Die 10 liter Ariel wasmiddel is ook ineens 5 liter geworden als je doorklikt.
Dat vraag ik mij dus ook af, tevens is het dan extra aantrekkelijk om één jaar af te sluiten (geen meerprijs). Misschien zijn er mensen die hier ervaring mee hebben bij T-mobile. Ik twijfel nog...maartenford schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:47:
Is het zo dat je bij de T-Mobile deal, alleen 1 of 2 jaar de korting krijgt en dat je daarna weer de volledige prijs gaat betalen?
Vind het nu wel erg verleidelijk om een 2gb abonnement af te sluiten
Iemand die hier ervaring mee heeft? Ik zou anders zo snel mogelijk een abonnement willen bestellenMasterStig schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 12:49:
[...]
Dat vraag ik mij dus ook af, tevens is het dan extra aantrekkelijk om één jaar af te sluiten (geen meerprijs). Misschien zijn er mensen die hier ervaring mee hebben bij T-mobile. Ik twijfel nog...
Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan!
Na aflopen van het contract ga je weer de standaard prijs betalen, maar dan is er vast wel weer een aanbieding
Bedankt voor de reactie!roda_djavulen schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:40:
Na aflopen van het contract ga je weer de standaard prijs betalen, maar dan is er vast wel weer een aanbieding
Wat zou de slimste zet zijn?
Een 1 jarig of 2 jarig abonnement afsluiten?
Ja dat moet je zelf beslissen voor jezelf natuurlijk. Niemand weet hoe de markt er over 1 of 2 jaar uitziet maar ik heb zelf het idee dat de datalimieten de komende jaren wel eens flink omhoog zouden kunnen gaan (gewoon mijn gevoel) dus ik zou zelf voor een 1jarig gaan op dit moment.
Het is nu inderdaad niet meer mogelijk om de fiets te bestellen, ben blij dat ik het alvast geregeld heb :-)
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik heb even naar de mediamarkt gebeld voor de Secrid wallets. Deze zijn wegens een conflict met de fabrikant uit de folder gehaald.. apart.
Anoniem: 321103
Balen, was nu net het enige ding dat ik zou willen kopen. Was toevallig vandaag in de Mediamarkt en daar werd me verteld dat die wallets al zouden zijn uitverkocht (dus al voor de actie zou zijn begonnen).dangerousp schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:52:
Ik heb even naar de mediamarkt gebeld voor de Secrid wallets. Deze zijn wegens een conflict met de fabrikant uit de folder gehaald.. apart.
Waarschijnlijk via dezelfde methode als met de fiets zekerAnoniem: 321103 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:56:
[...]
Balen, was nu net het enige ding dat ik zou willen kopen. Was toevallig vandaag in de Mediamarkt en daar werd me verteld dat die wallets al zouden zijn uitverkocht (dus al voor de actie zou zijn begonnen).

Ik wil ook zo'n wallet voor dat geld

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Iets meer info over de secrid:
Mediamarkt in het buitenland Secrid importeur benaderd. Toen de folder uit was is Secrid naar Mediamarkt en importeur toegegaan, dat dit niet de bedoeling was, vanwege dealernetwerk en prijsstrategie.
Mediamarkt in het buitenland Secrid importeur benaderd. Toen de folder uit was is Secrid naar Mediamarkt en importeur toegegaan, dat dit niet de bedoeling was, vanwege dealernetwerk en prijsstrategie.
Heel jammer.... dat Mediamarkt dit kunstje wéér doet.
Jammer, want voor die prijs had ik ook wel zo n secrid portemonnee willen hebben.
Je zou zeggen dat ze ze nu toch al ingekocht hebben. Wat zou er dan nu mee gebeuren?
Je zou zeggen dat ze ze nu toch al ingekocht hebben. Wat zou er dan nu mee gebeuren?
Terug naar importeurPaul! schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 18:24:
Jammer, want voor die prijs had ik ook wel zo n secrid portemonnee willen hebben.
Zit te denken om ook een t mobile abonnement te nemen.
Voor zo ver ik weet lijken me dat hele goeden prijzen?
Alleen zie ik nergens de voorwaarden staan op de website van de MM.
De overeenkomst word toch met MM aangegaan of krijg je een directe contract met T mobile waardoor je die voorwaarden die hun vermelden op hun website kan aanhouden?
De overeenkomst word toch met MM aangegaan of krijg je een directe contract met T mobile waardoor je die voorwaarden die hun vermelden op hun website kan aanhouden?
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
http://connect.mediamarkt.nl/t-mobileactiemichael3 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:44:
Zit te denken om ook een t mobile abonnement te nemen.
ik begrijp even niet wat je verder aan voorwaarden zou willen weten.
Tarieven voor bellen/sms/internet buiten de bundel..Carfanatic schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:57:
[...]
ik begrijp even niet wat je verder aan voorwaarden zou willen weten.
buitenlandtarieven, extra aan te schaffen bundels...
Het zou chique zijn als ze even verwezen naar het juiste bijbehorende abbo op de t-mobile site, aangezien niet alle abonnementen dezelfde voorwaarden kennen.
[ Voor 5% gewijzigd door ASW1 op 27-10-2015 20:20 ]
Voor degene die de gereedschapskoffer willen; Doe Het Niet. Ik heb bij 1 van de vorige gekkenhuis actie de steinberger tool koffer gekocht en dat is gammele troep bitjes die breken en ratels die na een paar keer niet meer ratelen enzovoort. Misschien leuk voor een Ikea kast maar voor meer ook niet. En deze koffer die nu in aanbieding is lijkt er zeer sprekend op.
En ik was van plan om voor de Samsung 55 inch te gaan maar er heeft weer een financiële domper(tje) bij mij plaats gevonden dus ik wacht noodgedwongen weer af tot januari als de btw actie er (hopelijk) weer is.
