Toon posts:

Diablo 2 expansion

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 313 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Heb net ook ff de Dynabyte gebeld (hier in Grunn) en daar komt hij ook vanmiddag binnen... M'n dag kan niet meer stuk! ;) :)

NO MORE WAITING!!! hehehe

Verwijderd

Hij is erg leuk, maar (in 800x600) is hij ook een stuk zwaarder :( En ik had al niet zoveel fps met mijn Geforce II GTS.

Vooral de automap aanzetten kost 15 fps!!! Maar even wennen dat ik die minder moet gaan gebruiken... Of een nieuwe pc kopen :)

• SimonBenson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 22:03
Op vrijdag 29 juni 2001 11:30 schreef Trashbash het volgende:
Hij is erg leuk, maar (in 800x600) is hij ook een stuk zwaarder :( En ik had al niet zoveel fps met mijn Geforce II GTS.

Vooral de automap aanzetten kost 15 fps!!! Maar even wennen dat ik die minder moet gaan gebruiken... Of een nieuwe pc kopen :)
Wat is je systeem nu dan?
Heb onderstaand, en hoop toch een beetje lekker met 800x600 te kunnen spelen.. Jammer genoeg geen geld 'meer' om een nieuwe PC te kopen.. ;(

Verwijderd

Topicstarter
800x600 zit er bij mij helaas niet in... nou ja, boeijuh, 640x480 ben ik gewend en draait ook lekker op mijn minimumeissysteempje :)

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Hij IS er :)

Alsof je een jaar niet gen**kt hebt. :)

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

Verwijderd

Ik heb een athlon 700. Maar het probleem ligt echt bij de geforce kaarten want D2 is veel sneller met een 3dfx kaart. Een vriend van mij heeft 4x zo hoge framerate en heeft een voodoo5. Zelfs een voodoo3 outperformed een geforce II in d2.

Maar ja helaas niets aan te doen :(

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Moehaha, ik heb 'm >:)
Snel installen en proberen! :) :) :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• SimonBenson
Jammer genoeg hoor je nog maar weinig van de gelukkigen die hem al hebben, zitten natuurlijk zwaar te meppen op de stoutertjes.. :(
Zou graag willen horen hoe die is, intro een beetje strak, 800x600 echt een zware belasting voor het systeem, etc. ????
INFO you lucky b.st.rds... ;)

• Meister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 15:30
Net ff in lunchbreak aangeschaft en een Assassin tot lvl 6 gespeeld. Tja, 800x600 lijkt me net ietsje schokkeriger dan D2 Classic in 800x600 was, maar het stoort me niet echt (was ook troep aan het dl'en tegelijkertijd dus misschien lag het daar aan :) ). Athlon 800/GF2 GTS. Al een ton items gevonden die ik nog nooit had gezien en samen met een druid even Cain bevrijdt, potje vechten zag er tenminste weer eens wat anders uit. Verder nog niet zoveel over te melden dus.

Verwijderd

Heb Act 5 met mijn Necro ff gespeeld (Nightmare diff.) en ik moet zeggen dat het er aardig chaotisch aan toe gaat. Lekker veel monsters (welke ik dan natuurlijk gebruik om mijn army of undead te versterken) en veel nieuwe items... Heb nu mijn inventory al helemaal vol met charms ;)

Wat ik erg gaaf vind zijn monsters genaamd "Crushers" die het hele scherm doen trillen als ze beginnen te stampen!

• SimonBenson
Op vrijdag 29 juni 2001 14:49 schreef Meister het volgende:
Net ff in lunchbreak aangeschaft en een Assassin tot lvl 6 gespeeld. Tja, 800x600 lijkt me net ietsje schokkeriger dan D2 Classic in 800x600 was, maar het stoort me niet echt (was ook troep aan het dl'en tegelijkertijd dus misschien lag het daar aan :) ). Athlon 800/GF2 GTS. Al een ton items gevonden die ik nog nooit had gezien en samen met een druid even Cain bevrijdt, potje vechten zag er tenminste weer eens wat anders uit. Verder nog niet zoveel over te melden dus.
Thenx for the info, zou je ook eens 'fps' willen intikken en kijken of er veel verschil tussen oud/nieuw resolutie is te melden?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem! Free Record Shop Zwolle, nog 2 exemplaren over... Ik heb de assasin genomen en die roelt best wel. Ze heeft een hele gave level 1-skill: Tiger Strike. Daarmee kun je chargen en een enorme klap van max. +300% damage geven. Pittig wijfie, niet? :)

Verwijderd

Topicstarter
Europese server is down :( Nou ja, ik heb in ieder geval al een level 8 assasin :P

edit:
Weet iemand wanneer ie weer online is?

