Tag Office 365

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Topicstarter
Naar ik begrijp is 'product' Microsoft Office 365 nu gelinkt aan Officesoftware en suites en aan Office.

Concreet: Het algemene Office 365 topic heeft ten onrechte tags Office en Officesoftware en suites. Office 365 is in de basis geen Office suite (in de klassieke zin). Dat je er bij sommige varianten Excel etc bij krijgt is secundair: de basis is cloud diensten.

Bij gebruik van de tag Office, ook wordt gewezen naar forumtopics over Office 365, wat zinloos is bij zoeken naar info over Excel etc., en vervelender (vanuit mijn optiek) dat nu mensen topics in Serversoftware en Windows Servers openen omdat daar veel naar wordt verwezen bij doorklikken op de Office tag.

===> ajb de losse tag 'Office' weghalen bij 'Office 365' en m.i. ook de categorie vervangen door bijv. Online Office Suites (a la de categorie die Wikipedia gebruikt) en de serie misschien iets als cloud diensten.

Als ik het goed begrijp is dit de place to be omdat jullie de juiste knopjes hebben :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:19

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

F_J_K schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 15:52:
Naar ik begrijp is 'product' Microsoft Office 365 nu gelinkt aan Officesoftware en suites en aan Office.

Concreet: Het algemene Office 365 topic heeft ten onrechte tags Office en Officesoftware en suites. Office 365 is in de basis geen Office suite (in de klassieke zin). Dat je er bij sommige varianten Excel etc bij krijgt is secundair: de basis is cloud diensten.

Bij gebruik van de tag Office, ook wordt gewezen naar forumtopics over Office 365, wat zinloos is bij zoeken naar info over Excel etc., en vervelender (vanuit mijn optiek) dat nu mensen topics in Serversoftware en Windows Servers openen omdat daar veel naar wordt verwezen bij doorklikken op de Office tag.

===> ajb de losse tag 'Office' weghalen bij 'Office 365' en m.i. ook de categorie vervangen door bijv. Online Office Suites (a la de categorie die Wikipedia gebruikt) en de serie misschien iets als cloud diensten.

Als ik het goed begrijp is dit de place to be omdat jullie de juiste knopjes hebben :P
Je bent hier aan het juiste adres. Ik heb dit doorgestuurd naar mijn collega, die wat meer met z'n hoofd in de tag-cloud zit :p We komen erop terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Topicstarter

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:19

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik heb het product Microsoft Office 365 uit de serie Office gehaald, hiermee is het grootste probleem opgelost. Tegelijkertijd wordt er bij ons een probleem geïntroduceerd, immers missen we de Office-serie koppeling, die op zich wel klopt voor de Pricewatch. Maar het probleem wbt forumcontent vonden we in dit geval zwaarder wegen dan ons probleem, dus toch maar gedaan :)

Verplaatsen naar een andere categorie gaat niet lukken, we moeten immers bedenken waar mensen dit product (of eigenlijk: dienst) verwachten en de categorie Officesoftware- en suites is daarbij de best passende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Topicstarter
Dank :)

Is OFF365 iets dat bij de serie (?) Office thuis hoort? Ik ben eigenlijk van mening van niet, althans niet meer dan dan bijv. een Xbox + FIFA 15 thuishoort bij FIFA. Het is een extraatje.

Idem de categorie Officesoftware- en suites. Office 365 is prima te kopen en gebruiken zonder Excel.exe en Word.exe.Sterker nog: de toevoeging van offline applicaties is er bij de directe online concurrentie van OFF365 niet.

Al kan ik me inderdaad iets voorstellen bij het ook tonen van Google Apps Enterprise en Office 365 in de Officesoftware-categorie. Over 10 jaar is dat 'de' omgeving waar we nu MSOffice voor gebruiken.