Misschien kun je hem hier bestellen. Er staat bij dat hij op voorraad is.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:10:
ik ga mijn bestelling bij shopblackberry annuleren ik ben dit meer dan zat. Zie wel of ik voor dat geld nog een BlackBerry koop of eerder een ander merk..
Verwijderd
Ik zit in UK/IerlandJoshua... schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:23:
[...]
Misschien kun je hem hier bestellen. Er staat bij dat hij op voorraad is.
Ik geloof niet dat het echt zo is.Joshua... schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:23:
[...]
Lidy
Verwijderd
Selfridges:
Total: €813.00
Subtotal €795.00
Sunday 22nd November 2015
Denk dat ik het opgeef, is de moeite niet waard helaas.
Subtotal €795.00
Ik kreeg hem 9 dagen eerder dan Selfridges als datum opgaf, dus wie weet.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:31:
Selfridges:
Subtotal €795.00
Verwijderd
hmm... ik wacht eerst tot ik mijn geld terug heb van shopblackberry want vorige keer was ik 2000 euro kwijt en wachten tot ik geld terug kreeg van alle winkels, nu geen zin in dus ik wacht wel ff tot ik dat terug heb gekregen.ratereducer schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:58:
[...]
Ik kreeg hem 9 dagen eerder dan Selfridges als datum opgaf, dus wie weet.
ik snap dat als je hem besteld en hij niet geleverd wordt dat het vervelend is.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:11:
[...]
hmm... ik wacht eerst tot ik mijn geld terug heb van shopblackberry want vorige keer was ik 2000 euro kwijt en wachten tot ik geld terug kreeg van alle winkels, nu geen zin in dus ik wacht wel ff tot ik dat terug heb gekregen.
maar je hebt er wel een hele hoop stress om als ik het zo lees
bijna elke dag een zie ik een post dat die er nog steeds niet is.
Verwijderd
Tis toch 800 euro... ik heb elk apparaat getest nu bijnaDenniz0229 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:15:
[...]
ik snap dat als je hem besteld en hij niet geleverd wordt dat het vervelend is.
maar je hebt er wel een hele hoop stress om als ik het zo lees![]()
bijna elke dag een zie ik een post dat die er nog steeds niet is.
- iPhone 6 plus en 6s
- BB Passport
- Willekeurige 5 inch Android telefoon
en geen een voldoet aan wat ik wil.. en ik hoop dat deze dat wel doet.
Als deze ook niet voldoet dan is er gewoon geen telefoon die doet en kan wat ik wil.. en das jammer want ik heb niet perse een "budget" als ik 1500 kwijt ben voor een telefoon die "perfect" is dan ben ik dat kwijt.. maar dan moet hij er wel zijn.
Wat was er mis met de passport dan?Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:23:
[...]
Tis toch 800 euro... ik heb elk apparaat getest nu bijna
- iPhone 6 plus en 6s
- BB Passport
- Willekeurige 5 inch Android telefoon
en geen een voldoet aan wat ik wil.. en ik hoop dat deze dat wel doet.
Als deze ook niet voldoet dan is er gewoon geen telefoon die doet en kan wat ik wil.. en das jammer want ik heb niet perse een "budget" als ik 1500 kwijt ben voor een telefoon die "perfect" is dan ben ik dat kwijt.. maar dan moet hij er wel zijn.
En als hij net zo goed is als de torch toen der tijd, maar dan nu met android, dan is het sowieso het beste toestel tot nu toe

Verwijderd
- TraagDenniz0229 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:35:
[...]
Wat was er mis met de passport dan?
En als hij net zo goed is als de torch toen der tijd, maar dan nu met android, dan is het sowieso het beste toestel tot nu toe
- Apps die ik gebruik werken half
- Camera is matig (was in begin geen issue, maar sinds ik iPhone 6 en 6s ben gewend zeker een probleem)
- Teveel werk om dingen goed werkend te krijgen
Anyway.. als ik de Priv krijg en het wordt niks en toetsenbord is niet goed genoeg en de hub werkt niet fijn en nog meer dingen ga ik voor de Xperia Z5 premium (of even wachten wat de S7 doet) want dan maakt het weinig uit welk android toestel je nog koopt.
De Torch was in die tijd wel fijn, maar voor 800 euro verwacht je toch iets meer en een "clicky" achterkantje is toch wel een groot nadeel voor 800 euro, de camera blijkt ook niet geweldig te zijn als ik veel tests bekijk (los van dat hij traag is)
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2015 17:43 ]
oke, heb hem zelf niet, maar las altijd wel goeie berichten er over. Alleen inderdaad werkt niet elke Android app goed.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:39:
[...]