En ik was van plan om voor de Samsung 55 inch te gaan maar er heeft weer een financiële domper(tje) bij mij plaats gevonden dus ik wacht noodgedwongen weer af tot januari als de btw actie er (hopelijk) weer is.
[ Voor 0% gewijzigd door Snoekebeest op 27-10-2015 20:39 . Reden: type foutje ]
Zijn de aanbiedingen ook online te bestellen? en zal dit dan al vanaf 0:00 vanacht kunnen?
Ik ben van plan de fullhd samsung tv te halen, enig idee of die heel snel uitverkocht gaat zijn in de winkels?
Of in het algemeen bij dit soort acties dat de meeste spullen al op dag 1 weg zijn?
Ik ben van plan de fullhd samsung tv te halen, enig idee of die heel snel uitverkocht gaat zijn in de winkels?
Of in het algemeen bij dit soort acties dat de meeste spullen al op dag 1 weg zijn?
morgenochtend een chromecast halen
[ Voor 6% gewijzigd door Carfanatic op 27-10-2015 21:51 ]
Wat de fietsen betreft hier even een waarschuwing: https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?f=51&t=74442 Wat je ermee doet is aan jezelf. Met zo'n prijs moet je niet al te veel verwachtingen hebben, hoe verleidelijk het ook is.
Zo te zien biedt T-Mobile maar twee sim-only abonnementen aan: Stel samen & stel bij en Basis. Bij de Mediamarkt staat vrij duidelijk vermeldt dat de korting geldt op de Basis abonnementen. Alle tarieven van dit abonnement kan je hier vinden. Het was inderdaad wel even handig geweest als ze even een link naar alle tarieven hadden opgenomen.ASW1 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 20:19:
[...]
Tarieven voor bellen/sms/internet buiten de bundel..
buitenlandtarieven, extra aan te schaffen bundels...
Het zou chique zijn als ze even verwezen naar het juiste bijbehorende abbo op de t-mobile site, aangezien niet alle abonnementen dezelfde voorwaarden kennen.
Hoe dank ook, ik ga morgen zeker even naar de MM om een abonnement af te sluiten. Ik vind het bijna jammer omdat ik erg tevreden ben over mijn Simyo abonnement, maar ik vind het prijsverschil te groot om te laten lopen
[ Voor 13% gewijzigd door Dick op 27-10-2015 22:23 ]
Neem je dan 1 of 2 jaar? Ik twijfel nog steeds, aan de ene kant is het lekker om onder de pannen te zitten maar aan de andere kant is 1 jaar zonder meerprijs ook wel aantrekkelijk...Dick schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 22:21:
[...]
Zo te zien biedt T-Mobile maar twee sim-only abonnementen aan: Stel samen & stel bij en Basis. Bij de Mediamarkt staat vrij duidelijk vermeldt dat de korting geldt op de Basis abonnementen. Alle tarieven van dit abonnement kan je hier vinden. Het was inderdaad wel even handig geweest als ze even een link naar alle tarieven hadden opgenomen.
Hoe dank ook, ik ga morgen zeker even naar de MM om een abonnement af te sluiten. Ik vind het bijna jammer omdat ik erg tevreden ben over mijn Simyo abonnement, maar ik vind het prijsverschil te groot om te laten lopen.
Ik ga voor 1 jaar. Met mijn iPhone 5 heb ik nu nog niets aan een sneller 4G abonnement, maar ik denk dat ik over ongeveer een jaar wel een ander toestel aanschaf. Ik vind het wel lekker om dan in de keuze te hebben voor een abonnement met sneller internet en om eventueel te kiezen voor een abonnement met toestel.MasterStig schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 22:51:
[...]
Neem je dan 1 of 2 jaar? Ik twijfel nog steeds, aan de ene kant is het lekker om onder de pannen te zitten maar aan de andere kant is 1 jaar zonder meerprijs ook wel aantrekkelijk...
De fietsen zijn nu te bestellen, wel met een levertijd van 2-3 werkdagen.
Tja, ik vind dit toch weer een moeilijke keuze, huidige "deal" van Tele2 te weten 1000MB, 200min/sms en 0 euro voor de Nexus 5 voor 25 euro per maand loopt over iets meer dan een maand af. Ik weet dat ik niet meer zo'n deal ga vinden, maar nu krijg ik dus 2000MB, 150 min, 100 sms voor 13,50 per maand aangeboden...Dick schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 23:15:
[...]
Ik ga voor 1 jaar. Met mijn iPhone 5 heb ik nu nog niets aan een sneller 4G abonnement, maar ik denk dat ik over ongeveer een jaar wel een ander toestel aanschaf. Ik vind het wel lekker om dan in de keuze te hebben voor een abonnement met sneller internet en om eventueel te kiezen voor een abonnement met toestel.
Niet slecht, en ik zou zeer blij zijn met die 15mbit/s cap, ik zit me dagelijks te ergeren aan 4G en het torenhoge verbruik t.o.v. 3G wat niet eens zo veel trager is in mijn beleving. Nu het volgende, je kunt er een telefoon bijkrijgen.
- iPhone 6 16GB = 489
- Samsung S6 = 559
- LG G4 = 389
Als het goed is (en als dat zo is zou ik zeer blij zijn) krijg je op zowel de S6 als de G4 een cashback van 75 euro. Wat dus zou betekenen dat je de S6 voor een redelijke prijs zou kunnen krijgen, en de G4 voor een werkelijke spotprijs. Eigenlijk een Nexus 5X met wat groter scherm, 33,3% meer RAM, dubbele (uitbreidbare) opslag van 32GB, betere camera en een redelijke accu voor 200 euro minder.
