Tweaker Mega Moto Meet

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:51
Nee, ik ga de ritten niet overleven, dus hierbij meld ik me af. Vond de rit van Utrecht nog maar net kunnen en dan naar Duitsland is toch wel het veelvuldige ervan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:32

charrel

Cortisol4life..

Xepos schreef op maandag 23 juli 2018 @ 18:58:
Nee, ik ga de ritten niet overleven, dus hierbij meld ik me af. Vond de rit van Utrecht nog maar net kunnen en dan naar Duitsland is toch wel het veelvuldige ervan.
Ach, gewoon rustig aan. Elk uur een pauze nemen en wat drinken en eten ( kleins) en dan weer opstappen. Zo red je het uren hoor. Zonde om zo'n leuk ritje te laten schieten. Ook erg goed voor de ervaring, zolang je maar je eigen tempo rijdt en niet bang bent om iedereen kwijt te raken. Goeie afspraken over maken en tegenwoordig kan je overal bellen.
Setje oordoppen in voor op de snelweg (eigenlijk overal) scheelt je ook een hoop vermoeidheid. Maar genoeg drinken wordt vaak vergeten en is funest voor je concentratie en gevoel erna.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Xepos schreef op maandag 23 juli 2018 @ 18:58:
Ik weet niet waar je vandaan komt maar je kan ook met mij mee naar het verzamelpunt rijden, ik kom uit Den Haag. Ik ga niet zo hard en omdat ik bij vrijwel elk tankstation moet tanken pak je genoeg rust :+

Moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet volhoud om uren achter elkaar te rijden. Zeker bij een hele dag in het zadel moet ik toch echt wel ongeveer elk uur even stoppen. Wat helpt is water drinken en wat eten, zoals een Mars of Snickers. Zeker met warmte is het erg belangrijk.

Ga mee! :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:39
Gewoon je grenzen aangeven en dan komt het goed.. Je bent niet de enige die behoefte heeft aan regelmatig pauze. Ik denk wij allemaal met zo'n rit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Nu online

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

@Xepos, is een motoraanhanger huren en met de auto naar Bad Berleburg rijden gaan optie? Motorvrienden doen dit vaker om de saaie autobahn kilometers aangenamer te maken. Met zijn tweeën kost dit niet zo veel.

Volgens mij woont Xepos in Eindhoven en is Winterswijk dan een uur extra rijden. Via Keulen rijden is dan veel sneller.

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Grubeater schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 11:13:
@Xepos, is een motoraanhanger huren en met de auto naar Bad Berleburg rijden gaan optie? Motorvrienden doen dit vaker om de saaie autobahn kilometers aangenamer te maken. Met zijn tweeën kost dit niet zo veel.

Volgens mij woont Xepos in Eindhoven en is Winterswijk dan een uur extra rijden. Via Keulen rijden is dan veel sneller.
Lijkt me in dit geval niet echt een optie, we gaan maar één nacht. Dus dan zou Xepos op de zaterdag heen rijden met aanhanger en op de zondag weer terug met aanhanger..

Sowieso vind ik een aanhanger voor een weekendje niet echt een optie. Dan houdt je van de 3 dagen maar één (volle) dag over om motor te rijden, de andere 2 ben je met auto en aanhanger in de weer. Als je langer weggaat is het natuurlijk een ander verhaal :)

[ Voor 16% gewijzigd door Tankiej op 24-07-2018 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Grubeater schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 11:13:

Wat @Tankiej al aangeeft. Het gaat juist om de rit van Winterswijk naar het hotel en zondag weer terug ( :'( :'( :'( :'( :'( ).

Zo'n kar is wel ideaal als je wat verder gaat. Naar de TT waren wij afgelopen jaar €60,- kwijt (van vrijdag ochtend tot maandag middag) voor een super degelijke kar waar twee motoren op konden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
:D
super degelijke kar waar twee motoren op konden.
:X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
@Maegrim
Naar de camping tijdens de TT
Fixed that for you B)

van de camping naar het circuit is een uur rijden dus dan mag het toch? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Dan zou ik een betere camping uitzoeken _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

R0y. schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 11:05:
Gewoon je grenzen aangeven en dan komt het goed.. Je bent niet de enige die behoefte heeft aan regelmatig pauze. Ik denk wij allemaal met zo'n rit!
Scheelt dat ik iedere 2 uur toch wel sta te tanken. :+

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
Maegrim schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 12:14:
Dan zou ik een betere camping uitzoeken _O-
Een camping die gratis is voor ons ( de oom van iemand uit de groep ), bijna nooit iemand staat, een Prive zwembad, mogelijkheid om gebruik te maken van de faciliteiten in huis (fatsoenlijke douche) en afgelegen als in niemand heeft last van je.

En je hebt nog een mooie rit van de camping naar de TT! Mits het droog is natuurlijk ;)

Mij hoor je niet klagen :)

[ Voor 5% gewijzigd door R0y. op 24-07-2018 17:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Joopieboy schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 17:00:
[...]

Scheelt dat ik iedere 2 uur toch wel sta te tanken. :+
Nou niet doen alsof je het zo zwaar hebt hè? }:|

:+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Vrijdag schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 17:08:
[...]

Nou niet doen alsof je het zo zwaar hebt hè? }:|

:+
Ok, ok... Het kan altijd erger :+ Ik rijd wel achter jou aan, scheelt een tankbeurt ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:16

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Joopieboy schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 17:09:
[...]

Ok, ok... Het kan altijd erger :+ Ik rijd wel achter jou aan, scheelt een tankbeurt ;)
Ahh een billenman dus 👍🏻👍🏻👍🏻

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Tylen schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 17:27:
[...]

Ahh een billenman dus 👍🏻👍🏻👍🏻
Impliceer je nu dat ik een lekker kontje heb? :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14:50

A13X

Dude

Vrijdag schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 17:28:
[...]

Impliceer je nu dat ik een lekker kontje heb?
Of @Joopieboy een slechte smaak? :+

Awesome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Als t nu een lekker wijf was..

Mwow nee, dan toch niet. :+ Wel een iph'tje. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Joopieboy op 24-07-2018 18:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tankiej
  • Nu online
Voor degenen die van ver moeten komen en evt. een plek voor een overnachting op vrijdag zoeken; Motorhotel Meddo.
Het startpunt zal hier vlakbij zijn (of dit wordt het startpunt, kan ook nog). Ik heb zojuist even gebeld, ze hebben nog plek voor de vrijdag op zaterdag nacht.
Wanneer er twee personen op een kamer zitten is het €47,50 per persoon. Dit is voor de overnachting inclusief ontbijt. Eventueel is er ook diner mogelijk, dan komt er +/- €25 euro per persoon bij, maar dit hoeft niet. Wanneer iemand alleen op een tweepersoonskamer wil, komt hier een toeslag bij van +/- €15.

Ik ga er zelf geen gebruik van maken, maar als er genoeg interesse is, is er wellicht iemand die dit wil organiseren(?). Of iedereen doet het voor zichzelf (in tweetallen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:16

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Vrijdag schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 17:28:
[...]

Impliceer je nu dat ik een lekker kontje heb? :*)
Foto? 😍

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Impliceer je nu dat ik lelijk ben? ;(
Joopieboy schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 18:01:
Als t nu een lekker wijf was..

Mwow nee, dan toch niet. :+ Wel een iph'tje. :P
Wrijf het er maar weer in dat ik vertically challenged ben :'(
Neen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:57
Tankiej schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 19:12:
Voor degenen die van ver moeten komen en evt. een plek voor een overnachting op vrijdag zoeken; Motorhotel Meddo.
Het startpunt zal hier vlakbij zijn (of dit wordt het startpunt, kan ook nog). Ik heb zojuist even gebeld, ze hebben nog plek voor de vrijdag op zaterdag nacht.
Wanneer er twee personen op een kamer zitten is het €47,50 per persoon. Dit is voor de overnachting inclusief ontbijt. Eventueel is er ook diner mogelijk, dan komt er +/- €25 euro per persoon bij, maar dit hoeft niet. Wanneer iemand alleen op een tweepersoonskamer wil, komt hier een toeslag bij van +/- €15.

Ik ga er zelf geen gebruik van maken, maar als er genoeg interesse is, is er wellicht iemand die dit wil organiseren(?). Of iedereen doet het voor zichzelf (in tweetallen) :)
Fijn, goed geregeld weer! :) Voor mij hangt het ook wat af van hoe laat we vertrekken uit Winterswijk. Heb je daar al een idee over?

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Nu online
ephymerous schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 07:48:
[...]

Fijn, goed geregeld weer! :) Voor mij hangt het ook wat af van hoe laat we vertrekken uit Winterswijk. Heb je daar al een idee over?
Verwacht rond 9.15-9.30 verzamelen, kopje koffie, korte briefing en dan vertrekken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Tankiej schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 08:58:
[...]

Verwacht rond 9.15-9.30 verzamelen, kopje koffie, korte briefing en dan vertrekken :)
Dan ga ik lekker vanuit huis. 08:00 uur rijden is uitslapen imho :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Tankiej schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 08:58:
[...]

Goed om te weten! Zorg ik er voor dat ik vrijdagavond op tijd naar bed ga want naar Winterswijk is het ook al ongeveer twee uur rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

ephymerous schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 13:09:
[...]

Dan ga ik lekker vanuit huis. 08:00 uur rijden is uitslapen imho :)
Heb jij het luxe :P Maar 's ochtends lekker koel beginnen aan de dag is ook erg lekker :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R0y.
Ik heb een hotelletje geboekt in Bredevoort van vrijdag op zaterdag voor €40,- inclusief ontbijt.

Is zo’n 15 KM rijden van Winterswijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

R0y. schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 18:03:
Ik heb een hotelletje geboekt in Bredevoort van vrijdag op zaterdag voor €40,- inclusief ontbijt.

Is zo’n 15 KM rijden van Winterswijk.
Welk hotel is dat? Lijkt me wel handig eigenlijk. Ik heb nog eens gekeken en het is nogal een klus om eerst 's ochtends naar Winterswijk te rijden en dán nog een hele dag opd de motor te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:58
Om 9u verzamelen in Winterswijk? Dan zou ik rond kwart voor zeven moeten vertrekken uit Rotterdam. :+ Ik denk dat ik de avond ervoor wel naar m'n ouders in Nijmegen ga (als ik meega). :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Vrijdag schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 06:13:
[...]

Welk hotel is dat? Lijkt me wel handig eigenlijk. Ik heb nog eens gekeken en het is nogal een klus om eerst 's ochtends naar Winterswijk te rijden en dán nog een hele dag opd de motor te zitten.
Hotel Bertram

Is een stuk relaxter zo. Laat je weten als je iets geboekt hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

R0y. schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 08:47:
[...]

Hotel Bertram

Is een stuk relaxter zo. Laat je weten als je iets geboekt hebt?
Ik heb net gekeken maar hoe kom je op €40? Ik zie alleen maar €80 of €60. Of ga je met je vriendin? Anders is Meddo ook wel goed voor me denk ik, komt volgens mij grofweg op hetzelfde bedrag :)

[ Voor 13% gewijzigd door Vrijdag op 26-07-2018 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Nu online
Vrijdag schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 08:53:
[...]

Ik heb net gekeken maar hoe kom je op €40? Ik zie alleen maar €80 of €60. Of ga je met je vriendin? Anders is Meddo ook wel goed voor me denk ik, komt volgens mij grofweg op hetzelfde bedrag :)
Eénpersoonskamer is €40, is nog eentje beschikbaar via Booking.com; https://www.booking.com/hotel/nl/bertram.nl.html

Edit: Oh, blijkbaar nu niet meer.. :X

[ Voor 4% gewijzigd door Tankiej op 26-07-2018 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Tankiej schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 08:56:
[...]

Eénpersoonskamer is €40, is nog eentje beschikbaar via Booking.com; https://www.booking.com/hotel/nl/bertram.nl.html

Edit: Oh, blijkbaar nu niet meer.. :X
Okee, welke Tweaker is dat geweest :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Vrijdag schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 08:59:
[...]

Okee, welke Tweaker is dat geweest :'(
Balen! Misschien dat er qua prijs nog iets vergelijkbaars in de buurt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

R0y. schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 09:17:
[...]

Balen! Misschien dat er qua prijs nog iets vergelijkbaars in de buurt is?
Nou, ik heb wel dit gevonden: http://hotelpotgroenlo.nl/Prijzen-reserveren/

Misschien is dat wel wat. Vanavond eens even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Vrijdag schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 09:23:
[...]

Nou, ik heb wel dit gevonden: http://hotelpothengelo.nl/Prijzen-reserveren/

Niet posten. Straks is de kamer niet meer beschikbaar :7 :9

[ Voor 3% gewijzigd door R0y. op 26-07-2018 09:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

R0y. schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 09:33:
[...]

Niet posten. Straks is de kamer niet meer beschikbaar :7 :9
Dan ga ik gillen en stampvoeten :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 26-07-2018 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Vrijdag schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 09:23:
[...]

Nou, ik heb wel dit gevonden: http://hotelpotgroenlo.nl/Prijzen-reserveren/

Is het nog gelukt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

:X Helemaal vergeten! Was eerst gaan sporten toen ik thuiskwam en daarna kwam ik niet verder dan half dood op de bank neerploffen :F

Vandaag tweede poging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Nu online

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Je houdt er de spanning wel in @Vrijdag. :P

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb maar een kamer geboekt bij Meddo. Beetje duurder dan hotel Pot (:P) maar ik vind het wel prima zo :) Met ontbijt en de motor staat achter het hek. Kan ook tot twaalf uur 's avonds aankomen, dus ik hoef met niet te haasten vrijdag. Eerst even thuis eten en dan er heen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Vrijdag schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 11:07:
[...]

Ik heb maar een kamer geboekt bij Meddo. Beetje duurder dan hotel Pot (:P) maar ik vind het wel prima zo :) Met ontbijt en de motor staat achter het hek. Kan ook tot twaalf uur 's avonds aankomen, dus ik hoef met niet te haasten vrijdag. Eerst even thuis eten en dan er heen rijden.
Top! Ik eet onderweg denk ik wat of daar in de buurt. Of misschien wel in het hotel.

Ik zie wel... DM maar als je s'avonds nog ergens een biertje koude fristi wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

R0y. schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 15:05:
[...]

Top! Ik eet onderweg denk ik wat of daar in de buurt. Of misschien wel in het hotel.