- Traag
- Apps die ik gebruik werken half
- Camera is matig (was in begin geen issue, maar sinds ik iPhone 6 en 6s ben gewend zeker een probleem)
- Teveel werk om dingen goed werkend te krijgen
Anyway.. als ik de Priv krijg en het wordt niks en toetsenbord is niet goed genoeg en de hub werkt niet fijn en nog meer dingen ga ik voor de Xperia Z5 premium (of even wachten wat de S7 doet) want dan maakt het weinig uit welk android toestel je nog koopt.
Ik wil hem puur voor het toetsenbord.
En gezien de hardware zit het verder ook wel goed.
Camera boeit me totaal niet en android kan je toch maken zoals je wilt.
Dus ja, mijn eisen liggen denk ik iets lager
Verwijderd
Toetsenbord is de reden voor de Passport, maar andere dingen spelen erg mee bij mij. Ik was hem even kwijt en in die tijd (reparatie) heb ik zowel de iPhone 6Plus als de iPhone 6s gehad.Denniz0229 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:44:
[...]
oke, heb hem zelf niet, maar las altijd wel goeie berichten er over. Alleen inderdaad werkt niet elke Android app goed.
Ik wil hem puur voor het toetsenbord.
En gezien de hardware zit het verder ook wel goed.
Camera boeit me totaal niet en android kan je toch maken zoals je wilt.
Dus ja, mijn eisen liggen denk ik iets lager
Toetsenbord van de Passport is super fijn maar ik vond hem zelfs traag met standaard dingetjes als BBM en dergelijke.
Facebook app is echt rampzalig, en zelfs de website gebruiken is niet geweldig en zo zijn er nog veel meer dingen die ik niet fijn vind er aan na andere toestellen getest te hebben.
Maar het ligt idd aan je eis, ik verwacht gewoon veel voor het geld dat ik neer leg. iPhone is geweldig toestel maar het kan bepaalde dingen niet die ik wel wil.
Ik wen snel aan een toetsenbord dus dat toetsenbord kleiner is (Q10 size?) kan ik prima aan wennen maar ik verwacht wel kwaliteit.. maak veel fotos en dergelijke dus als ik beetje gare en wazige fotos krijg heb ik weinig interesse er in en ga ik hem nooit langer dan 3 maanden houden.
Thanks! Heb hem net opgehaaldJoshua... schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:23:
[...]
Besteld op 9 november, vandaag geleverd.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:31:
Selfridges:
Subtotal €795.00
Toegegeven, ik speel er nog maar een uurtje mee, maar het sliden werkt gewoon lekker en kraakloos. Enig nadeel is wel dat er inderdaad wat speling is als je doorduwt op de achterkant.g.vos schreef op donderdag 12 november 2015 @ 19:13:
[...]
Ik lees veel over slechte buildquality, wat voor mij wel erg belangrijk is als ik ongeveer 800eur uit ga geven aan een mobieltje. Wat is jouw ervaring hierin? Ook die speling in de achterkant, en de kraakgeluiden bij het open en dicht sleden?
Hoor graag wat je van het toestel vindt!
[ Voor 50% gewijzigd door zezke op 12-11-2015 20:58 ]
-29 oktober besteld en gelijk betaald via studentmobiel (levertijd, week 48).
-3 november een mail gekregen dat bestelling vertraagd is (verwacht week 48).
-9 november een mail gekregen dat bestelling vertraagd is (verwacht week 48).
Beetje frustrerend om telkens te lezen dat die in week 48 komt en bij naztel al verkrijgbaar is. Waarschijnlijk krijg je bij naztel de Amerikaanse versie en die heeft ook nog eens draadloos laden.
-3 november een mail gekregen dat bestelling vertraagd is (verwacht week 48).
-9 november een mail gekregen dat bestelling vertraagd is (verwacht week 48).
Beetje frustrerend om telkens te lezen dat die in week 48 komt en bij naztel al verkrijgbaar is. Waarschijnlijk krijg je bij naztel de Amerikaanse versie en die heeft ook nog eens draadloos laden.
Yes. Erg blij mee. Initiële opstart duurde erg lang en toestel werd warm. Toen de Hub eenmaal gesetteld was werkte alles vlekkeloos. Erg blij mee.g.vos schreef op donderdag 12 november 2015 @ 19:10:
[...]
Opgehaald, dus maw je hebt hem nu in bezit??!
Top! Ik heb hem daar ook direct besteld! Kon niet langer wachten..NicoF schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:59:
[...]
Yes. Erg blij mee. Initiële opstart duurde erg lang en toestel werd warm. Toen de Hub eenmaal gesetteld was werkte alles vlekkeloos. Erg blij mee.
Verwijderd
Hoe zit het eigenlijk met 4g bereik wanneer het een toestel uit Amerika is?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2015 23:23 ]
Verwijderd
Zou geen probleem moeten zijnVerwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 23:22:
Hoe zit het eigenlijk met 4g bereik wanneer het een toestel uit Amerika is?
http://forums.crackberry....rted-frequencies-1043968/
Volgens NazTel verkopen ze de STV100-4, dwz. zonder wireless charging.trobbelsjoeter schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:28:
Als ze de versie met wireless charging verkochten had ik gelijk mijn huidige bestelling geannuleerd, maar nu lijkt het vooral een kwestie van tijd te zijn. Aan de andere kant, NazTel heeft wel betere shopreviews dan GSMwijzer en ik ben een stuk ongeduld, dus nog even over nadenken
Jep, ik heb dezelfde ervaring. De toestellen van Selfridges zijn ook trouwens ook een STV100-4.NicoF schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:59:
[...]
Yes. Erg blij mee. Initiële opstart duurde erg lang en toestel werd warm. Toen de Hub eenmaal gesetteld was werkte alles vlekkeloos. Erg blij mee.
jammer dat naztel geen abonnementen doet

Bij Naztel gisteren besteld en vandaag binnen gekregen!
ik ben in zeer gespannen afwachting van Post NL. Ook gisteren besteld bij Naztel
Inderdaad. Dan had ik hem geannuleerd bij Studentmobiel en bij Naztel gehaald.
Bij Ingram Micro een leverancier voor vele winkels is hij pas 20 November op voorraad. Dus Naztel heeft denk wat via inkoop kanalen in 't buitenland kunnen regelen. Wellicht de UK.
De versie van Naztel. Is dat wel een europese en dus geen gezeur oid qua garantie?
heb hem nu gereserveerd via Studentmobiel, maar ja... dan moet ik wachten ;o)
[ Voor 32% gewijzigd door superericje op 16-11-2015 10:55 ]
Ja.superericje schreef op maandag 16 november 2015 @ 10:51:
De versie van Naztel. Is dat wel een europese en dus geen gezeur oid qua garantie?
Myedvyed schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:23:
[...]
Volgens NazTel verkopen ze de STV100-4, dwz. zonder wireless charging.
...
Daar staat Naztel ook om bekend ja, dus klopt vast wat je zegtpineapple23 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 21:58:
Bij Ingram Micro een leverancier voor vele winkels is hij pas 20 November op voorraad.
Dus Naztel heeft denk wat via inkoop kanalen in 't buitenland kunnen regelen. Wellicht de UK.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Zojuist heb ik een mail gekregen van Studentmobiel dat mijn Priv niet binnen de aangegeven levertijd geleverd kan worden (week 48)
En zojuist besteld bij Naztel ...
Studentmobiel = geannuleerd
Studentmobiel = geannuleerd
Mag ik vragen wanneer je besteld had ?Joshua... schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:53:
Zojuist heb ik een mail gekregen van Studentmobiel dat mijn Priv niet binnen de aangegeven levertijd geleverd kan worden (week 48)
Heb zelf nog geen email ontvangen
Hier hetzelfde. Maar ik heb deze mail al twee keer eerder ontvangen en de vorige keer naar studentmobiel gebeld. Blijkt toch gewoon nog in week 48 te staan.Joshua... schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:53:
Begin vorige week.KingZ schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:46:
[...]
Mag ik vragen wanneer je besteld had ?
Heb zelf nog geen email ontvangen
en BINNEN ;-)))
tot in het ervaringen topic! ;o)
tot in het ervaringen topic! ;o)
Net een mail ontvangen van Studentmobiel dat de PRIV pas in week 50 binnen komt 
Ik hoop dat ik hem nog ergens anders kan krijgen icm een abonnement.

[ Voor 42% gewijzigd door Joshua... op 17-11-2015 15:59 ]
Hmmm vreemd dat ik deze mails niet krijg, is het meschien dat ze maar een aantal binnen krijgen en dat ik 1 van de gelukkige ben ?Joshua... schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:29:
Net een mail ontvangen van Studentmobiel dat de PRIV pas in week 50 binnen komt
Van gsmwijzer zie ik ook week 50. Shit. Ik ga annuleren!
[ Voor 64% gewijzigd door truffel50 op 17-11-2015 19:37 ]
Lidy
Ik zie dat Ingram hem nu pas 2 december binnen krijgt. Lekker bezig hoor...pineapple23 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 21:58:
Bij Ingram Micro een leverancier voor vele winkels is hij pas 20 November op voorraad. Dus Naztel heeft denk wat via inkoop kanalen in 't buitenland kunnen regelen. Wellicht de UK.
Ik had ze zelf gemaild met de vraag of ik meer duidelijkheid kon krijgen voor de levertijd.KingZ schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 17:39:
[...]
Hmmm vreemd dat ik deze mails niet krijg, is het meschien dat ze maar een aantal binnen krijgen en dat ik 1 van de gelukkige ben ?
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Helaas hebben wij te horen gekregen dat wij pas een levering verwachten van de BlackBerry PRIV by BlackBerry in week 50 (8 december).
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
[ Voor 30% gewijzigd door Joshua... op 17-11-2015 20:44 ]
Ik heb dus geannuleerd bij Gsmwijzer en bij Naztel eentje besteld.
Lidy
Net ook maar bestelt bij Naztel , Morgen ff naar studentmobiel bellen om te annuleren , Hopelijk krijg ik hem gauw binnen kan niet meer wachten
Ook bij BelSimpel is de levertijd vertraagd. (levertijd: 2 weken)
Ik heb hem nu binnen. Net op tijd... bij Naztel nu ook tijdelijk uitverkocht!
Lidy
Ik ben bang dat je minimaal 2 weken moet wachten.frozenflame_ schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:01:
Is deze nog ergens te verkrijgen?
Lidy
Ik heb er net nog één bij Naztel kunnen bestellen, maar nu staat ie weer op tijdelijk uitverkocht.
Zo te zien zijn ze weer op voorraad bij naztel, zal je ze daar kunnen betalen met kredietkaart als je ze daar gaat halen?
https://www.naztel.nl/betalenfrozenflame_ schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:41:
Zo te zien zijn ze weer op voorraad bij naztel, zal je ze daar kunnen betalen met kredietkaart als je ze daar gaat halen?
- 4.5 Betalen met creditcards: (BINNENKORT MOGELIJK!)
Nee dus

pro-tip; koppel je CC aan je paypal en dan betaal je alsnog met CC
Is al uitverkocht bij naztel, maar ziet er naar uit dat ze 2,5%kosten rekenen voor Paypal
Studentmobiel gaat de levering van 7 dec waarschijnlijk ook niet halen. de leverancier heeft aangegeven dat de levering vertraagd is.
Datum bij Ingram is vandaag veranderd van 2 december naar 4 december....
Waar blijven de priv's?
Waar blijven de priv's?
ja nederland is niet interessant qua markt.pineapple23 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:18:
Waar blijven de priv's?
dus hier komen ze pas als de rest van de wereld voldoende heeft
maar ook ik ben het wachten wel een beetje zat

Nog ff volhouden jongens. Het is de moeite van het wachten waard!
Lidy
Ingram is de (enige of grootste?) leverancier voor Nederland?pineapple23 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:18:
Waar blijven de priv's?
Ingram is volgens mij nog de enige leverancier die de Priv levert, maar de datum bij Ingram is inmiddels alweer versprongen naar 7 december..trobbelsjoeter schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:40:
[...]
Ingram is de (enige of grootste?) leverancier voor Nederland?
Student mobiel: Verwacht: Vertraagd, week 51 eerste levering verwacht
ik begin wel een beetje ongeduldig te worden. mijn gsms die ik nu heb zijn versleten.
Mijn vriendin begint ook te slijten.frozenflame_ schreef op donderdag 03 december 2015 @ 17:36:
ik begin wel een beetje ongeduldig te worden. mijn gsms die ik nu heb zijn versleten.
En jahoor nu alweer naar 14dec versprongen.pineapple23 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:11:
[...]
Ingram is volgens mij nog de enige leverancier die de Priv levert, maar de datum bij Ingram is inmiddels alweer versprongen naar 7 december..
Student mobiel: Verwacht: Dinsdag 22 / Woensdag 23 december verwacht

Wedden dat ze dat ook niet gaan halen? Ga maar van januari uit.Joshua... schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 17:06:
Student mobiel: Verwacht: Dinsdag 22 / Woensdag 23 december verwacht

Studentmobiel: Verwacht: Woensdag 16 december verwacht
Bol.com: Beschikbaar op 16-12-2015
Belsimpel: 2-4 werkdagen
[ Voor 38% gewijzigd door Joshua... op 14-12-2015 14:18 ]
Hebben allemaal dezelfde leverancier. Dus als die vertraging heeft, hebben de bovenstaande shops dat automatisch ookJoshua... schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:13:
Studentmobiel: Verwacht: Woensdag 16 december verwacht
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Een aantal webshops uit de PW hebben een winkel waar je kan afhalen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 22:25:
Is er dan geen enkele fysieke winkel die hem gaat krijgen eerdaags??
Denk niet dat hij te verkrijgen is bij een landelijke keten.
Studentmobiel, vandaag verzonden. Morgen is die thuis
Studentmobiel heeft mijn Priv ook verzonden.
Ik hoop nog een beetje op een aanbieding, waardoor ik denk ik nog wel eventjes zal moeten wachten. Gelukkig is hij nu eindelijk leverbaar, zodat de prijs (hopelijk) een beetje kan zakken
belsimpel heeft hem op voorraad staat er maar nog niet verzonden , we wachten af besteld op 11 november :-)
status is verzonden
status is verzonden
[ Voor 9% gewijzigd door buildid2010 op 17-12-2015 20:36 ]
Vandaag is mijn Priv geleverd. Studentmobiel krijgt een positieve review voor de snelle levering.
Zij hebben de Priv's binnen gekregen en gelijk naar de klanten gestuurd. Zo hoort het!
Zij hebben de Priv's binnen gekregen en gelijk naar de klanten gestuurd. Zo hoort het!
Verwijderd
Jawel hoor, BlackBerry Priv is binnen. Wat een mooi toestel en wat een teleurstelling. Mensen let op, Wireless Charging oftewel draadloos opladen zit NIET op de Nederlandse BlackBerry Priv versie, wordt niet ondersteund. That sucks big time!!!!!! En dat voor die prijs. Nee, bij mij gaat ie retour afzender!
Dat was al meer dan een maand geleden gemeld in de 'Ervaringen' thread, dus niks nieuws voor de meesten, maar desondanks wel lullig van BlackBerry. Aan de andere kant lijken de toestellen met wireless charging meer verbindingsproblemen te hebben dan de toestellen zonder.
Hoewel het inderdaad zuigt, heb ik me er alweer overheen gezet. Er zit wel QuickCharge 2.0 op, wat dan wel weer fijn is, maar ze leveren geen QC2.0 lader mee dus heb je er geen profijt van tenzij je toevallig nog zo'n lader had liggen of er een koopt. Ook een beetje slecht. En hierdoor komen ze in sommige 'oplaadsnelheid' tests online ook veel slechter uit de bus dan nodig zou zijn.
Via USB 3.0 op de PC laadt hij ook erg snel op overigens (als je de BB drivers geinstalleerd hebt), veel sneller dan met een 'normale' wallcharger. Dat verbaasde me wel in positieve zin.
Hoewel het inderdaad zuigt, heb ik me er alweer overheen gezet. Er zit wel QuickCharge 2.0 op, wat dan wel weer fijn is, maar ze leveren geen QC2.0 lader mee dus heb je er geen profijt van tenzij je toevallig nog zo'n lader had liggen of er een koopt. Ook een beetje slecht. En hierdoor komen ze in sommige 'oplaadsnelheid' tests online ook veel slechter uit de bus dan nodig zou zijn.
Via USB 3.0 op de PC laadt hij ook erg snel op overigens (als je de BB drivers geinstalleerd hebt), veel sneller dan met een 'normale' wallcharger. Dat verbaasde me wel in positieve zin.
Heb je überhaupt gekeken naar wat je bestelde? Dit was echt wel bekend en zou ook gewoon gecommuniceerd moeten zijn op bestelpagina'sVerwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 07:53:
Jawel hoor, BlackBerry Priv is binnen. Wat een mooi toestel en wat een teleurstelling. Mensen let op, Wireless Charging oftewel draadloos opladen zit NIET op de Nederlandse BlackBerry Priv versie, wordt niet ondersteund. That sucks big time!!!!!! En dat voor die prijs. Nee, bij mij gaat ie retour afzender!
Het was inderdaad wel bekend voor mensen die de fora bijhouden. Maar helaas stond / staat bij sommige sites doodleuk vermeld dat er wireless charging in zou zitten. Waarschijnlijk hebben die hun specs van de US versie overgenomen. Bij NazTel stond het er bij toen ik bestelde, maar dit is inmiddels netjes gecorrigeerd.
Bij BelSimpel staat het er echter nog doodleuk bij:
https://www.belsimpel.nl/...-priv-black/specificaties
Draadloos laden: ja, PMA-standaard, ja, QI-standaard
Bij BelSimpel staat het er echter nog doodleuk bij:
https://www.belsimpel.nl/...-priv-black/specificaties
Draadloos laden: ja, PMA-standaard, ja, QI-standaard
Dat is wel slordig dan. In dat geval moet ik mijn woorden deels terugnemen.
Deels inderdaad, want het is nog steeds de verantwoordelijkheid van (web)shops om juiste informatie te leveren dus je zou verwachten dat ze hun zaakjes op orde hebben. Alleen valt dat tegen

Heb ook wel interesse in de Priv, ter vervanging van mijn HTC One M7, maar ik wil het toestel eerst fysiek in handen houden, iemand al ergens in een telecom winkel een Priv zien liggen?
Bij NazTel is de Priv nu afgeprijsd naar 739.99 EUR. Dus mijn eerste maand Priv heeft me al 40 EUR gekost aan ongeduldigheid
719 nu hahahaMyedvyed schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 21:48:
Bij NazTel is de Priv nu afgeprijsd naar 739.99 EUR. Dus mijn eerste maand Priv heeft me al 40 EUR gekost aan ongeduldigheid
Okee nu wordt het te gortig
Desondanks heb ik er geen spijt van, en ik hoop alleen maar dat dit meer mensen over de streep trekt om ook een Priv te kopen!
Ik blijf voorlopig nog lekker bij mijn Z10, hoewel ik wel alles over de Priv volg. Ik hoop echt dat door dit toestel meer mensen weer interesse tonen in BlackBerry.
Het knaagde aan me, dus ik heb hem zojuist besteld. Wel jammer dat Vodafone blijkbaar handmatig de nummerbehoudcheck wil doen, want daardoor duurt het tot twee weken langer voordat ik hem krijg

Inmiddels wat minder hahaha: Problemen bij NazTel? Winkel gesloten?pineapple23 schreef op zondag 20 december 2015 @ 20:52:
719 nu hahaha
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Jammer dat we nog steeds niet de QI-enabled versie in Europa krijgen. Dat ze er uberhaupt twee versies van maken vind ik al wonderlijk. Over anderhalf maand barst het Barcelona-geweld ook weer los, dus ben benieuwd of ze dit prijspeil kunnen handhaven.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Zelf heb ik mijn toestel via een 2de kans van CoolBlue. Mensen bij wie het toestel toch niet beviel en deze binnen de zichttermijn aan CoolBlue hebben geretourneerd zorgen toch al gauw voor circa €100,- korting met behoud van de CoolBlue Service.
http://www.marktplaats.nl...uery=priv&searchOnPage=on
http://www.marktplaats.nl...uery=priv&searchOnPage=on
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
De BlackBerry priv is duurder geworden bij coolblue. Van €779 naar €849, teken dat hij gewild is of is er mogelijk een andere verklaring?
Een paar knopjes op het toetsenbord en de volgorde daarvan
Euro/dollar koers waarschijnlijk.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
CLB bedoelt geloof ik dat de QWERTY variant is uitverkocht bij Coolblue en de AZERTY variant wat duurder is daar. Let dus goed op dat je ook daadwerkelijk een QWERTY variant kiest en geen AZERTY of QWERTZ (tenzij je dat juist wel wil, uiteraard)
Volgens mij is de Azerty variant altijd duurder geweest en de Qwerty variant lijkt niet meer leverbaar te zijn.Jfv schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:31:
De BlackBerry priv is duurder geworden bij coolblue. Van €779 naar €849, teken dat hij gewild is of is er mogelijk een andere verklaring?
Destijds heb ik al moeite moeten doen om de Qwerty Priv als los toestel te bestellen, aangezien hij enkel bij abonnementen geleverd kon worden, wellicht is dit ook gelijk de 'reden' voor de prijsverhoging?
Edit: Best zorgwekkend overigens, de Qwerty variant van de Priv heeft de status "Nooit meer leverbaar". Wellicht alles behalve populair dus. http://www.pdashop.nl/pro...ackberry-priv-qwerty.html
[ Voor 15% gewijzigd door JunkieXP op 19-01-2016 11:17 ]
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic