Ik ben een beetje in dubio of dit nu een nieuw topic moet zijn, of een reactie op dit, oude topic, hoe dan ook, ik loop hier ook tegen aan:
Laat ik beginnen met mijn, misschien unieke maar misschien herkenbare, user case te schetsen.
Ik ben lekker aan het werk, maar ik moet even 5 minuten doden o.i.d. en ik besluit even de Tweakers frontpage te checken. Aldaar krijg ik een melding waaruit blijkt dat er iemand is geweest die een forumpost van mij gequote heeft, nieuwsgierig als ik ben besluit ik even te kijken wat de desbetreffende persoon te melden heeft. Op de achtergrond denkt GoT: "hee Minneyar is langs geweest laat ik de gekleurde ballonnetjes allemaal resetten." Ondertussen moet ik weer aan het werk, en klik ik GoT weg. In de avond hang ik lekker op de bank en kijk ik een serie op Netflix die niet al te boeiend is, en besluit ik op mijn telefoon ondertussen het forum te checken. Helaas kan ik dan niet meer zien welk topic een nieuwe reactie heeft, en welke niet, het geen tot gevolg heeft dat ik een aantal topics open waar niets nieuws in is gezegd. Zunde van de tijd

.
Nu snap ik Femme's punt dat het allemaal wat krap is op de mobiele weergave, ik zie hier echter 2 opties voor, optie 1:

In het rode kader in bovenstaande screenshot. Dit heeft echter wel tot gevolg dat ook topics met 1 pagina een dubbele regel nodig hebben, ik weet niet hoe wenselijk dat is.
Optie 2:
Op de plek waar nu het ballonnetje staat met de hoeveelheid reacties,
persoonlijk vind ik die informatie namelijk niks toevoegen en doe ik er dan ook niks mee. Al kan ik mij voorstellen dat andere users daar anders over denken.
Voor de duidelijkheid, ik vind het responsive design op Tweakers erg goed werken, en in tegenstelling tot enkele ander website's heb ik ook geen enkel probleem om Tweakers te bezoeken op mijn mobiel. Dit is eigenlijk het enige puntje waar ik een PC prefereer boven de mobiele weergave, doe er mee wat jullie willen.