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 16:12 schreef jdvanwijk het volgende:
Europese server is down :( Nou ja, ik heb in ieder geval al een level 8 assasin :P

edit:
Weet iemand wanneer ie weer online is?
Misschien dat dit duidelijkheid verschaft?
(nieuwsbericht van www.diabloii.net )

The maintenance to the European Realm is complete, according to a post on the Realm Status Forum. They are bringing on additional servers in the next 24 hours to support both Diablo II and Diablo II: Lord of Destruction, and caution that there may be instances of downtime while the servers are switched on, although they cannot state precisely when that may occur.

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Heb em bij Dynabyte Den Haag gehaald vanochtend. Een van de laatsten.
Gelijk met m'n broertje Act5 ingedoken, echt superbrute items te vinden..

En het switchen tussen 2 sets van items+hotkeys is echt geweldig. 2x zo grote stash is ook relaxt..
Echt te veel om op te noemen. Zo had D2 al vanaf het begin moeten zijn ;)

En 800x600 lijkt idd langzamer te gaan. Netwerk lijkt een beetje te storen af en toe, heel vreemd. Beetje lag op LAN zeg maar. Maar valt best mee te leven.

Verwijderd

Hij loopt hier elke keer vast in het hoofdmenu :( De intro loopt, je slaat een boel over met esc(of niet, maakt geen verschil) en daarna hangt ie gewoon :(

dit staat in een log

Assertion Failure
Location : C:\Projects\Diablo2\Source\D2BNClient\BNetGW.cpp, line #94
Expression : (count 1.877640E+231NTRIES_PER_GATEWAY) == 0

Maar wat ik hier nou mee moet :?

Is de enige foutmelding die er staat..

Verwijderd

De europe realm is nog steeds down :( Vanochtend nog heel snel even 2 levels up gegaan, toen even boodschappen gedaan en nu kom ik er uberhaupt niet meer op! :(

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10 20:11
Die kassabimbo van DynaByte in Groningen heeft m'n (gereserveerde) Diablo 2:LoD game verkocht. En niet aan mijn. Uiteraard was dat de laatste die ze hadden.. Domme miep. (Maar uiteraard wel m'n voicemail ingesproken dat ik'm kon komen halen.)

GrmblGrmbl. >_<

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 17:54 schreef rarzie het volgende:
Die kassabimbo van DynaByte in Groningen heeft m'n (gereserveerde) Diablo 2:LoD game verkocht. En niet aan mijn. Uiteraard was dat de laatste die ze hadden.. Domme miep. (Maar uiteraard wel m'n voicemail ingesproken dat ik'm kon komen halen.)

GrmblGrmbl. >_<
Eis schade-vergoeding voor trauma :P

Na zo'n grap voel je je echt wel in je k*nt gen***t!

• HitmanWVU
  • Laatst online: 04-08 15:36
Kan je met de d2 cd=key spelen of zit er 1 bij de expansion?

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Expansion heb zijn eigen key. Bij de free record aan de ouwe gracht in utreg hadden ze vanmiddag trouwens nog zat LoD's liggen.

Assassin lijkt idd zwaar te roelen, ff kijken welke skills ik ga doen. En die charms zijn ook erg handig ja.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

er zit een cd key bij de expansion

btw, ligt et aan mij of is de europe realm nog steeds zo sloom?

• WarMaster
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Oh hij loopt als een tiet!

AMD TB 1,33 GHz 256 Cheapo ram, VooDoo 3 2000 PCI :)

De HELE tijd sinds 11:00 vanochtend zitten spelen. Net uitgespeeld met een charactertje dat aardig rostte...

Ik vind het D2E intro filmpje (na het verslaan van Diablo) ZOOOOO ONGELOOFLIJK mooi en sfeervol. Beter dan het uiteindelijke filmpje.

Muziek is ook heel stijlvol in Act 5. Lijkt een beetje klassiek/film muziek achtig.

Ook ff met een assassin gespeeld vanaf act 1.
Veel verbeteringen... Gele items al vanaf het begin :9~
Veel runes en gems. Kortom VEEL betere items!

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-10 21:43

Boekster

Naimoholic

Stelletje mazzelaars!!! Hier in het mooie Delft, de prinsenstad, komt ie pas morgen!
Nouja, kan ik vanavond nog ff Heart of Winter spelen. Heb toch ook geen ruimte meer voor installs enz.
Gele items mag je btw gewoon rare noemen hoor ;) .
Hoe speel je classic diablo2 trouwens in 800x600?

Music Addicted

• HitmanWVU
GRRR ik krijg d2 nie meer aan de praat in win2k.. Hij geeft steeds cant find the play disc.... ook al zit die wel in de cd-rom

Verwijderd

Topicstarter
Dit was een zeer goede aankoop :)

Die socketed Magic Items zijn echt vet, en in combinatie met de jewels (gems maar dan met eigenschappen als "requirements -15%") heb je nu veel meer mogelijkheden.

De hirelings zijn ook enorm verbeterd, je kunt ze wapens & armor enzo geven zodat je er een stuk zuiniger op bent. Het is me nog niet gelukt ze te healen, weet iemand hoe dat moet?

