Toon posts:

Kan niet meer inloggen Windows 10?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.958 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik startte vandaag mijn laptop op, maar kan niet inloggen, het veld waar ik mijn pincode moet invoeren werkt niet en de aanmeldingsopties zijn ook niet beschikbaar. https://instagram.com/p/9N6xCnlO5y/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-09 10:40
Hier thuis zijn er ook wat problemen met de microsoft servers: mijn ouders kunnen niet inloggen, en password wijzigen werkt ook niet op mijn account (terwijl ik daar wel mee kan inloggen)

Ik vermoed dat er wat problemen bij microsoft zijn, maar bewijs hiervoor heb ik helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:01

Umbrah

The Incredible MapMan

Lijkt me heel sterk dat het exclusief aan dat ligt omdat er slechts eens per paar weken gekeken wordt of de koppeling Windows Account + computer account nog klopt, maar als je het zeker wilt weten: kabel er uit trekken.

Ik zou het eerder zoeken in iets softwarematigs/driver-technisch wat niet lekker zit. Uiteraard zal een goede stap die een tweaker al gedaan zou hebben om in safe mode te herstarten...

Als het veld helemaal niet werkt, tsja, iets in de lijn van een defect toetsenbord is niet uit te sluiten. Probeer eens een ander toetsenbord!

[ Voor 15% gewijzigd door Umbrah op 24-10-2015 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:52

br00ky

Moderator Harde Waren

Dit topic is gesloten.