Edit: 75 Euro cadeaukaart te besteden bij de grote winkels in NL waaronder Bol.com en Mediamarkt. http://www.lg.com/nl/mobiele-telefoons/lg-G4-H815-smartphone
[ Voor 5% gewijzigd door Kuusj op 28-10-2015 00:07 ]
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Komisch,kuusj98 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 00:06:
[...]
Tja, ik vind dit toch weer een moeilijke keuze, huidige "deal" van Tele2 te weten 1000MB, 200min/sms en 0 euro voor de Nexus 5 voor 25 euro per maand loopt over iets meer dan een maand af. Ik weet dat ik niet meer zo'n deal ga vinden, maar nu krijg ik dus 2000MB, 150 min, 100 sms voor 13,50 per maand aangeboden...
Niet slecht, en ik zou zeer blij zijn met die 15mbit/s cap, ik zit me dagelijks te ergeren aan 4G en het torenhoge verbruik t.o.v. 3G wat niet eens zo veel trager is in mijn beleving. Nu het volgende, je kunt er een telefoon bijkrijgen.
- iPhone 6 16GB = 489
- Samsung S6 = 559
- LG G4 = 389
Als het goed is (en als dat zo is zou ik zeer blij zijn) krijg je op zowel de S6 als de G4 een cashback van 75 euro. Wat dus zou betekenen dat je de S6 voor een redelijke prijs zou kunnen krijgen, en de G4 voor een werkelijke spotprijs. Eigenlijk een Nexus 5X met wat groter scherm, 33,3% meer RAM, dubbele (uitbreidbare) opslag van 32GB, betere camera en een redelijke accu voor 200 euro minder.
Edit: 75 Euro cadeaukaart te besteden bij de grote winkels in NL waaronder Bol.com en Mediamarkt. http://www.lg.com/nl/mobiele-telefoons/lg-G4-H815-smartphone
Nieuw kost de s6 549 als je hem zonder abbo zou kopen.
Hier
Daarom "redelijk", iPhone is dan wel weer een stuk (100 euro, en in de folder al 50 euro op normaal) goedkoper dan in de al goedkopere folderprijs...HxsScorch schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 00:20:
[...]
Komisch,
Nieuw kost de s6 549 als je hem zonder abbo zou kopen.
Hier
Het blijft natuurlijk opletten, maar de G4 en iPhone zijn wel goede deals. Al is het maar om het toestel erbij te kopen en weer te verkopen als ongeopend zijnde, let maar op, over een week of wat zie je weer een vrachtlading van die dingen komen op Marktplaats.
[ Voor 22% gewijzigd door Kuusj op 28-10-2015 00:26 ]
Helaas, zat me er zo op te verheugendangerousp schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:52:

jammer dat het pas vanaf 1000 mb en 150 minuten geldt. Ik ben geen groot verbruiker en blijf daarom liever bij simyo waar ik iets goedkoper uit ben en het KPN netwerk heb. T mobile blijft links en rechts toch gatenkaas qua netwerk.Dick schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 22:21:
[...]
Zo te zien biedt T-Mobile maar twee sim-only abonnementen aan: Stel samen & stel bij en Basis. Bij de Mediamarkt staat vrij duidelijk vermeldt dat de korting geldt op de Basis abonnementen. Alle tarieven van dit abonnement kan je hier vinden. Het was inderdaad wel even handig geweest als ze even een link naar alle tarieven hadden opgenomen.
Hoe dank ook, ik ga morgen zeker even naar de MM om een abonnement af te sluiten. Ik vind het bijna jammer omdat ik erg tevreden ben over mijn Simyo abonnement, maar ik vind het prijsverschil te groot om te laten lopen.
Stond gister zonder verzendkosten en incl btw op de website. Ik dus bestellen en ik dacht betalen met paypal, vraagt paypal opeens om mijn creditcard ?, nog nooit gehad en die had ik niet bij de hand.Killer61 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 00:05:
De fietsen zijn nu te bestellen, wel met een levertijd van 2-3 werkdagen.
Ik klik terug, is mijn bestelling weg.
Opnieuw aangeklikt naar de winkelwagen om dan maar af te rekenen met ideal, staat er opeens 15 euro verzendkosten bij.
Ik weer terug klikken naar het product op de site, ja hoor ook daar staat opeens geen gratis verzenden meer bij de fiets :((
Offtopic: gisteren een Paypal betaling aan het doen bij een andere webshop en daar had ik ook alleen de creditcard nog staan en niet de bankrekening.wootahH schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 07:34:
[...]
Stond gister zonder verzendkosten en incl btw op de website. Ik dus bestellen en ik dacht betalen met paypal, vraagt paypal opeens om mijn creditcard ?, nog nooit gehad en die had ik niet bij de hand.
Ik klik terug, is mijn bestelling weg.
Opnieuw aangeklikt naar de winkelwagen om dan maar af te rekenen met ideal, staat er opeens 15 euro verzendkosten bij.
Ik weer terug klikken naar het product op de site, ja hoor ook daar staat opeens geen gratis verzenden meer bij de fiets :((
Pizza!
Ik vind het geen bijzonder goede deal. Eerder dit jaar heb ik meerdere offertes van normale bedrijven gehad die onder die prijs zitten. En ook inclusief omvormer, een extra groep in de meterkast en volledige installatie.internetinfo schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:54:
[...]
Volgens mij inderdaad geen gekke deal. Jammer dat ons adres nog niet bekend is bij Essent, dus heb een afspraak gemaakt dat er iemand op locatie langskomt om te kijken hoeveel er op het dak passen.
Bijzondere is ook dat er staat "Inclusief volledige installatie". Wij hebben een plat dak en volgens mij geldt daarvoor meestal een toeslag, maar dat wordt hier nergens genoemd.
Wel kicken dat die prijstabel volgens mij gewoon in Paint is gemaaktBedragen slecht uitgelijnd en artifacts to the max.