KOPEN DUS!

edit:
Heeft iemand al een nieuw "Horadiccuberecept" gevonden?

offtopic:
Ik heb net te horen gekregen dat ik over ben gegaan! Twee 5-en op Latijn & Grieks, boeijuh :)

• WarMaster
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Ik zou de recepten van de runes wel eens willen weten...

In een bepaalde volgorde krijg je een extra eigenschappen.

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Healen moet volgens mij door er een potion op te gooien, maar dat is maar een idee. Kwennie of je dat al had geprobeerd?

Music Addicted

Verwijderd

Ik ben nu bezig met een test-assassin om even alle skills te checken :) Met haar ga ik act 5 uitspelen en dan overnieuw beginnen met de uiteindelijke versie :)

Je vindt idd veel meer socketed items en zijn ook veel nuttiger. Een van de wapens die ik nu gebruik is een socketed wapen :) Mede door het gebrek aan geimporte items (behalve mijn frosties & jordans ;) ) en uiteraard dat de assassin class nieuwe wapens gebruikt.

Van mij hadden ze dat complete importen wel weg mogen laten, nu krijg je alleen maar gedupede jordans in de expansion omdat uniques zoveel moeilijker te krijgen zijn. En het is juist zeer leuk om met crappy items steeds verder op te bouwen (IMHO).

Maar goed morgen weer verder en Duriel even slopen >:)

• QuarK
Heb Act5 uitgespeeld (coop game, barb+sorc) en het was echt bruut!
Zoveel goede items, zoveel exp.

Monsters waren niet echt lastig, op Baal's eigen minions na, die zijn echt zwaar..

Skills zijn mooi aangepast..

Ga straks een game met assassin beginnen denk ik.

• QuarK
Oh en heeft iemand al Scrolls Of Knowledge gevonden? Volgens manual bevatten die Cube of Rune recipies, dus misschien ideetje om die hier uit te wisselen? ;)

Die rune recipies van diabloii.net werken zeker niet allemaal (eigenlijk nog geen 1 die ik heb getest :( )

Ik heb nog geen SoK gevonden helaas...

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Hier is hij nog niet verkrijgbaar :( dus ik moet nog ff wachten :(

+woon in Vlaardingen.
FRS en Dixons hebben hem niet hier :(

Maar misschien vanmiddag (HOOP IK DAN :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• WarMaster
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

En voor diegene die niet weten hoe ze een hireling healen.

Flesje slepen naar het portretje in de bovenhoek links.

Indien niet zichtbaar, op Z drukken.

Verwijderd

Assasin ruled beswel,
ik heb nu een level 16
met level 5 BoS
en threads of cthon en ze rent hard!!
voor de rest heb ik nu twitch en tarn en goldwrap aan haar gegeven ik heb echt geen id wat goede items zijn :)

• ravw
  • Nu online
IK heb hem ben nu ook bezig met act 5 :)

Dit ziet er wel een heel stuk beter uit dan die standaard versie van Diablo 2 ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

ik heb act 5 vanmorgen uitgespeelt met mun level 38 amazone, was vrij makkelijk want et was normal... echt ontzettend gafe act!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Ik heb hem sinds vanmiddag. Ziet er inderdaad weer yammie uit!
Ik ging eerst diablo weer ff slayen met m'n level 52 barb op normal. Ik heb er nog nooit zo lang over gedaan. In 800x600 in direct 3d mode had ik iets van 2 a 3 frames per seconde op een PIII 450, met een GeForce 2 MX-400, dus ik switch naar 640x480, gewoon nog net zo traag! :( Echt niet gezellig. Helemaal als die mooie rooie lightning weer tevoorschijn kwam. En hij deed hem steeds twee keer achter elkaar en ik weet zeker dat dat was om me te pesten. :(
Maar heeft iemand van jullie hier ook last van? Het komt dus voornamelijk met lighting effects. Soms ging ie wel weer snel, soms weer supertraag. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Heb btw detonators 12.41 en directX 8.0.

Music Addicted

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 20:20 schreef jdvanwijk het volgende:
Jaja, 22 juni komt ie d'r aan... zou ik er mijn 60 zuurverdiende guldens aan besteden?
Eej jdvanwijk! was wel grappige game vanmiddag :)
gaat ie al wat beter met je druid? ghehe

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 00:26 schreef DS-Meef het volgende:

[..]

/oftopic meef van mave de dictator op deahtstrike?

/ontopic alles is indd veel moeilijker geworden, ik deed gistr in een party met een stk of 4 gasten the arcane sanc op NM en geen enkele specter wou neer, iedereen zat op 1 zon ding te raggen en er ging 0 HP af, en het was geen lag of een bug. het gebeurde bij alle specters, de rest ging eaz neer..
het was bijna onmogelijk om bij de summoner te komen :(

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 01 juli 2001 00:26 schreef DS-Meef het volgende:

Yep, kben opnieuw begonnen met een druid "JANVANWIJK" dus iedereen is gewaarschuwd! >:)

• WarMaster
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Damn it... Volgens mij een bugje gevonden..