Ik zie wel... DM maar als je s'avonds nog ergens een biertje koude fristi wilt doen.
Oh da's een goed plan! En Fristi is áltijd goed tuurlijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Fristi past wel een beetje heel erg bij je imago he :+ Misschien kun je beter melk drinken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Joopieboy schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 17:01:
Fristi past wel een beetje heel erg bij je imago he :+ Misschien kun je beter melk drinken ;)
Mijn imago is toch al naar de vaantjes :+ Kan ik net zo goed vragen om Taksi. Want:

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/HTtWd_i1L9w/hqdefault.jpg

8)

Then again, misschien is melk ook wel een idee ja:

Afbeeldingslocatie: https://cdn-images-1.medium.com/max/1600/1*FzQqRiFko8Ohjs9XwBOHvg.jpeg

Eighties chicks :9

[ Voor 18% gewijzigd door Vrijdag op 01-08-2018 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Hoeveel definitieve aanmeldingen hebben we inmiddels? :)

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tankiej
  • Nu online
ephymerous schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 21:29:
Hoeveel definitieve aanmeldingen hebben we inmiddels? :)
13, we hebben sinds de vorige update alleen een aantal definitieve afmeldingen gehad :P

Ik ben er eigenlijk wel voor om McDonalds Winterswijk als startpunt te nemen (https://goo.gl/maps/QNcro49WuD22). Die is is volgens mij goed bereikbaar, heeft koffie en genoeg plek om te parkeren.
Zijn er mensen die hier iets op tegen hebben, of een betere plek hebben als startpunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Tankiej schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 08:42:
[...]

13, we hebben sinds de vorige update alleen een aantal definitieve afmeldingen gehad :P

Ik ben er eigenlijk wel voor om McDonalds Winterswijk als startpunt te nemen (https://goo.gl/maps/QNcro49WuD22). Die is is volgens mij goed bereikbaar, heeft koffie en genoeg plek om te parkeren.
Zijn er mensen die hier iets op tegen hebben, of een betere plek hebben als startpunt?
Prima wat mij betreft!

Met 13 man (vrouw?) kunnen we misschien ook nog twee groepen maken? Eén voor de rappe rijders en één voor de langzamere/vaak tankende rijders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

@Tankiej McDonalds is prima!! Koffie is daar altijd wel goed (en ook 't enige wat ik er ooit haal) :P

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Nu online
Vrijdag schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 09:08:
[...]

Prima wat mij betreft!

Met 13 man (vrouw?) kunnen we misschien ook nog twee groepen maken? Eén voor de rappe rijders en één voor de langzamere/vaak tankende rijders?
Is wel een optie inderdaad. Moet er natuurlijk wel een tweede persoon zijn die ook voor wil rijden (vrijwilligers? :+ ).
Daarnaast vind ik het wel erg handig als de achterrijder bij de groep ook de route heeft, mocht een groep om wat voor reden dan ook elkaar kwijt raken. Dus dan hebben we daar ook twee van nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Tankiej schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 09:42:
[...]

Is wel een optie inderdaad. Moet er natuurlijk wel een tweede persoon zijn die ook voor wil rijden (vrijwilligers? :+ ).
Daarnaast vind ik het wel erg handig als de achterrijder bij de groep ook de route heeft, mocht een groep om wat voor reden dan ook elkaar kwijt raken. Dus dan hebben we daar ook twee van nodig.
Ik heb geen navi maar wil anders wel achter rijden bij de langzame/beginnersgroep :) Collega gebruikt een navigatie app op zijn telefoon, ga hem even vragen welke dat precies was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ik kan eventueel ook wel een groepje voorrijden als dat wenselijk is. Kunnen we 1 September ter plekke ook nog wel even bekijken (als ik de rit dan maar wel op voorhand heb als route óf als track (Garmin Zümo dus .GPX)).

[ Voor 6% gewijzigd door Will_M op 02-08-2018 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Nu online
Vrijdag schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 09:50:
[...]

Ik heb geen navi maar wil anders wel achter rijden bij de langzame/beginnersgroep :) Collega gebruikt een navigatie app op zijn telefoon, ga hem even vragen welke dat precies was.
Top :)
wimmel_1 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 09:53:
Ik kan eventueel ook wel een groepje voorrijden als dat wenselijk is. Kunnen we 1 September ter plekke ook nog wel even bekijken (als ik de rit dan maar wel op voorhand heb als route óf als track (Garmin Zümo dus .GPX)).
Zien we dan ook wel inderdaad. Misschien dunt de groep nog wat uit, of komen er meer bij (je weet maar nooit).
Wordt sowieso een GPX, ik heb ook een Zumo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik pas mijn eigen wel aan, als de routes op tijd klaar zijn zet ik ze even om voor mijn telefoon, meestal rijdt ik in de achterhoede maar maakt mij niet uit.

Even kijken met 's ochtends hoe en wat afspreken, beetje kwijt wie wat nu gaat doen. @wimmel_1 jij bleef overnachten en @Raym09 jij kwam hier langs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BartW
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 22:51
[...]

Als het gewenst is wil ik wel voor of achterrijden bij een groep. Ook hier een Garmin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Joopieboy schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:23:
Ik pas mijn eigen wel aan, als de routes op tijd klaar zijn zet ik ze even om voor mijn telefoon, meestal rijdt ik in de achterhoede maar maakt mij niet uit.

Even kijken met 's ochtends hoe en wat afspreken, beetje kwijt wie wat nu gaat doen. @wimmel_1 jij bleef overnachten en @Raym09 jij kwam hier langs?
Ligt eraan of ik al in Veghel ben dan wel, anders kunnen we gewoon bij de McDonald's in Heteren meeten. Daar kom je praktisch langs en rij je het minste om.