Vreemd, je mag maar 1 kussen van 5 euro bestellen in 1 bestelling, maar je mag hem wel 2x los bestellen. Achja step voor de 5 december gekocht voor zoonlief met een kussen en daarna nog maar een losse kussen besteld. Geen verzendkosten over beide bestellingen.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Jammer dat er alleen de instapversies van de telefoon wordt aangeboden. Als los toestel. Liever meer geheugen gehad.
Ja, ik ook. Vanmiddag toch maar even langs bij Mediamarkt en informatie inwinnen en mogelijk bestellen bij Essent. Op de site van Essent staat deze deal ook, maar dan zonder de btw actie die je wel krijgt in combinatie met bestelling in de Mediamarkt. Ben benieuwd of je ook de 285 WP panelen mag bestellen met dezelfde btw-voorwaarden.celshof schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 08:35:
[...]
Ik vind het geen bijzonder goede deal. Eerder dit jaar heb ik meerdere offertes van normale bedrijven gehad die onder die prijs zitten. En ook inclusief omvormer, een extra groep in de meterkast en volledige installatie.
hier heb ik ook last van bij coolblueThaimaster schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 07:46:
[...]
Offtopic: gisteren een Paypal betaling aan het doen bij een andere webshop en daar had ik ook alleen de creditcard nog staan en niet de bankrekening.
Altijd goed om de prijs op te vragen, maar ik zou het zeker ook nog bij andere bedrijven doen.Nostordici schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:59:
[...]
Ja, ik ook. Vanmiddag toch maar even langs bij Mediamarkt en informatie inwinnen en mogelijk bestellen bij Essent. Op de site van Essent staat deze deal ook, maar dan zonder de btw actie die je wel krijgt in combinatie met bestelling in de Mediamarkt. Ben benieuwd of je ook de 285 WP panelen mag bestellen met dezelfde btw-voorwaarden.
Ik heb wel interesse om de Iphone 6 te bestellen met het Basis sim only abonnement met 2Gb en 150 belminuten. Maar vraag me af of 15 mb/s niet erg langzaam is, ~heeft iemand met ervaring met deze snelheid. Heb nu Vodafone Red!
Zojuist bij de media markt geweest. De leiding gevende heeft bevestigd dat de Secrid portemonee niet wordt geleverd en dat niemand ze heeft. jmmr
Wat betreft een goedkope fiets, kijk dit eens: http://www.npo.nl/de-rekenkamer/08-05-2014/KN_1656836
De wijzen komen uit het Oosten!
Jammer inderdaad, hier de reactie van Secrid:lhyeung schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:06:
Zojuist bij de media markt geweest. De leiding gevende heeft bevestigd dat de Secrid portemonee niet wordt geleverd en dat niemand ze heeft. jmmr
In tegenstelling tot wat in de reclamefolder van Media Markt werd aangekondigd, zullen er in deze keten geen Secrid Miniwallets te koop zijn. Media Markt publiceerde op 24 oktober een aanbiedingsactie van € 29,95 voor een originele Secrid Miniwallet. Deze aanbiedingsactie heeft ons ook verrast, want Media Markt is geen klant van ons. We vinden het vervelend dat er verkeerde verwachtingen zijn gewekt en betreuren de situatie.
Onze producten worden verkocht bij zorgvuldig geselecteerde winkels, welke te vinden zijn in onze store locator: https://www.secrid.com/Verkooppunten/# Mocht je nog vragen hebben laat het ons dan weten via info@secrid.com. We luisteren graag.
Ik heb er zelf een. Bij secrid besteld. Bijzonder tevreden erover. Mooi ding. De versie met knoopje is iets dikker, maar houdt wel goed als je papiergeld binnen. Aanrader!lhyeung schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:06:
Dat voordeeltje (meer naamsbekendheid) heeft secrid nu ook met deze actie ;-)
Juist door het dwarsliggen van secreid, ben ik nu eerder geneigd om nooit een portemonnee van ze te kopen.
Geniaal, dan komt meteen het oude gezegde naar boven. Goedkoop is duurkoop in dit geval.NoepZor schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:20:
Wat betreft een goedkope fiets, kijk dit eens: http://www.npo.nl/de-rekenkamer/08-05-2014/KN_1656836
Bij de Mediamarkt bij Amsterdam Arena staat een zwarte Ferrari California T binnen. De Alfa, Fiat en de caravan staan ook buiten.noodel1988 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:07:
Iemand al de Ferrari California T gespot?
Hier bij de lokale mm stond alleen de Alfa en de Fiat...
Ik heb inderdaad ook de Secrid portemonnee niet zien liggen.
Na de reacties hier, ook niet de moeite genomen om het te vragen.
Iemand al geprobeerd om een 6S met het T-Mobile abo en korting mee te nemen
?
Ik vind het juist raar van MediaMarkt dat ze er wel mee promoten maar dat het product niet word verkocht.Freshnub schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:55:
Juist door het dwarsliggen van secreid, ben ik nu eerder geneigd om nooit een portemonnee van ze te kopen.
PS/XBL: Nogne
Zit er extra korting op omdat het een showmodel is?maartenford schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:59:
[...]
Bij de Mediamarkt bij Amsterdam Arena staat een zwarte Ferrari California T binnen. De Alfa, Fiat en de caravan staan ook buiten.
Groetjes, FaceDown.
Zelf in zaandam mediamarkt geweest en ze zeiden daar in amsterdam zuid oost en rotterdammaartenford schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:59:
[...]
Bij de Mediamarkt bij Amsterdam Arena staat een zwarte Ferrari California T binnen. De Alfa, Fiat en de caravan staan ook buiten.
Uiteraard, maar het is wel fijn dat ze direct een duidelijk aanbod aanbieden. Vanmiddag langs geweest en je moet je postcode, telefoonnummer en e-mailadres doorgeven. Iemand van Essent neemt binnen drie werkdagen contact op met wat mogelijk is. Vervolgens krijg je een offerte die tien dagen geldig is in combinatie met de btw-teruggave. De btw krijg je in januari terug en binnen zes weken kunnen ze de panelen met toebehoren aansluiten in een dag.celshof schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:19:
[...]
Altijd goed om de prijs op te vragen, maar ik zou het zeker ook nog bij andere bedrijven doen.
Verder was het een flitsbezoek Mediamarkt, want het was in Groningen best wel druk en ik heb de indruk dat er veel interesse is in de zonnepanelen en energiecontracten van Essent. We gaan er in ieder geval achter komen of het echt zo voordelig is. Overigens is het ook mogelijk om 285 WP panelen te nemen.
50 euro voor een portemonnee vind ik veel geld. De 30 euro die Media Markt er voor vroeg was dan nog een acceptabele prijs voor een portemonnee die vernuftig in elkaar zit. Dat feest gaat nu dus mooi niet door.NotSoSteady schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:21:
Wat een gezeur om een portemonnee.
Door deze 'actie' wordt ik er wel aan herinnert dat ik nog zo'n ding wilde hebben. Heb 'm in het echt gezien en geprobeerd en is echt fijn, maar heb nooit het prijskaartje opgezocht. Wellicht dat ik er nu een verjaardagscadeauverzoekje van maak. Dan is het Secrid toch nog gelukt om mij als potentiële klant te houden
`NotSoSteady schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:21:
Wat een gezeur om een portemonnee.
Ik was anders ook gewoon toe aan een mooie nieuwe portefeuille. Dat jij die aanbieding nou niet interessant vindt. Nogal kort door de bocht.
Gekkenhuis is het zeker bij mediamarkt. Bestel 3 producten en krijg 3 losse dozen via PostNL binnen. Weliswaar middels 2 bestellingen, maar goed dan had ik 2 dozen verwacht
.
Jawel hoorlhyeung schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:06:
Die BTW teruggave is volgens mij geen actie van de Mediamarkt/Essent. Dit kan je gewoon doen als je zonnepanelen aanschaft en is niet afhankelijk van de leverancier.Nostordici schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:59:
[...]
Ja, ik ook. Vanmiddag toch maar even langs bij Mediamarkt en informatie inwinnen en mogelijk bestellen bij Essent. Op de site van Essent staat deze deal ook, maar dan zonder de btw actie die je wel krijgt in combinatie met bestelling in de Mediamarkt. Ben benieuwd of je ook de 285 WP panelen mag bestellen met dezelfde btw-voorwaarden.
https://www.zonnepanelen.net/btw-zonnepanelen-stappen/
http://www.milieucentraal...zonnepanelen-terugvragen/
http://www.belastingdiens...igenaren_van_zonnepanelen
[ Voor 3% gewijzigd door BB72 op 29-10-2015 09:44 ]
Is er iemand die de fiets heeft opgehaald in Amsterdam? Ben benieuwd hoeveel ze er hadden en of ze er nog zijn.
Ik ben gisteren in Hoorn geweest, en daar waren er nog zeker 15 op voorraad. En zo'n gekkenhuis was het niet want er waren bijna geen mensen.
PS/XBL: Nogne
Heeft iemand inmiddels ergens een review gevonden van de fiets?
Lijkt me niet dat ik overdrijf als ik zeg dat je helemaal niks hoeft te verwachten van een fiets van 111,-B0MBACI schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:50:
Heeft iemand inmiddels ergens een review gevonden van de fiets?
Het is een merk wat fietsen maakt voor bedrijven als de Gamma, en die zijn vaak nog een stukje degelijker voor zover dat kan met die fietsen. Het is een C-merk, het is (te) goedkoop en dan denk ik niet dat je na 2 jaar nog met plezier kunt rondfietsen i.t.t. een merkfiets die je van Marktplaats voor 100-140 euro plukt. Maar, misschien zijn het wel idioot goede fietsen, ik heb er geen gekocht.
Heb het T-Mobile abonnement afgesloten, maar zonder telefoon. Medewerker was het met me eens dat een Nexus 5 niet ver achter moderne toestellen ligt, mede daarom toch maar besloten van een telefoon af te zien.
Dit was in Maastricht, meteen even bij de rest van de aanbiedingen gekeken, maar echt veel weg was er niet. Zo had ik verwacht dat de Red-bull blikjes wel weg zouden zijn, maar er waren hoogstens 100 van die traytje's weg op een pallet met (gokje) 4000 traytjes. Medewerker zei dat het in de middag wel erg druk was, maar in de morgen en avond was er niks te doen...
Dit is volgens mij precies dezelfde fiets als degene die MM aanbiedt. De Hollandia (uit het filmpje) is een product van BIG Bicycles B.V. en afgezien van een kleurtje is er nauwelijks verschil met de ZYSSLER van MM. Wie op zoek is naar een recensie van de MM fiets, kan dus gewoon even googlen naar "Hollandia fiets" of elk ander merk waaronder dit model wordt aangeboden. Overigens zijn de ervaringen niet zo best na een paar topics elders over dit soort fietsen te hebben gelezen. Maar ach, wat mag je verwachten van een fiets van 100 euro?NoepZor schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:20:
Ben je voor 1 of 2 jaar gegaan? Wel tof dat die verkoper het met je eens was btw.kuusj98 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:59:
[...]
Lijkt me niet dat ik overdrijf als ik zeg dat je helemaal niks hoeft te verwachten van een fiets van 111,-
Het is een merk wat fietsen maakt voor bedrijven als de Gamma, en die zijn vaak nog een stukje degelijker voor zover dat kan met die fietsen. Het is een C-merk, het is (te) goedkoop en dan denk ik niet dat je na 2 jaar nog met plezier kunt rondfietsen i.t.t. een merkfiets die je van Marktplaats voor 100-140 euro plukt. Maar, misschien zijn het wel idioot goede fietsen, ik heb er geen gekocht.
Heb het T-Mobile abonnement afgesloten, maar zonder telefoon. Medewerker was het met me eens dat een Nexus 5 niet ver achter moderne toestellen ligt, mede daarom toch maar besloten van een telefoon af te zien.
Dit was in Maastricht, meteen even bij de rest van de aanbiedingen gekeken, maar echt veel weg was er niet. Zo had ik verwacht dat de Red-bull blikjes wel weg zouden zijn, maar er waren hoogstens 100 van die traytje's weg op een pallet met (gokje) 4000 traytjes. Medewerker zei dat het in de middag wel erg druk was, maar in de morgen en avond was er niks te doen...
Hoeveel van die Chromecast audio dingen zouden ze hebben ingekocht? In Son lagen er maar een stuk of 10. Terwijl er een hele bak Chromecast2's lagen. En de Chromecast1's moesten ze zeker nog goed vanaf. Die lagen in de bak bij de kassa voor 33 euro.
Hier trouwens zo'n 111 euro fiets gehaald (Ik zat al een tijd zonder fiets, en heb hem ook niet vaak nodig). Voor die 111 euro een prima eenvoudige fiets. Slot moest ik er wel nog zelf bijhalen. Ze gingen volgens de verkoper heel snel door de voorraad heen (MM Arnhem). Dus mocht je er interesse in hebben, wacht niet te lang.
De montage service van de mediamarkt is niet veel soeps. Banden waren slecht opgepompt en de remmen waren te strak afgesteld. Maar dat is gelukkig zelf snel in orde te maken
De montage service van de mediamarkt is niet veel soeps. Banden waren slecht opgepompt en de remmen waren te strak afgesteld. Maar dat is gelukkig zelf snel in orde te maken
No animals were harmed in the making of this comment.
In Tilburg waren de bakken nog goed gevuld, o.a. voor Chromecast video. Ook nog fietsen zien staan vanmiddag.
Via Mediamarkt een bestelling gedaan:
Huawei P8 Lite met 24 maanden abo van €9,50
Eenmalige bijbetaling €79,00 + 14,95 aansluitkosten
Kan dit kloppen? Ik verwacht dat ze €100,- te weinig bijbetaling hebben gevraagd.
Kan dit kloppen? Ik verwacht dat ze €100,- te weinig bijbetaling hebben gevraagd.
[ Voor 17% gewijzigd door X-Hale op 29-10-2015 17:24 ]
Vorige week voor 39 euro een Chromecast gekocht bij MM Rotterdam Binnenwegplein.
Bij de informatiebalie vandaag 10 euro terug ontvangen. Ze deden er verder helemaal niet moeilijk over.
Gelijk nog eentje gehaald voor de slaapkamer
Ook een Eastpak Large zwart van kleur meegenomen.
Bij de informatiebalie vandaag 10 euro terug ontvangen. Ze deden er verder helemaal niet moeilijk over.
Gelijk nog eentje gehaald voor de slaapkamer
Ook een Eastpak Large zwart van kleur meegenomen.
Combineer je Sim Only met een telefoon: Tot €100,- euro korting!X-Hale schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:57:
De Huawei P8 Lite valt onder: "Overige telefoons: Tot €50,- euro korting!"cangri schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 17:51:
[...]
Combineer je Sim Only met een telefoon: Tot €100,- euro korting!
Vanmiddag een Sim Only afgesloten in de Mediamarkt Amsterdam Arena. Het was niet bepaald druk in de winkel maar het systeem was voor het afsluiten was nogal omslachtig en traag (en de medewerker snapte het volgens mij ook niet heel goed) waardoor ik er alsnog wel een half uur ben geweest.
Ik had niet echt het idee dat veel mensen voor speciale aanbiedingen waren gekomen, het grootste deel van de mensen die ik zag waren gewoon een beetje rond aan het kijken. De caravan, Fiat en Alfa staan inderdaad buiten, de Ferrari staat binnen bij de ingang. Niemand leek er echt van op te kijken, de meeste mensen liepen er straal voorbij zonder ook maar een blik te werpen. Wat is die caravan trouwens verschrikkelijk lelijk. Ik zou het ding gratis nog niet willen hebben
al moet ik daarbij misschien opmerken dat ik überhaupt al geen caravan zou willen hebben
Ik had niet echt het idee dat veel mensen voor speciale aanbiedingen waren gekomen, het grootste deel van de mensen die ik zag waren gewoon een beetje rond aan het kijken. De caravan, Fiat en Alfa staan inderdaad buiten, de Ferrari staat binnen bij de ingang. Niemand leek er echt van op te kijken, de meeste mensen liepen er straal voorbij zonder ook maar een blik te werpen. Wat is die caravan trouwens verschrikkelijk lelijk. Ik zou het ding gratis nog niet willen hebben

Ik ben vanmiddag ook bij MM Amsterdam Arena geweest voor de Chromecast en CoD Ghosts, maar die laatste hadden ze helemaal niet liggen.
Die caravan is veel te klein (of te duur), die gaat niemand kopen. Net als die Ferrari die is echt veel te duur. Nieuwwaarde 200k maar als je een jaar leaset heb je daar al de helft van opgehoest... Vergelijk dat met die Fiat daar zit je na een jaar op 15% van de nieuwwaarde.
Die caravan is veel te klein (of te duur), die gaat niemand kopen. Net als die Ferrari die is echt veel te duur. Nieuwwaarde 200k maar als je een jaar leaset heb je daar al de helft van opgehoest... Vergelijk dat met die Fiat daar zit je na een jaar op 15% van de nieuwwaarde.
[ Voor 10% gewijzigd door MeltedForest op 29-10-2015 21:13 ]
Ik heb de kussens binnen, zijn goede kussens, rijk gevuld, mits je syntetisch OK vind 
Ook 3 chromecasts en de Senz paraplu binnen. Gistermiddag besteld, vannochtend alles in huis, niets van te zeggen
Postbode vroeg zich nog wel af waarom de MM alles in losse dozen had gestopt.. Tsja, limiet van max 1 kussen per bestelling...
Ook 3 chromecasts en de Senz paraplu binnen. Gistermiddag besteld, vannochtend alles in huis, niets van te zeggen
Postbode vroeg zich nog wel af waarom de MM alles in losse dozen had gestopt.. Tsja, limiet van max 1 kussen per bestelling...
Die Senz paraplus zijn prima. Wel bonnetje bewaren...als je ze een beetje 'plet' kunnen de scharnieren breken....
Vindt het een vieze streek van Sercrid om de verkoop te verbieden.
Minimum prijzen zijn tegenwoordig verboden bij de wet.
Dus misschien als heel veel mensen opeens klagen, wie weet.
Voor klachten: https://www.consuwijzer.nl/klacht-indienen-bij-consuwijzer
Bij de mm in Tilburg vanavond nog genoeg Chromecasts video / audio. De audio versies liggen een beetje verspreid over de audio afdeling.
Bedankt voor de mededeling, heb hem ook gelijk mee besteld.X-Hale schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:57:
Goede prijs al zeg ik het zelf.
Altijd handig als reserve mobiel.
Ben zelf voor de 1gb plus 150min 2 jaar gegaan.
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Chromecast en kussen gekocht. Voor de rest zit er vrij weinig bij. Het is meer ophef creëren dan echt goede aanbiedingen. Veel producten zijn nauwelijks goedkoper. Dat kussen is normaal ook voor 6 euro bij de Action. Scheelt dus een euro, maar ja gratis thuisbezorgd
Zo'n Gamma fiets heb ik ook gehad, viel vrij snel uit elkaar. Alles was gewoon minder stevig. Dus je betaald minder, maar bij normaal gebruik is dat ding 1,5 jaar later wel kapot.
[ Voor 25% gewijzigd door Deezers op 31-10-2015 10:47 ]
Gisteren in Rotterdam even wezen kijken. Fietsen stonden er nog (damesmodellen), maar zagen er echt armoedig uit. De grepen van de handrem zagen eruit alsof ze na 2x remmen zouden afbreken. Ook met losse reflectoren ipv zo'n strip op de band... volgens mij kun je voor die 100 euro beter een tweedehands Gazelle oid gaan halen.
Ook nog even getwijfeld over de Chromecast 2, maar besloten de 1 nog maar ff te houden. Voor die paar keer per maand dat ik m gebruik voldoet ie wel. Ook nog leuke schuimspuitblussers gezien, maar aangezien je die niet mag gebruiken met bio-ethanol (kun je beter poederblusser voor gebruiken) ook maar laten staan. Goedkoop middagje zo.
Ook nog even getwijfeld over de Chromecast 2, maar besloten de 1 nog maar ff te houden. Voor die paar keer per maand dat ik m gebruik voldoet ie wel. Ook nog leuke schuimspuitblussers gezien, maar aangezien je die niet mag gebruiken met bio-ethanol (kun je beter poederblusser voor gebruiken) ook maar laten staan. Goedkoop middagje zo.
Nederlands is makkelijker als je denkt
Ik ben vandaag langs geweest om bovenstaande combinatie voor men ouders te halen. Eenmaal aangegeven aan de verkoper die doodleuk zegt; dat kan ik je helaas niet bieden. Ik, huh? Dat is toch de actie, verkoper: nee meneer dat kan ik echt niet maken! Ik, uuh heb gisteren online nog gezien.. Kijk anders zelf even? Verkoper kijkt vervolgens op de website èn gelooft 't nog steeds nietX-Hale schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:57:
Uiteindelijk hebben ze het via het betaalsysteem een dummy bestelling gedaan waaruit bleek dat de actie klopt.. En heb ik de toestellen meegenomen. Verkoper daarintegen, wtf..dit is ons nooit gecommuniceerd..
Wel geweldig dus, koper weet meer dan verkoper :-)
Heb de Eastpack koffer van 70L gekocht voor 44 euro. Nog eens meer dan 30 euro goedkoper dan de 77 uit de folder. Ze hadden in Tilburg al deze niet reguliere producten op het laatst nog verder afgeprijsd.
Leuke is nog dat ik ook nog bij de V&D moest zijn. Daar stond hij voor 170 euro
Leuke is nog dat ik ook nog bij de V&D moest zijn. Daar stond hij voor 170 euro
Bovenstaande ook mee gemaakt.beyazz06 schreef op zondag 01 november 2015 @ 23:11:
[...]
Ik ben vandaag langs geweest om bovenstaande combinatie voor men ouders te halen. Eenmaal aangegeven aan de verkoper die doodleuk zegt; dat kan ik je helaas niet bieden. Ik, huh? Dat is toch de actie, verkoper: nee meneer dat kan ik echt niet maken! Ik, uuh heb gisteren online nog gezien.. Kijk anders zelf even? Verkoper kijkt vervolgens op de website èn gelooft 't nog steeds nietdus ging hij een senior verkoper erbij halen, senior verkoper weet ook van niets..
Uiteindelijk hebben ze het via het betaalsysteem een dummy bestelling gedaan waaruit bleek dat de actie klopt.. En heb ik de toestellen meegenomen. Verkoper daarintegen, wtf..dit is ons nooit gecommuniceerd..
Wel geweldig dus, koper weet meer dan verkoper :-)
Ik zei tegen verkoper, mag ik je muis even vasthouden ? Kan ik het laten zien.
Na wat app verkeer met manager mocht ik hem meenemen voor vrouwtje.
Al met al een goede deal en ze was er blij mee.
Wel vond de verkoper jammer dat hij dit niet wist 😉
Koper die meer weet dan verkoper is imho standaard bij MM.
En het nog gek vinden dat bijna alles alleen online gaat, want deskundig advies heeft toch zoveel meerwaarde.
Tja waar hou je dan op?kwakzalver schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 21:44:
Die Senz paraplus zijn prima. Wel bonnetje bewaren...als je ze een beetje 'plet' kunnen de scharnieren breken....
TV-branche.
Wit goed.
Bruin goed.
Overal de NL adviesverkoopprijzen in de winkel. Anders ben je geen dealer en krijg je geen NL voorraad. Zie pricewatch, bijvoorbeeld pricewatch: Samsung UE55JU7000L Zilver
Raad de verplichte NL prijs.... De bovenste paar shops doen aan import en krijgen dus geen NL modellen meer. Die vieze streek wordt in de elektro/witgoed wereld bijna overal gehanteerd kunnen we ons daar beter druk overmaken
Gelukkig zijn er uitzonderingen bij, anders ga je gewoon naar een kleinere winkel welke meer gespecialiseerd is in 1 categorie, deze (lokale) zaakjes weten je meestal alles over het product te vertellen!sambalbaj schreef op maandag 02 november 2015 @ 19:41:
En het nog gek vinden dat bijna alles alleen online gaat, want deskundig advies heeft toch zoveel meerwaarde.
What you see is always what you get.
heeft iemand van jullie ook vrijkaarten gekregen voor het top 40 concert van mediamarkt?
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Yep
No animals were harmed in the making of this comment.
Hebben jullie jullie webshop bestellingen binnen?
Persoon van de kussens (Torrentus) wel. De rest?
Levertijd was 2 tot 3 dagen voor mijn bestelling van 28 oktober (opdrachtbevestiging was laatste mail dat ik van hun heb gehad).
Voordat ik Mediamarkt ga "storen" was ik benieuwd of het puur door de drukte komt.
Levertijd was 2 tot 3 dagen voor mijn bestelling van 28 oktober (opdrachtbevestiging was laatste mail dat ik van hun heb gehad).
Voordat ik Mediamarkt ga "storen" was ik benieuwd of het puur door de drukte komt.
De volgende werkdag had ik alles binnen (2 kussens en 1 step) Had het in de ochtend op de eerste dag besteld. Levertijd was 2-3 dagen en 3-4 werkdagen, maar veel sneller dan verwacht.Sulaine schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:40:
Hebben jullie jullie webshop bestellingen binnen?
Ik heb ook op de eerste dag om 00:30 besteld. 2 senz paraplu waarop levertijd 2-3 werkdagen staan en een chromecast.
Ik kreeg 2 pakketten (1 voor paraplus en 1 voor chromecast) de volgende werkdag binnen.
Ik kreeg 2 pakketten (1 voor paraplus en 1 voor chromecast) de volgende werkdag binnen.
Ok. Thanks!
Ik heb half 9 in de ochtend opdrachtbevestiging gehad. Om 7.40 besteld. Waarschijnlijk hebben ze mijn bestelling over het hoofd gezien.
Ik ga erachteraan,
Ik heb half 9 in de ochtend opdrachtbevestiging gehad. Om 7.40 besteld. Waarschijnlijk hebben ze mijn bestelling over het hoofd gezien.
Ik ga erachteraan,
[ Voor 18% gewijzigd door Suli op 04-11-2015 10:50 ]
Blijkbaar loopt de ticketverkoop voor het concert niet hard... maar beetje lullig voor de mensen die 22 euro per kaartje hebben neergeteld
Ja, ik denk iedereen die aan de 'win een eiland'-actie mee heeft gedaan. Ik heb er trouwens geen belang bij om naar dat feest te gaan, dus mocht iemand mijn kaarten willen hebben stuur dan maar even een DMiantje31 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:31:
heeft iemand van jullie ook vrijkaarten gekregen voor het top 40 concert van mediamarkt?
Edit: weggegeven aan een Tweaker
[ Voor 3% gewijzigd door Dick op 04-11-2015 15:50 ]
Minimum prijzen wellicht, maar secrid mag wel degelijk onder omstandigheden de verkoop door MM beperken. Je exclusieve portefeuille ligt dan immers bij een winkel die wellicht afbreuk doet aan de reputatie die Secrid probeert hoog te houden.thefox154 schreef op maandag 02 november 2015 @ 20:42:
[...]
Tja waar hou je dan op?
TV-branche.
Wit goed.
Bruin goed.
Overal de NL adviesverkoopprijzen in de winkel. Anders ben je geen dealer en krijg je geen NL voorraad. Zie pricewatch, bijvoorbeeld pricewatch: Samsung UE55JU7000L Zilver
Raad de verplichte NL prijs.... De bovenste paar shops doen aan import en krijgen dus geen NL modellen meer. Die vieze streek wordt in de elektro/witgoed wereld bijna overal gehanteerd kunnen we ons daar beter druk overmaken
In de week van 24 oktober begint het mediamarkt gekkenhuis weer, zal het de moeite waard zijn om een nieuw topic te openen?
What you see is always what you get.
Dat zal zeker de moeite waard zijn, omdat dit het topic uit 2015 is. Daarom ook een slotje op dit topic.ITsEZ schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 21:12:
In de week van 24 oktober begint het mediamarkt gekkenhuis weer, zal het de moeite waard zijn om een nieuw topic te openen?
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dit topic is gesloten.