Als ik samen met een maat van mij op een TCP/IP game speel (ik assassin hij druid) crasht mijn D2E, met de error in het log:

Assertion failed: Units does not have that spell!

Crappy... :(

Anyhow... Weet ook iemand hoe je de directsound buffers van 8 naar 16 kan verhogen?

• slownera
  • Laatst online: 06-10 23:17
Op Arcane sanct. zijn de specters tegenwoordig physical immune :-(
dus met standaard wapens niet te doden, je moet magic damage hebben anders gebeurt er erg weinig.

Maar wat ikveel erger vond waren de dubbel immune(light, cold) bosses in act 1 op nightmare/hell.
Met de paladin bijna niet kapot te krijgen.

Maar daarentegen gaat het weer een stuk beter met de expansion. Heb hem bijna af met m'n level 49 "Smite-adin"

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Hijs inderdaad stoer heb hem net nog gespeeld en nu al 2 dagen 6 uur achterelkaar met een maat :) wel koel dat je je hired unit kunt reviven en dat je armor kan geven enzo. Verder vind ik die nieuwe wapens en jewels en runes erg leuk :) brengen veel meer variatie toe aan de game :)
Zit nu in act 3 met assassin en gaat erg lekker, shadow is wel koel, een kopie van jezelf en ze gebruikt ook nog eens je skills *D ja zeker dit is erg koel kan niet wachten totdat ik in act 5 zit

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Rashann
  • Laatst online: 13-10 16:25

Rashann

Zoek de hond...

Op vrijdag 29 juni 2001 16:42 schreef DMaarten het volgende:
Hij loopt hier elke keer vast in het hoofdmenu :( De intro loopt, je slaat een boel over met esc(of niet, maakt geen verschil) en daarna hangt ie gewoon :(

dit staat in een log

Assertion Failure
Location : C:\Projects\Diablo2\Source\D2BNClient\BNetGW.cpp, line #94
Expression : (count 1.877640E+231NTRIES_PER_GATEWAY) == 0

Maar wat ik hier nou mee moet :?

Is de enige foutmelding die er staat..
Ik had hetzelfde probleem, en dit heb ik opgelost door mijn monitordriver te veranderen (raar maar waar :)) Ik hoop dat dat bij jou ook helpt...

If nothing is written below, I was the last to reply...

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:24
Ik heb em ook gekocht (tegelijk met diablo2), en het is idd erg stoer. Ik ben met assasin begonnen die is nu al level 7, en op de realm ben ik met een druide begonnen. Ik heb daar alleen wel veel last van lag en toen liep ie ook nog eens vast, dus dat is wel minder.
Ik ben ook nog ff met m'n level30 sorceress in act5 begonnen, maar ik moet zeggen dat die wel behoorlijk makkelijk is. Met wat level4 frozen orbs en level10 glacial spike hak ik overal makkelijk doorheen. Maar de nieuwe cut-scenes zijn weer werkelijk prachtig, en ook het verhaal zit goed in elkaar.

De nieuwe items zijn ook erg cool, vooral dat je je items veel meer kunt 'customizen' maakt het weer erg leuk. Het viel me wel op dat je veel meer magical/rare/unique etc. items vindt, haast meer dan normale. Ook gems liggen er veel meer.

Verwijderd

is het iemand al gelukt om een juist recipe te maken met runes? mij nog niet namelijk :(

• Bert
  • Laatst online: 12-10 11:06

Bert

nee, geen banaan in m'n oor

Tering... Iemand al in hell diff geprobeerd ???

daar wordt je nie vrolijk van.. . ene helft van monsters resistent tegen physical damage.. (daar ga je met je pijl en boog) en de andere res. tegen spectral (idg cold) damage...

onder het motto... DAAR ga je lang over doen...

De nieuwe titels, weet iemand die al,
je bent champion als je em normal uitspeelt... en nightmare ? en hell?

lvl 56 Amazone

Ik hoop dat de No-cd patch snel uit komt (waarbij je niet naar Bnet hoeft te connecten) want die cd's zuigen.. scheelt best veel performance

• QuarK
Je bent Slayer als je normal uitspeelt (act5).

• QuarK
C0d3X: wel goed je questinfo en speeches lezen.. je krijgt een rune recipe!