Nog anderen die willen oprijden vanuit omgeving Veghel en Arnhem/Nijmegen? @caesar1000
@sylvesterrr

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

Ik kan niet voor- of achterrijden. Rij hooguit met google maps op mijn telefoon in een tanktasje.
Ga nog even kijken voor een hotelletje of B&B in de buurt, 's ochtends vanuit Rotterdam vertrekken is een beetje teveel van het goede.

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Frans92 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:03:
Ik kan niet voor- of achterrijden. Rij hooguit met google maps op mijn telefoon in een tanktasje.
Ga nog even kijken voor een hotelletje of B&B in de buurt, 's ochtends vanuit Rotterdam vertrekken is een beetje teveel van het goede.
Dat zou ook mijn oplossing zijn ;)

Ik heb bij Motorhotel Meddo een kamer geboekt. Zijn nog wel wat andere hotels in de buurt, weet alleen niet wat de prijzen zijn. Ligt volgens mij allemaal zo tussen de €65/90 in, afhankelijk wat je er bij wilt (eten/ontbijt etc.) Kom zelf uit Den Haag en eerst twee uur snelweg is inderdaad niet echt een lekker begin van een dag rijden.

[ Voor 8% gewijzigd door Vrijdag op 02-08-2018 11:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

Net een beetje gekeken, paar hotels net over de grens voor iets van €60 met ontbijt. Kan ik 's avonds ook nog een stukje snelweg blazen daar :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:58
Raym09 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:56:
[...]

Ligt eraan of ik al in Veghel ben dan wel, anders kunnen we gewoon bij de McDonald's in Heteren meeten. Daar kom je praktisch langs en rij je het minste om.

Nog anderen die willen oprijden vanuit omgeving Veghel en Arnhem/Nijmegen? @caesar1000
@sylvesterrr
Nijmegen-Winterswijk is maar 40 minuten korter dan Rotterdam-Winterswijk zie ik net. Dan blijf ik liever thuis slapen. :P

Ik denk dat ik gewoon vanaf Rotterdam vertrek als ik meega. Heb vaak genoeg 1000km op een dag gereden, moet geen probleem zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

@Joopieboy Ik slaap gewoon "thuis". Denk dat 't het handigst is om bij de BP bij "Knooppunt Paalgraven" af te spreken rond 07:00 / 07:30 uur. Vandaar af is 't bij normaal rijden nog een uurtje of anderhalf incl. tanken bij Winterswijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

En tussendoor nog even @Raym09 oppikken in Heteren dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Joopieboy schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 17:22:
En tussendoor nog even @Raym09 oppikken in Heteren dan?
Komen we dan praktisch langs. Als @Raym09 dan boven aan de aan/af-rit Heteren/Driel van de A50 wacht dan hoeft 'ie ook niet over Veghel als 'm dat beter uitkomt dat weekend (én hoeven wij de A15 niet op).

[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 02-08-2018 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Moet ie even goed gas geven met die nep R1 van hem :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Joopieboy schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 17:28:
Moet ie even goed gas geven met die nep R1 van hem :+
Gaat 'm vast wel lukken :7

Dat ding van mij is ook maar een mislukte 2017 R1 waarbij 't bevestigen van de kuipdelen nog niet helemaal wilde lukken, hé >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ja en zo een raar gesmolten scooter koplampje ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Joopieboy schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 17:34:
Ja en zo een raar gesmolten scooter koplampje ;)
Decepticon's FTW >:)

Afbeeldingslocatie: https://img06.deviantart.net/5101/i/2012/018/e/7/decepticon_logo_blue_by_zimmo81-d4mqopv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Als je aan het gas draait transformeert ie ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

wimmel_1 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 17:26:
[...]

Komen we dan praktisch langs. Als @Raym09 dan boven aan de aan/af-rit Heteren/Driel van de A50 wacht dan hoeft 'ie ook niet over Veghel als 'm dat beter uitkomt dat weekend (én hoeven wij de A15 niet op).
A15?

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Laat maar :o Was de A73 om bij die McDonalds in Beuningen te kunnen komen, laatst :'(

McDonalds Heteren is maar even van de A50 af (industrieterrein bij Porsche Gelderland) :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
[...]

Mooi aantal aanmeldingen! Voor de langzame groep wil ik eventueel wel achteraan aansluiten. Heb navi plus Sena :)

Achteraan rijd je toch altijd wat sneller. Bij de snelle groep wordt me dat denk ik te gek.

[ Voor 8% gewijzigd door ephymerous op 02-08-2018 23:11 ]

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

wimmel_1 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 18:50:
[...]

Laat maar :o Was de A73 om bij die McDonalds in Beuningen te kunnen komen, laatst :'(

McDonalds Heteren is maar even van de A50 af (industrieterrein bij Porsche Gelderland) :*)
Dacht al, maar dan is het denk het handigst om wel gewoon even over de parkeerplaats plaatst te gaan bij de Mac. Anders wordt het tijdtechnisch wel heel strak op elkaar afstemmen. Zorg ik dat ik dan klaar sta om gelijk weer door te kunnen.

