Ik ben opzoek naar een online opslag aanbieder. Nu hoor ik je denken, die zijn er genoeg, maar ik heb wel een specifiek aantal eisen, namelijk de volgende:
• opslag in Europa.
• betaalbaar, max 50,- p/j
• minimaal 100gb opslag
• redelijke snelheid in up/downloaden
• benaderbaar vanaf diverse platformen, met nadruk op apple devices
•
• niet alleen foto's maar ook bestanden. wat betreft de foto's en video's mag er niet gecomprimeerd of zogenaamd "verbeterd"worden
. Oftewel, geen bemoeienis van de provider.
De nadruk zal wel liggen op het stallen van mn foto's.
Ik gebruik nu Google foto's, maar dat vind ik een enorm onhandige app, waar ik niet lekker mee overweg kan, ook de integratie in het picasa verhaal en google drive maakt het niet duidelijker en intuitiever. Ook het feit dat je niets kunt vragen aan Google zelf, staat mij tegen. Ook heb ik regelmatig dat de app eruit klapt of niet wil uploaden, vandaar mijn overstap.
de Franse aanbieder Hubic lijkt me wel wat, zeer betaalbaar.
Argeweb ook, maar die is weer vrij prijzig.
• opslag in Europa.
• betaalbaar, max 50,- p/j
• minimaal 100gb opslag
• redelijke snelheid in up/downloaden
• benaderbaar vanaf diverse platformen, met nadruk op apple devices
•
• niet alleen foto's maar ook bestanden. wat betreft de foto's en video's mag er niet gecomprimeerd of zogenaamd "verbeterd"worden
. Oftewel, geen bemoeienis van de provider.
De nadruk zal wel liggen op het stallen van mn foto's.
Ik gebruik nu Google foto's, maar dat vind ik een enorm onhandige app, waar ik niet lekker mee overweg kan, ook de integratie in het picasa verhaal en google drive maakt het niet duidelijker en intuitiever. Ook het feit dat je niets kunt vragen aan Google zelf, staat mij tegen. Ook heb ik regelmatig dat de app eruit klapt of niet wil uploaden, vandaar mijn overstap.
de Franse aanbieder Hubic lijkt me wel wat, zeer betaalbaar.
Argeweb ook, maar die is weer vrij prijzig.