RalOrtTal (3s shield)

Verwijderd

ja ik speel veel te snel :)
maar goed. ik zal es wat gaan proberen..
en indd, die psychical immumes zijn zowat unbeatable, ik moet maar snel een hydra bow imbuen :(

• SimonBenson
LoD rocks!!
Heb 'm dus vrijdag in huis gehaald en meteen een aantal uurtjes de 2 nieuwe chars gespeeld en mijn 50+ barb door ActV gejast.. FUN :)
Ben nu door aan het gaan met een assassin (nu lvl 18), jammer genoeg one-player mode.. Heb op dit moment geen internet meer door verhuizing (@home schiet niet echt op :( ).
Ben trouwens de fora een beetje aan het doornemen, de runes werken schijnbaar niet (een paar als je nog version 1.7 draait, ikke dus). Maar heeft iemand al een indicatie gevonden van een rel.1.9 datum?? Kan niets vinden :?
800x600 draait lekker, zelfs op mijn systeempje ;)
Verder wil ik nog melden; degene die twijfelt of ie LoD moet halen ja of nee = JA!!!

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 11:16 schreef Bert het volgende:
Tering... Iemand al in hell diff geprobeerd ???

daar wordt je nie vrolijk van.. . ene helft van monsters resistent tegen physical damage.. (daar ga je met je pijl en boog) en de andere res. tegen spectral (idg cold) damage...

onder het motto... DAAR ga je lang over doen...

De nieuwe titels, weet iemand die al,
je bent champion als je em normal uitspeelt... en nightmare ? en hell?

lvl 56 Amazone

Ik hoop dat de No-cd patch snel uit komt (waarbij je niet naar Bnet hoeft te connecten) want die cd's zuigen.. scheelt best veel performance
Je bent Slayer als je normal uitspeelt, en Champion als je nightmare uitspeelt. En die Hell diff. daar wordt je idd NIET vrolijk van. Mijn whirlwind barb. lvl 61 begint weinig tegen die monsters met "immunity to physical damage", en die catapults zijn ineens ook hartstikke gevaarlijk...
Vóór de expansion was er bijna niks wat mijn lvl 64 revive necro. tegen kon houden... Nu in Hell / Act 5 heb ik de grootste moeite gehad door het eerste level heen te komen...

Maar ja... heb ik weer wat te doen ;)

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Nou dat met die unique dus echt niet die zijn moeilijker te vinden zelfs.. zegt blizzard zelf ook (en ik ook dus) Die gele kom je nog wel eens tegen en blauw zo vaak, maar gouden niet. En die runes werken wel als je 1.08 hebt geinstalleerd hoe die ene jongen bij komt ,et versie 1.7 en 1.9 je bedoelt 1.09 en 1.07 zeker? Wat ik wel flauw vind is dat ik samen met een maat dus Duriel had verslagen en er NIET eens 1 TREASURE uit kwam dat zuigt pas.. Kan toeval wezen maar misschien ook niet..

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Ja die physical immunes zijn erg gemeen.

Maar ik denk dat het uiteindelijk best mee zal vallen als die nieuwe items wat meer in omloop komen.
Omdat je nu makkelijk kan weaponsswappen is het makkelijk om een weapon set te maken voor normale monsters + leech en een andere set voor physical immune monster (met 1-400 litdamage en meer elemental damage etc).

Ook die nieuwe uniques zijn erg leuk. Zag ergens in een lijst een armortje met 1500 defense :9 Dat schiet al aardig op :)

Maar ik ga weer verder met mijn nu lvl 27 testassassin, nog 3 lvls en dan ga ik overnieuw beginnen met de assassin, met mijn uiteindelijke skillkeuze.

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 13:54 schreef aXe het volgende:

.....

Wat ik wel flauw vind is dat ik samen met een maat dus Duriel had verslagen en er NIET eens 1 TREASURE uit kwam dat zuigt pas.. Kan toeval wezen maar misschien ook niet..
NO-CD patch voor LoD 1.08 is er al minstens 4 dagen.

Vind idd gek dat Duriel geen treasure (bij mij ook dus) meer geeft, terwijl ze zeiden dat juist elke keer als je baasje afmaakt je een unique/raar krijgt (dus niet alleen 1e keer)!

• Bert

Bert

ja, de no-cd patch is er wel, maar ik zit op stage in engeland en heb GEEN internet verbinding op mijn kamertje... Bnet-updates zijn dus geen optie..

• SimonBenson
Vraagje; welke sites bekijken jullie om tips en andere info te vergaren??
Meen me iets van d2temple te herinneren, maar kan niets meer vinden. Ook de www.diabloii.net geeft niet echt veel info meer...
Suggesties plz.

aXe; bedoelde inderdaad 1.07 en 1.09. Maar ik dacht gelezen te hebben dat Rune-words disabled waren in 1.08.. :?

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Moet je eens gaan kijken bij de Elite Uniques! Echt stoer! Aleemaal oude uniques uit Diablo I. Bij de sets zitten er ook nog een paar, die oorspronkelijk in Diablo I voorkwamen. Vooral de Veil of Steel is weer ontzettend goed, zoals vanouds.

Music Addicted

• Bert

Bert

MOD's Ik weet niet of dit mag... ik ga er vanuit dat het wel mag, als je de cd's echt hebt?!