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:40

Secsytime

Automagisch

Is er al meer bekend over de routes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexthegrat
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-09 16:53
Ik vrees dat ik moet afzeggen :'(
Mijn zus gaat de zaterdag trouwen, bedenk me nu pas dat het tegelijk valt met deze rit

Hopelijk lukt het de volgende keer wel, ik blijf wel jaloers wachten op de foto's en verhalen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tankiej
  • Nu online
Secsytime schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 19:11:
Is er al meer bekend over de routes?
Zeker, druk mee bezig! Net een weekendje Lowlands achter de rug, nog even aan het bijkomen.
Routes komen er aan :)
alexthegrat schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:10:
Ik vrees dat ik moet afzeggen :'(
Mijn zus gaat de zaterdag trouwen, bedenk me nu pas dat het tegelijk valt met deze rit

Hopelijk lukt het de volgende keer wel, ik blijf wel jaloers wachten op de foto's en verhalen :)
Helaas! Kan je even een DM sturen met je afzegging? Vergeet ik het ook niet om in m'n administratie te verwerken. Zitten nu op 13 man, dus kan dan nu een hele kamer nog annuleren en kan jij je geld nog terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Zijn er meer deelnemers die vanuit het noorden naar Winterswijk rijden over Zwolle/Dedemsvaart/Ommen/oid? Ik heb @darkkingll al even een PM gestuurd om eventueel samen te rijden.

XXXVI

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Tankiej
  • Nu online
Zo, routes! :D

We moesten nog even de laatste dingetjes afronden, maar volgens ons is hij nu compleet. Mocht je opmerkingen/commentaar hebben, laat het dan s.v.p. aan @caesar1000 of mij weten vóór dat we vertrekken. Dan kunnen de routes eventueel nog aangepast worden :)

GPX is hier te vinden: https://drive.google.com/...-7FGwnHwiE5i4CEzXRJyfYo9F
Voor de mensen zonder programma om de GPX te openen, kan hier een visualisatie van de route bekeken worden: http://www.gpsvisualizer....0822055709-65130-map.html

Afstanden in de routes zijn als volgt:
Heenreis
- Startpunt - Tankstop 1 = 103km
- Tankstop 1 - Lunch heenreis = 20km
- Lunch heenreis - Tankstop 2 = 68km
- Tankstop 2 - Hotel = 43km
Totaal 234km

Extra rondje
- Hotel - Hotel = 76km

Terugreis
- Startpunt - Tankstop 3 = 65km
- Tankstop 3 - Lunch terugreis = 104km
- Lunch terugreis - Tankstop 4 = 13km
- Tankstop 4 - Tankstop 5 (optioneel) = 44km
- Tankstop 5 - Eindpunt McD = 25km
Totaal 251km

Wanneer mensen met een actieradius van < 180km het extra rondje gaan doen, dan moet er nog een tankstop tussen. Vlakbij het hotel zit een tankstation, dus dan zullen we daar langs gaan om hem vol te gooien voor de terugreis.

Hotel
Zoals jullie al weten is het hotel geregeld, 'Hotel Fliegendes Klassenzimmer' in Bad Berleburg.
Op dit moment zijn er nog 8 kamers gereserveerd, maar gezien we met 12 man zijn, gaan we daarvan 2 annuleren (zodat er 6 tweepersoonskamers zijn).
Tot en met 31 augustus kunnen we nog kamers kosteloos annuleren. Dus mochten er mensen nog om wat voor reden dan ook niet mee kunnen, laat het s.v.p. vóór 31 augustus weten.
Een hele kamer kan wel pas geannuleerd worden als er minstens twee man afzegt, dus houdt er wel rekening mee dat er kosten tegenover kunnen staan als je de enige bent die afzegt.

Wat verdere info (wordt later nog aangevuld indien nodig)
Zorg ervoor dat je motor technisch in orde is. Loop hem even na of je remmen, banden, verlichting, oliepeil etc. allemaal goed is.
Mocht je twijfelen, laat er dan nog iets aan doen. Je wilt liever niet ergens in Duitsland staan met een kapotte motor, om wat voor reden dan ook.

Zorg ervoor dat je het (buitenland) telefoonnummer van je verzekering en/of pechhulp bij de hand hebt. Wanneer je onverhoopt met pech komt te staan, dan wilen we dat je weer goed naar Nederland vervoerd wordt.

Wij hebben er zin in! Weersvoorspelling ziet er nu prima uit voor dat weekend, al kan het natuurlijk nog een beetje veranderen (blijft een voorspelling).

Even een trigger voor iedereen die heeft aangegeven mee te gaan:
@ephymerous
@Raym09
@R0y.
@Joopieboy
@Vrijdag
@Frans92
@wimmel_1
@DragonSlayer666
@BartW
@Maegrim

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

@Tankiej Wie is nummer 12? Met jouw persoontje inclusief tel ik maar 11 namen in 't lijstje :+

Waarschijnlijk @caesar1000 , maar....

