[Aanbiedingen] Mediamarkt Gekkenhuis 2015 (28 okt t/m 1 nov)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 44.160 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ok. Thanks!
Ik heb half 9 in de ochtend opdrachtbevestiging gehad. Om 7.40 besteld. Waarschijnlijk hebben ze mijn bestelling over het hoofd gezien.
Ik ga erachteraan,

[ Voor 18% gewijzigd door Suli op 04-11-2015 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:38
Blijkbaar loopt de ticketverkoop voor het concert niet hard... maar beetje lullig voor de mensen die 22 euro per kaartje hebben neergeteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
iantje31 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:31:
heeft iemand van jullie ook vrijkaarten gekregen voor het top 40 concert van mediamarkt?
Ja, ik denk iedereen die aan de 'win een eiland'-actie mee heeft gedaan. Ik heb er trouwens geen belang bij om naar dat feest te gaan, dus mocht iemand mijn kaarten willen hebben stuur dan maar even een DM :).

Edit: weggegeven aan een Tweaker :)

[ Voor 3% gewijzigd door Dick op 04-11-2015 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:20
thefox154 schreef op maandag 02 november 2015 @ 20:42:
[...]

Tja waar hou je dan op?

TV-branche.
Wit goed.
Bruin goed.

Overal de NL adviesverkoopprijzen in de winkel. Anders ben je geen dealer en krijg je geen NL voorraad. Zie pricewatch, bijvoorbeeld pricewatch: Samsung UE55JU7000L Zilver
Raad de verplichte NL prijs.... De bovenste paar shops doen aan import en krijgen dus geen NL modellen meer. Die vieze streek wordt in de elektro/witgoed wereld bijna overal gehanteerd kunnen we ons daar beter druk overmaken >:)
Minimum prijzen wellicht, maar secrid mag wel degelijk onder omstandigheden de verkoop door MM beperken. Je exclusieve portefeuille ligt dan immers bij een winkel die wellicht afbreuk doet aan de reputatie die Secrid probeert hoog te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:35

ITsEZ

parttime all-rounder

In de week van 24 oktober begint het mediamarkt gekkenhuis weer, zal het de moeite waard zijn om een nieuw topic te openen?

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

ITsEZ schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 21:12:
In de week van 24 oktober begint het mediamarkt gekkenhuis weer, zal het de moeite waard zijn om een nieuw topic te openen?
Dat zal zeker de moeite waard zijn, omdat dit het topic uit 2015 is. Daarom ook een slotje op dit topic.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.