[IceStorm]Nope, dit mag dus niet ook al heb je de echte cd's. Of het wettelijk gezien mag is de vraag, daar is heel veel onduidelijkheid over maar hier op GoT willen we het gewoon simpelweg niet hebben.
Ik heb je bericht dan ook weggehaald.[/IceStorm]

• IceStorm
  • Laatst online: 20:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Btw, warmaster, om warez vragen mag ook niet. Niet meer doen aub.

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

ik heb net LoD ook uitgespeeld in 2 dagen (avond, ochtend, avond spelen, alleen act v dus, eerst wat problemen met binnenkomen, helemaal diablo opnieuw verslagen, blijkt dat je gewoon babbeltje met tyrial moet houden :) ) met mijn sorceress op normal (begon lvl 28, einde lvl 36).
Eigenlijk viel het me een beetje tegen sinds het niet echt heel moeilijk was. Alleen die lifedrain beestjes (vliegende vrouwtjes, cursen je ofzo) geven nog wel eens moeilijkheden en de ancients waarbij je niet terug naar het dorp mag, was ook nog moeilijk (ging zelfs dood, :( ).
Maar met mijn cold spells was iedereen gemakkelijk af te maken. toen ik verder ging in hell diff. act I had ik duidelijk meer moeilijkheden.
Die runes zijn trouwens wel leuk en ook die jewels zijn gaaf. Ik heb trouwens in heel act V, maar twee set items gevonden en geen een unique item :(

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

• SimonBenson
Zijn er al crafted item formules gevonden?
Ik vind trouwens dat er maar weinig D2 spelers bij GoT rondhangen gezien de reacties op deze of andere threads... Hoe komt dat toch? Heeft UT of die andere FPSers de voorkeur?
BG 1 of 2 is ook maar voor weinigen weggelegd, toch wel vreemd... :?
Mijn mening dus..

Verwijderd

Ik heb nu zo'n huurling uit act 3 met cold gehuurd en ben act 5 gaan spelen met mijn Level 38 Amazon, die huurling was toen pas level 17 of 18 geloof ik, maar hij kreeg er echt megasnel levels bij en hij is nu level 37 en ik ben nu zelf level 40, maar het vreemde vind ik nu dat die huurling in ene veel meer experience vergeleken met daarvoor moet krijgen :? Van 497.591, naar meer als 1 miljoen en dat is dus meer als het dubbele, raar dat ze dat niet geleidelijk hebben laten opbouwen

Verwijderd

Dit is waarschijnlijk een heel stomme vraag.. maar kan je je singleplayer character ook importeren of zo zodat je niet helemaal opnieuw hoeft te beginnen op battle.net :?

• SimonBenson
Op dinsdag 03 juli 2001 16:37 schreef DMaarten het volgende:
Dit is waarschijnlijk een heel stomme vraag.. maar kan je je singleplayer character ook importeren of zo zodat je niet helemaal opnieuw hoeft te beginnen op battle.net :?
Bij mijn weten; NEE.
Je kunt meen ik wel via Open B.net je eigen char laten knokken in 'unprotected' games. Zoals de naam al suggereert, gehackte chars e.d. kun je daar tegenkomen..
Zelf nooit gedaan, hou niet zo van cheat(er)s.

• -=Indigo=-
  • Laatst online: 18:24
Je kunt wel je gewone ventje converteren naar een expansion character, en dan kun je open battle.net games spelen. Dan heb je idd wel het risico dat je cheaters tegenkomt, maar het kan dus wel.
Of dit met een realm character ook gaat weet ik zo niet.

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Ik heb echt genoten van die lifedrainende cursende vrouwen ;) beter bekend als succubusses. Ze gingen zo heerlijk makkelijk dood in vergelijking tot die $(*&^%#%& wijven in diablo I. Baal was trouwens wel een eitje op normal. En mijn barbarian hireling deed gewoon al bijna net zoveel damage als ik! Dat kan nog wel eens heel erg leuk gaan worden, hij en ik :) .

Music Addicted

Verwijderd

Wat is beter om als main attack te hebben als barb: Bash of concentration? Heb al 5 punten in bash en doe nu op het moment met m'n lv 24 barb 60-80 damage, maar is concentration beter of niet?

• ^^0nMe
  • Laatst online: 04:57

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Eigenlijk wel zonde om met de oude characters te spelen, ik speel voorlopig met assasin, de druid ook wel, maar assasin heeft de voorkeur. Die andere characters heb ik gewoon te vaak gespeeld.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

Zitten een paar van jullie Diablo fans in een clan?

Just curious want zat met Diablo1 en tot half jaar geleden met DII in de Diablo clan 'scene'.

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Concentration is vanaf je eerste punt al beter: meer ar, meer dam en extra def. alleen geen knockback.

Music Addicted

• SimonBenson
Op donderdag 05 juli 2001 09:37 schreef Boekster het volgende:
Concentration is vanaf je eerste punt al beter: meer ar, meer dam en extra def. alleen geen knockback.
Concentration heeft ook zijn nadelen, zo kun je dus geen potions tot je nemen.. Bash is leuk in het begin..
Vraag is echter welk wapen gebruik je? Polearm/Lance barbs zijn beter af met Leap Att. en WW.. Sword barbs hebben weer andere skills die hun het leven makkelijker maken.
Ik zou zeggen, lees eens wat guides door en plan je char 'ver' vooruit. Skill points bewaren is zeker wel mogelijk binnen D2 en soms ook aan te raden, sommige char's hebben tussen de 18 en 30 niet zulke 'te gekke' skills ter beschikking.
Guides kun je op diverse fan-sites vinden..
Mijn mening dus...

Verwijderd

Ik gebruik een zwaard. Ik heb al enkele guides doorgelezen maar toch ben ik er nog niet zeker van wat ik wil/moet doen..

• SimonBenson
DMaarten; zwaard/schild of zwaard/zwaard?
Het probleem/Het leuke van D2 is; je kan alle kanten uit, een beste char is er niet al voor JOU beschreven in een guide. De een is offensief ingesteld, de ander slaat toe terwijl zijn maatje(s) aan het tanken zijn, weer anderen vinden D2 een k.t spel (kan ik me niet voorstellen maar jah.. :) ). In diverse fora lopen discussies welke skill de beste is, soms zinloze discussies aangezien de een gewoon anders speelt als de ander.
Ben zelf nu bezig met een ass., heeft zowel melee als traps. De ene keer is traps een leuke crowd-controller (zeker met de warrior erbij die dezelfde skill gebruikt als ik op mijn R.M.K.), bosses zijn weer gemakkelijker met een paar flinke klappen (zelf gemerkt met Duriel (die echt niets laat vallen :( )).
Probeer gewoon een paar skills uit, ook rekening mee houden dat de ene skill in b.v. act3 beter werkt dan in act4.
Veel mensen denken dat het enkel hak/slacht werk is, gelukkig zijn er ook die het spel tactisch willen aanpakken.
Mijn mening dus..

• Bert

Bert

Is het jullie ook op gevallen dat die necromancer(naam vergeten) ongeveer halverwege act V een gigantisch sterke corpse explosion heeft (tenminste op nightmare)..

ik vind nightmare niet veel moeilijker dan normal maar bij die gast moet je heeel tactisch spelen.. als je gewoon ernaartoe rent ben je in een klap dood. (ik tenminste met 245 life)

Zowieso moet je met een amazone+boog veel tactischer spelen dan met bijvoorbeeld een barbarian. Maar dat is mijn mening.

Verwijderd

ik ben daar met mun bow ama van level 49 iets van 2x dood gegaan, ik wist gewoonweg niet wat die dude deed, het was gewoon klabam--- dood. later zag ik dus dattie gewoon corpse explosion deed.. beswel leip ventje :(

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Hehe, ik zag al meteen wat ie deed, want die ingewanden vlogen rond. Hij is wel zeer smerig, want hij kan ook van die suicide monsters spawnen, meteen 3/4 leven van me assasin er aan. Toen besloot ik hem een koekje van eigen deeg te geven met Death sentry's, ik liet de lijken ontploffen voordat hij het deed. Ik bleef heeeeel ver weg staan en steeds die traps neerleggen ( chicken mode enabled >:) ) , op een gegeven moment was ie allang dood, maar ik had het niet door :D

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

Is er behoefte aan een lijstje met cube recepten of runewords???(voor offline dan, ik weet niet welke er al ge-enabled zijn op b.net)

Ik heb nl ff de MPQ's gesloopt, en daarin staan nogal wat textbestandjes met daarin info over de monsters, cube, runes etc. Ik heb een PHP paginatje gemaakt die het in een mooi tabelletje zet, als er behoefte aan is kan ik het wel ff op internet zetten, de bestandjes van 1.08 dan...

Verwijderd

Zijn vast wel liefhebbers voor, post het maar ergens :P

• ravw
  • Nu online
Zo heb hem net uit gespeeld ...
Vond hem echt wel lekker .

Zeker die eind baas :) Grin

Dus nu maar ff met een andere gaan spelen .

Maar welke 2 van de nieuwe raden jullie mij aan ?

Verwijderd

mwah, druid is veel te sterk vinnik, daardoor saai,
assasin daarentegen is meer uitdaging dus ik zou persoonlijk voor assa kiezen :)

Verwijderd

sorrie, f2s werkt niet mee...

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Druid is idd wel erg wreed, ik speel in lan bij een vriend van me met een druid, en die gaat echt niet dood, lijkt overal resist van te hebben, ik had al moeite met overleven tegen diablo. Maar ik heb wel diablo gekierd met mijn traps >:)
Helaas zijn ze echt slecht in nightmare, dus ik denk dat ik mijn assasin verneukt heb, moet weer voor de 3e keer opnieuw beginnen. :(

D3-Monk

• HitmanWVU
Op donderdag 05 juli 2001 11:09 schreef Bert het volgende:
ik tenminste met 245 life
Dat is toch veel te weinig.