[ Voor 18% gewijzigd door Will_M op 22-08-2018 16:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

wimmel_1 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 16:32:
@Tankiej Wie is nummer 12? Met jouw persoontje inclusief tel ik maar 11 namen in 't lijstje :+
Dat ben ik inderdaad. Omdat we het samen organiseren hoeft @Tankiej mij niet te triggeren. ;)

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

caesar1000 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 16:34:
[...]

Dat ben ik inderdaad. Omdat we het samen organiseren hoeft @Tankiej mij niet te triggeren. ;)
Ik weet gewoon graag zeker dat je ook weer meegaat :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:41

xos

Ben een beetje aan het twijfelen om mee te gaan. Eigenlijk is er een race 1 september maar dit lijkt me ook wel leuk om te doen. 3 september ook al een endurance race en dit is misschien wel een leuke variatie. Heb nog niks besloten maar als ik besluit om mee te gaan moet ik dan zelf even een kamer regelen @caesar1000 @Tankiej?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Tankiej schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 15:55:
Zo, routes! :D

We moesten nog even de laatste dingetjes afronden, maar volgens ons is hij nu compleet. Mocht je opmerkingen/commentaar hebben, laat het dan s.v.p. aan @caesar1000 of mij weten vóór dat we vertrekken. Dan kunnen de routes eventueel nog aangepast worden :)

GPX is hier te vinden: https://drive.google.com/...-7FGwnHwiE5i4CEzXRJyfYo9F
Voor de mensen zonder programma om de GPX te openen, kan hier een visualisatie van de route bekeken worden: http://www.gpsvisualizer....0822055709-65130-map.html

Afstanden in de routes zijn als volgt:
Heenreis
- Startpunt - Tankstop 1 = 103km
- Tankstop 1 - Lunch heenreis = 20km
- Lunch heenreis - Tankstop 2 = 68km
- Tankstop 2 - Hotel = 43km
Totaal 234km

Extra rondje
- Hotel - Hotel = 76km

Terugreis
- Startpunt - Tankstop 3 = 65km
- Tankstop 3 - Lunch terugreis = 104km
- Lunch terugreis - Tankstop 4 = 13km
- Tankstop 4 - Tankstop 5 (optioneel) = 44km
- Tankstop 5 - Eindpunt McD = 25km
Totaal 251km

Wanneer mensen met een actieradius van < 180km het extra rondje gaan doen, dan moet er nog een tankstop tussen. Vlakbij het hotel zit een tankstation, dus dan zullen we daar langs gaan om hem vol te gooien voor de terugreis.

Hotel
Zoals jullie al weten is het hotel geregeld, 'Hotel Fliegendes Klassenzimmer' in Bad Berleburg.
Op dit moment zijn er nog 8 kamers gereserveerd, maar gezien we met 12 man zijn, gaan we daarvan 2 annuleren (zodat er 6 tweepersoonskamers zijn).
Tot en met 31 augustus kunnen we nog kamers kosteloos annuleren. Dus mochten er mensen nog om wat voor reden dan ook niet mee kunnen, laat het s.v.p. vóór 31 augustus weten.
Een hele kamer kan wel pas geannuleerd worden als er minstens twee man afzegt, dus houdt er wel rekening mee dat er kosten tegenover kunnen staan als je de enige bent die afzegt.

Wat verdere info (wordt later nog aangevuld indien nodig)
Zorg ervoor dat je motor technisch in orde is. Loop hem even na of je remmen, banden, verlichting, oliepeil etc. allemaal goed is.
Mocht je twijfelen, laat er dan nog iets aan doen. Je wilt liever niet ergens in Duitsland staan met een kapotte motor, om wat voor reden dan ook.

Zorg ervoor dat je het (buitenland) telefoonnummer van je verzekering en/of pechhulp bij de hand hebt. Wanneer je onverhoopt met pech komt te staan, dan wilen we dat je weer goed naar Nederland vervoerd wordt.

Wij hebben er zin in! Weersvoorspelling ziet er nu prima uit voor dat weekend, al kan het natuurlijk nog een beetje veranderen (blijft een voorspelling).

Even een trigger voor iedereen die heeft aangegeven mee te gaan:
@ephymerous
@Raym09
@R0y.
@Joopieboy
@Vrijdag
@Frans92
@wimmel_1
@DragonSlayer666
@BartW
@Maegrim
Geweldig! Zin in!!!!

@Vrijdag had jij nou nog een hotel geboekt van vrijdag op zaterdag? zie het al ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Leuke route voor een ritje met maar één overnachting d:)b (y) (y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NRsrZtRvBI6KKTcaOJNYd696/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

Leuke routes! Heb er zin in!

Net nog een hotel geboekt voor vrijdag-zaterdag. Ik slaap een nachtje in Hotel-Restaurant Haus Waldesruh, dus ik ga mijn Duits vast oefenen de avond ervoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Hop, gas erop! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Nu online
xos schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 16:49:
Ben een beetje aan het twijfelen om mee te gaan. Eigenlijk is er een race 1 september maar dit lijkt me ook wel leuk om te doen. 3 september ook al een endurance race en dit is misschien wel een leuke variatie. Heb nog niks besloten maar als ik besluit om mee te gaan moet ik dan zelf even een kamer regelen @caesar1000 @Tankiej?
Dat is wel het handigste denk ik, of er moet toevallig nog iemand afzeggen
Ik heb vanmiddag (uurtje geleden) 2 tweepersoonskamers geannuleerd die ik nog gereserveerd had staan. Dus er moet ruimte in het hotel zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:40

Secsytime

Automagisch

Als het goed weer wordt haak ik denk ik ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Secsytime schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 18:45:
Als het goed weer wordt haak ik denk ik ook aan.
Gewoon DOEN!!! Al is 't maar om s'avonds even een biertje mee te kunnen komen drinken :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
/me Streamnl vind een biertje in de avond/middag/soms s'ochtens ook heel erg lekker.

Mooie rit. Ik moet echt even mijn planning checken/afwachten. Het is weer het begin van een nieuw schooljaar en dat is elke keer weer heerlijk hectisch

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ziet er uit als een mooie rit @Tankiej !

Op zich lijkt me dat extra rondje ook wel tof, moet ik ter plekke nog bekijken of ik niet al helemaal gaar ben van de heenreis 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Tankiej schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 15:55:
Weersvoorspelling ziet er nu prima uit voor dat weekend, al kan het natuurlijk nog een beetje veranderen (blijft een voorspelling).
Je hebt het nog niet geschreven en het is alweer anders, fingers crossed :)
Vrijdag schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:19:

Op zich lijkt me dat extra rondje ook wel tof, moet ik ter plekke nog bekijken of ik niet al helemaal gaar ben van de heenreis 😅
wellicht geldt dat voor mij ook, en dan is mijn heenreis nog korter ook. Gaan we alvast een biertje drinken aan de bar :)

[ Voor 28% gewijzigd door ephymerous op 23-08-2018 12:14 ]

XXXVI

• A13X

A13X

Dude

Als jij dat rondje meegaat mogen we wel 2 tankstops toevoegen aan het rijtje :+

Awesome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

ephymerous schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 12:13:

wellicht geldt dat voor mij ook, en dan is mijn heenreis nog korter ook. Gaan we alvast een biertje drinken aan de bar :)
Dat is natuurlijk ook wel een moie premisse 🍻
Raym09 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 12:36:
[...]

}:| :-( * Vrijdag moet huilen ;(

Of ik gooi een petfles met peut in mijn Kriega /3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tankiej
  • Nu online

Geld voor mij zelf ook hoor. Maar ik wilde hem in ieder geval wel hebben, als we op tijd aankomen bij het hotel en mensen nog een extra stukje willen rijden.
Zien we dan tegen die tijd wel even of we het gaan doen :)
Raym09 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 12:36:
[...]

_O-
Als ik het goed gedaan heb, zijn alle tankstops juist uitgekiend op zijn actieradius. Grootste afstand tussen tankstops is 120km als het goed is, hadden we vorig jaar ook :P

• Frans92

Frans92

VFR800

Tankiej schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:34:
[...]

_O-
Als ik het goed gedaan heb, zijn alle tankstops juist uitgekiend op zijn actieradius. Grootste afstand tussen tankstops is 120km als het goed is, hadden we vorig jaar ook :P
Kan ik telkens een tankbeurtje overslaan, ik haal zo'n 300 km op een tank :P

Weet niet of dat veel beter of slechter wordt tijdens zo'n rit?

[ Voor 20% gewijzigd door Frans92 op 23-08-2018 13:40 ]

• Tankiej
  • Nu online
Frans92 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:40:
[...]

Kan ik telkens een tankbeurtje overslaan, ik haal zo'n 300 km op een tank :P

Weet niet of dat veel beter of slechter wordt tijdens zo'n rit?
Zal niet heel veel verschil in zitten verwacht ik. Zorg wel dat je 100% zeker bent dat je de volgende tankstop haalt als je er eentje wil overslaan. Niets is zo vervelend dan opeens een extra stop te moeten maken (vind ik zelf :+ ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

Daar zal ik op letten inderdaad. Maximaal wat ik heb gereden op 1 tank is 330 km, toen had ik nog 2 liter over. Dus verwacht dat 2x 120 km wel te doen zal zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Frans92 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:53:
Daar zal ik op letten inderdaad. Maximaal wat ik heb gereden op 1 tank is 330 km, toen had ik nog 2 liter over. Dus verwacht dat 2x 120 km wel te doen zal zijn.
Ik reed vorig jaar een record tijdens het tweakers weekend. Ruim 1:20 met de hornet toen, al reed ik wel achter @Vrijdag en reed scooterde @caesar1000 voorop :+

Later ging dat weer naar 1:18 met een dramatische afsluiter van 1:13 :D *don't ask... Iets met haast

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

De motor is gewassen, banden perfect op spanning. Ketting gesmeerd, klein lampje vervangen en nog wat kabels mooier weggewerkt. Ik ben klaar voor volgend weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Nu online
Lekker bezig! d:)b

Mijne heeft vorige week een beurt gehad, nieuw voorbandje en is door de dealer gewassen. In jaren is ie niet zo schoon geweest :+
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste