Heb net ook ff de Dynabyte gebeld (hier in Grunn) en daar komt hij ook vanmiddag binnen... M'n dag kan niet meer stuk!

NO MORE WAITING!!! hehehe
NO MORE WAITING!!! hehehe
Verwijderd
Verwijderd
Wat is je systeem nu dan?Op vrijdag 29 juni 2001 11:30 schreef Trashbash het volgende:
Hij is erg leuk, maar (in 800x600) is hij ook een stuk zwaarderEn ik had al niet zoveel fps met mijn Geforce II GTS.
Vooral de automap aanzetten kost 15 fps!!! Maar even wennen dat ik die minder moet gaan gebruiken... Of een nieuwe pc kopen
We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
Verwijderd
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Thenx for the info, zou je ook eens 'fps' willen intikken en kijken of er veel verschil tussen oud/nieuw resolutie is te melden?Op vrijdag 29 juni 2001 14:49 schreef Meister het volgende:
Net ff in lunchbreak aangeschaft en een Assassin tot lvl 6 gespeeld. Tja, 800x600 lijkt me net ietsje schokkeriger dan D2 Classic in 800x600 was, maar het stoort me niet echt (was ook troep aan het dl'en tegelijkertijd dus misschien lag het daar aan). Athlon 800/GF2 GTS. Al een ton items gevonden die ik nog nooit had gezien en samen met een druid even Cain bevrijdt, potje vechten zag er tenminste weer eens wat anders uit. Verder nog niet zoveel over te melden dus.
Verwijderd
Misschien dat dit duidelijkheid verschaft?Op vrijdag 29 juni 2001 16:12 schreef jdvanwijk het volgende:
Europese server is downNou ja, ik heb in ieder geval al een level 8 assasin
edit:
Weet iemand wanneer ie weer online is?
Verwijderd
Verwijderd
When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.
Verwijderd
Eis schade-vergoeding voor traumaOp vrijdag 29 juni 2001 17:54 schreef rarzie het volgende:
Die kassabimbo van DynaByte in Groningen heeft m'n (gereserveerde) Diablo 2:LoD game verkocht. En niet aan mijn. Uiteraard was dat de laatste die ze hadden.. Domme miep. (Maar uiteraard wel m'n voicemail ingesproken dat ik'm kon komen halen.)
GrmblGrmbl. >_<
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Verwijderd
We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
Music Addicted
Music Addicted
Verwijderd
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Music Addicted
Verwijderd
Eej jdvanwijk! was wel grappige game vanmiddagOp dinsdag 19 juni 2001 20:20 schreef jdvanwijk het volgende:
Jaja, 22 juni komt ie d'r aan... zou ik er mijn 60 zuurverdiende guldens aan besteden?
Verwijderd
/oftopic meef van mave de dictator op deahtstrike?Op zondag 01 juli 2001 00:26 schreef DS-Meef het volgende:
[..]
Eej jdvanwijk! was wel grappige game vanmiddag
gaat ie al wat beter met je druid? ghehe
Yep, kben opnieuw begonnen met een druid "JANVANWIJK" dus iedereen is gewaarschuwd!Op zondag 01 juli 2001 00:26 schreef DS-Meef het volgende:
Eej jdvanwijk! was wel grappige game vanmiddag
gaat ie al wat beter met je druid? ghehe
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Ik had hetzelfde probleem, en dit heb ik opgelost door mijn monitordriver te veranderen (raar maar waarOp vrijdag 29 juni 2001 16:42 schreef DMaarten het volgende:
Hij loopt hier elke keer vast in het hoofdmenuDe intro loopt, je slaat een boel over met esc(of niet, maakt geen verschil) en daarna hangt ie gewoon
dit staat in een log
Assertion Failure
Location : C:\Projects\Diablo2\Source\D2BNClient\BNetGW.cpp, line #94
Expression : (count 1.877640E+231NTRIES_PER_GATEWAY) == 0
Maar wat ik hier nou mee moet
Is de enige foutmelding die er staat..
If nothing is written below, I was the last to reply...
Verwijderd
Verwijderd
Je bent Slayer als je normal uitspeelt, en Champion als je nightmare uitspeelt. En die Hell diff. daar wordt je idd NIET vrolijk van. Mijn whirlwind barb. lvl 61 begint weinig tegen die monsters met "immunity to physical damage", en die catapults zijn ineens ook hartstikke gevaarlijk...Op maandag 02 juli 2001 11:16 schreef Bert het volgende:
Tering... Iemand al in hell diff geprobeerd ???
daar wordt je nie vrolijk van.. . ene helft van monsters resistent tegen physical damage.. (daar ga je met je pijl en boog) en de andere res. tegen spectral (idg cold) damage...
onder het motto... DAAR ga je lang over doen...
De nieuwe titels, weet iemand die al,
je bent champion als je em normal uitspeelt... en nightmare ? en hell?
lvl 56 Amazone
Ik hoop dat de No-cd patch snel uit komt (waarbij je niet naar Bnet hoeft te connecten) want die cd's zuigen.. scheelt best veel performance
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
Verwijderd
NO-CD patch voor LoD 1.08 is er al minstens 4 dagen.Op maandag 02 juli 2001 13:54 schreef aXe het volgende:
.....
Wat ik wel flauw vind is dat ik samen met een maat dus Duriel had verslagen en er NIET eens 1 TREASURE uit kwam dat zuigt pas.. Kan toeval wezen maar misschien ook niet..
Music Addicted
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Verwijderd
Verwijderd
Bij mijn weten; NEE.Op dinsdag 03 juli 2001 16:37 schreef DMaarten het volgende:
Dit is waarschijnlijk een heel stomme vraag.. maar kan je je singleplayer character ook importeren of zo zodat je niet helemaal opnieuw hoeft te beginnen op battle.net
Music Addicted
Verwijderd
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
Music Addicted
Concentration heeft ook zijn nadelen, zo kun je dus geen potions tot je nemen.. Bash is leuk in het begin..Op donderdag 05 juli 2001 09:37 schreef Boekster het volgende:
Concentration is vanaf je eerste punt al beter: meer ar, meer dam en extra def. alleen geen knockback.
Verwijderd
Verwijderd
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
Verwijderd
D3-Monk
Dat is toch veel te weinig.Op donderdag 05 juli 2001 11:09 schreef Bert het volgende:
ik tenminste met 245 life
Verwijderd
Uhm, ik heb heel weinig punten in mijn leven gestopt.. Ik heb daarentegen wel ca. 150 str, 200 dex, strafe attack rating van 3000+Op vrijdag 06 juli 2001 12:22 schreef HitmanWVU het volgende:
[..]
Dat is toch veel te weinig.
Ik zit bijna aan de 800/900 met leven. Met mijn melee pala is het dan ook wel nodig om zoveel leven te hebbenOp vrijdag 06 juli 2001 14:58 schreef Bert het volgende:
[..]
Uhm, ik heb heel weinig punten in mijn leven gestopt.. Ik heb daarentegen wel ca. 150 str, 200 dex, strafe attack rating van 3000+
en een damage van 150-650 (+-)(per pijl)
Het is voor mij gewoon zaak om niet geraakt te worden. En het is trouwens ook zo dat veel eind-monsters een percentage van je leven eraf slaan. zoiets van per hit, 2/3e van je leven eraan. En dan maakt het nietuit of je nou 500 of 250 leven hebt.
Verwijderd
Toen ik een necromancer had (een tijd getrained tot lvl 52) was het idd tactisch spelen. Toen ik met m'n babarian speelde was het heel anders (het is maar goed dat op normal diablo2 niet zo moeilijk is anders had ik nog bijna dood gegaan ook met de babarian).Veel mensen denken dat het enkel hak/slacht werk is, gelukkig zijn er ook die het spel tactisch willen aanpakken.
Mijn mening dus..
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Verwijderd
Waarschijnlijk dom om te vragen maar wat heb je hieraan? En kun je uitleggen hoe het werkt?Op vrijdag 06 juli 2001 13:03 schreef K-Mile het volgende:
nou ja, zo dan maar:
Diablo 2 textbestanden
Hierin staan 2 mappen, game en 1.08. in deze mappen staan de textbestanden van het spel, en die van de update (deze worden dus gebruikt in het spel ipv die in game)... Om ze wat overzichtelijker te maken kan je ze openen in Excel, tab-seperated...
Verwijderd
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq