Er staat gewoon
letterlijk wat er mis is in je foutmelding:
Call to a member function isPro() on a non-object in <blablafile>
Ofwel: je roept een isPro() method aan op iets wat geen object is (isPro() wordt aangeroepen op extension dus extension is waarschijnlijk gewoon een string* o.i.d. i.p.v. een object)
* Het zou nog null kunnen zijn, maar dan had ik een NullReferenceException verwacht of iets als "Call to a member function isPro() on null". In elk geval is extension géén object en daar klaagt 'ie dus over.Zeg nooit nooit; een ongeldige licentie zou normaliter niet zo'n error moeten veroorzaken maar ik weer niet hoe gaar die software is

Als er iets mis is met de licentie, of je hebt het vermoeden dat er iets mee mis is, dan lijkt me dat wél bij uitstek hetgeen je als eerste moet gaan controleren. Gezien de functie, gezien de comment erboven, gerelateerd is aan een controle op een (deel van een) licentie zou dat dus wel eens goed de oorzaak kunnen zijn (maar zou dat niet zo'n error mogen geven maar gewoon
false moeten returnen of een LicenseInvalidException gooien ofzo).
Overigens is
het project (en de betreffende file) gewoon op internet te vinden dus
een linkje er naar toe had niet misstaan

Ook zien we graag dat je
code tags gebruikt als je code plaatst; dat maakt 't een stuk leesbaarder.
Wat ik ook mis (per onze
Quickstart) is wat je zelf al geprobeerd/gezocht/gevonden hebt. Zo had je bijvoorbeeld kunnen vermelden dat er
geen open issues te vinden zijn bij het project zelf die hieraan gerelateerd kunnen zijn (
ook niet in de closed issues correctie: er is
wél een gerelateerd
(closed) issue!) en had je wél een issue kunnen
aanmaken (a.k.a. voor support bij de maker aankloppen; altijd handig

). Dus héél veel heb je zelf nog niet ondernomen, wel?
Edit:
Er is dus (zie hierboven)
wél een gerelateerd issue. Dat al eens bekeken?
[
Voor 36% gewijzigd door
RobIII op 23-10-2015 14:41
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij