Toon posts:

Aanmeldingsopties niet beschikbaar Windows 10

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goede dag, ik hoop heel erg dat iemand mij hier op het forum kan helpen. Vanochtend startte ik mijn laptop op en tot mijn grote verbazing kon ik niet meer verder komen dan het inlogscherm van Windows 10 (nooit eerder problemen mee gehad).

Het is momenteel niet meer mogelijk om mijn pincode in het typveld in te voeren en ook de Aanmeldingsopties zijn niet meer beschikbaar. Rechts onderin het beeld staat het icoon dat ik connectie heb met WiFi en daarnaast het icoon van Toegankelijkheidsinstellingen die tevens ook uitgeschakeld staat. Het enige wat nog te doen is is het vergrendelingsscherm naar boven en beneden swypen door bediening van zowel de muis, toetsenbord en touchscreen, dus het lijkt me dat daar de oorzaak niet kan liggen. Ik hoop dat iemand weet wat ik moet doen, want ben zelf ten einde raad.

Alvast bedankt!
San

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:34

DarkSide

theres no place like ::1

al een keer gereboot?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eerder systeemherstel gedaan. Momenteel heb ik nadat dit probleem naar boven kwam nog niks gedaan, aangezien ik niks kan indrukken of wat dan ook. Hoe kan ik dat in dit geval doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de laptop uitschakel en weer opnieuw opstart komtie weer gelijk bij het inlogscherm terecht, maar kan dan alsnog niks doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-10 08:38
Je komt dus niet in het scherm om je pincode in te toetsen? Zou je een foto kunnen maken wat je op dit moment ziet? Het is allemaal een beetje vaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie gewoon het inlogscherm, hier een link van een voorbeeld want ik kan via mn telefoon op de een of andere manier geen foto's plaatsen. https://techjourney.net/media/2015/07/win10pin-logon.png alleen zijn de sign in options niet van toepassing, en in het typveld kan ik niks typen omdat deze niet te selecteren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ook het icoontje uitschakelen en die eerste staan er niet bij daar rechtsonder in beeld, er staat bij mij alleen WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
https://instagram.com/p/9N6xCnlO5y/ oke is gelukt via instagram, dit is mn beeldscherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:54

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit lijkt me eerder een software dan een hardwarefout. Schopje naar WOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Dus het staat er wel, maar het is niet te selecteren? Je weet je PIN dus nog wel, maar je kan het simpelweg niet intypen omdat het veld niet bewerkbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:04

Umbrah

The Incredible MapMan

Toetsenbord niet rot? Test eens in safe mode of met een of ander live-OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:34

DarkSide

theres no place like ::1

Power knop even ingedrukt houden totdat PC echt uit is. Kans is anders dat de PC in slaapmode staat en de dus opstart met de fout.
Heb dit ook eens gehad.
Als de PC echt uit is. Weer normaal opstarten. Dan werkt het waarde weer.

Anders idd kijken met een ander toetsenbord

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Umbrah schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 13:50:
Toetsenbord niet rot? Test eens in safe mode of met een of ander live-OS.
Of proberen in safe-mode of setup te komen. Heb je ook toetsen voor nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJanzn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-10-2024
Zoals Darkside aangeeft de powerknop indrukken (+4sec) , de laptop gaat dan helemaal uit.
Als dat niet helpt kun je door de boot een paar keer te onderbreken ook de advanced opties krijgen. (Tijdens het opstarten weer de powerknop ingedrukt houden zodat de laptop uitgaat TIJDENS het booten. Dit kan nieuwe fouten opleveren dus liever niet, but if all else fails....)
Pagina: 1