Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Simpele games spelen, denk aan CS:GO, LoL, Football Manager (
)evt wat nieuwere games. Voor CS:GO is het uiteraard van belang dat de prestaties goed zijn en er geen framedrops zijn, wat betreft de wat nieuwere games is het totaal geen drama als dit op medium of low- videosettings moet
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil me dus oriënteren op tweedehands, ik denk een budget van rond de 300-350eu
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn simpele computerkennis houdt al gauw op met het idee dat er een goede processor (i5?) in moet zitten, en een fatsoenlijke videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik kan me heugen dat ik vrijwel altijd ATI (radeon HD) videokaarten heb gehad, ik weet niet of nVidia o.i.d. vergelijkbaar/beter/slechter is. Heb niet echt een hele sterke voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nvt
Ga je overklokken?
Is geen vereiste
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht als er geen hapklaar advies gegeven kan worden, dat ik op weg geholpen kan worden om te weten waar ik op moet letten bij het kopen van een tweedehands computer. Wat voor processor moet er minimaal inzitten, wat voor videokaart, hoeveel geheugen. Zodat ik zelf kan verderzoeken in de vele advertenties die rondzwerven op het wereldwijdeweb.
Simpele games spelen, denk aan CS:GO, LoL, Football Manager (
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil me dus oriënteren op tweedehands, ik denk een budget van rond de 300-350eu
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn simpele computerkennis houdt al gauw op met het idee dat er een goede processor (i5?) in moet zitten, en een fatsoenlijke videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik kan me heugen dat ik vrijwel altijd ATI (radeon HD) videokaarten heb gehad, ik weet niet of nVidia o.i.d. vergelijkbaar/beter/slechter is. Heb niet echt een hele sterke voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nvt
Ga je overklokken?
Is geen vereiste
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht als er geen hapklaar advies gegeven kan worden, dat ik op weg geholpen kan worden om te weten waar ik op moet letten bij het kopen van een tweedehands computer. Wat voor processor moet er minimaal inzitten, wat voor videokaart, hoeveel geheugen. Zodat ik zelf kan verderzoeken in de vele advertenties die rondzwerven op het wereldwijdeweb.