Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen met High/Ultra settings fullHD, GTAV, Fallout 4, Doom.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1 TB Harddisk en toetsenbord en muis, heb nog een oude 21 inch flatscreen, maar die wil ik gaan vervangen voor een groter model en gericht op gaming
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil wel voor Skylake gaan om iets meer toekomstbestendig te zijn, de meerprijs is ook wel te verantwoorden denk ik.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik vraag me met name af of alles in de behuizing past of dat ik hier beter een andere behuizing voor kan nemen, ik heb deze behuizing genomen om het geluidsoverlast wat terug te brengen. Moet ik nog extra maatregelen nemen om de boel te koelen? Als laatst vraag, hebben jullie ervaringen met de 2 schermen die in het lijstje heb gezet, ik kom er namelijk slecht uit of dit goede schermen zijn om te gamen. Bedankt alvast voor jullie meedenken
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen met High/Ultra settings fullHD, GTAV, Fallout 4, Doom.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1 TB Harddisk en toetsenbord en muis, heb nog een oude 21 inch flatscreen, maar die wil ik gaan vervangen voor een groter model en gericht op gaming
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 208,95 | € 208,95 |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 390 8GB Gaming | € 341,95 | € 341,95 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 55,31 | € 55,31 |
| 1 | Iiyama G-Master GB2788HS-B1 Zwart | € 379,94 | € 379,94 |
| 1 | LG 29UM67 | € 329,05 | € 329,05 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 25,95 | € 25,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 83,90 | € 83,90 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 80,95 | € 80,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.640,90 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil wel voor Skylake gaan om iets meer toekomstbestendig te zijn, de meerprijs is ook wel te verantwoorden denk ik.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik vraag me met name af of alles in de behuizing past of dat ik hier beter een andere behuizing voor kan nemen, ik heb deze behuizing genomen om het geluidsoverlast wat terug te brengen. Moet ik nog extra maatregelen nemen om de boel te koelen? Als laatst vraag, hebben jullie ervaringen met de 2 schermen die in het lijstje heb gezet, ik kom er namelijk slecht uit of dit goede schermen zijn om te gamen. Bedankt alvast voor jullie meedenken