Verwijderd

Topicstarter
Shit, ik heb een enorm probleem! :( D2 exp deed het eerst prima, maar toen crashte hij een keer. Hij startte daarna weer gewoon op, maar als ik nu op Battle.net een nieuw karakter probeer te maken of een game te createn (wat allebei eerst WEL lukte) loopt hij vast! Als ik op esc druk sluit ie dan af. Help... als-je-blieeeeeeeeeeeeeeeeft :'(

Verwijderd

nou ja, zo dan maar:
Diablo 2 textbestanden

Hierin staan 2 mappen, game en 1.08. in deze mappen staan de textbestanden van het spel, en die van de update (deze worden dus gebruikt in het spel ipv die in game)... Om ze wat overzichtelijker te maken kan je ze openen in Excel, tab-seperated...

• Bert

Bert

Op vrijdag 06 juli 2001 12:22 schreef HitmanWVU het volgende:

[..]

Dat is toch veel te weinig.
Uhm, ik heb heel weinig punten in mijn leven gestopt.. Ik heb daarentegen wel ca. 150 str, 200 dex, strafe attack rating van 3000+
en een damage van 150-650 (+-)(per pijl)

Het is voor mij gewoon zaak om niet geraakt te worden. En het is trouwens ook zo dat veel eind-monsters een percentage van je leven eraf slaan. zoiets van per hit, 2/3e van je leven eraan. En dan maakt het nietuit of je nou 500 of 250 leven hebt.

• HitmanWVU
Op vrijdag 06 juli 2001 14:58 schreef Bert het volgende:

[..]

Uhm, ik heb heel weinig punten in mijn leven gestopt.. Ik heb daarentegen wel ca. 150 str, 200 dex, strafe attack rating van 3000+
en een damage van 150-650 (+-)(per pijl)

Het is voor mij gewoon zaak om niet geraakt te worden. En het is trouwens ook zo dat veel eind-monsters een percentage van je leven eraf slaan. zoiets van per hit, 2/3e van je leven eraan. En dan maakt het nietuit of je nou 500 of 250 leven hebt.
Ik zit bijna aan de 800/900 met leven. Met mijn melee pala is het dan ook wel nodig om zoveel leven te hebben

Verwijderd

als ama heb je helemaal niet zoveel str/vit nodig, 150 str vinnik al veel te veel. 117 is genoeg voor gothic bow.
voor de rest vitality heb je ook nie echt hard nodig, als je maar gnoeg in dodge hebt, en bijvoorbeeld twitchtroe draagt word je sowiezo amper geraakt..
voor de rest doe ik nu iets van 1200-1400 damage met strafe >:)

• Infinitive
  • Laatst online: 25-09-2023
Veel mensen denken dat het enkel hak/slacht werk is, gelukkig zijn er ook die het spel tactisch willen aanpakken.
Mijn mening dus..
Toen ik een necromancer had (een tijd getrained tot lvl 52) was het idd tactisch spelen. Toen ik met m'n babarian speelde was het heel anders (het is maar goed dat op normal diablo2 niet zo moeilijk is anders had ik nog bijna dood gegaan ook met de babarian).

Alleen wel jammer van die iron-maiden spreuken/aura's (wel handig als je het zelf hebt), met een babarian hak ik me regelmatig in 1 slag dood op van die oblivian knights (ze casten het heel vaak precies op het moment dat je aan het slaan bent en niet meer terug kan).

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Verwijderd

daarom oook veel vitality pompen met barb, er zijn nu ook veel charms die +vit doen, ik heb met mun amazone een aantal charms, niet eens zo heel groot maar ik krijg er wel +100 leven mee in et totaal.. echt een uitkomst ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 06 juli 2001 13:03 schreef K-Mile het volgende:
nou ja, zo dan maar:
Diablo 2 textbestanden

Hierin staan 2 mappen, game en 1.08. in deze mappen staan de textbestanden van het spel, en die van de update (deze worden dus gebruikt in het spel ipv die in game)... Om ze wat overzichtelijker te maken kan je ze openen in Excel, tab-seperated...
Waarschijnlijk dom om te vragen maar wat heb je hieraan? En kun je uitleggen hoe het werkt? ;)

Verwijderd

nou, wat je hieraan hebt, het is de info die in de game gebruikt wordt, zoals horadric cube recepten enzo.. dus het kan zeker handig zijn als je iets met al je nutteloze runes of jewels wilt doen. En verder staat er nog wel meer info in die wel handig kan zijn, zoals runewords, crafted items, info over prijzen, je moet alleen wel ff zoeken. Het is ook meer voor de diepgaande D2 spelers onder ons :)

edit:

Hoe het werkt? Nou, het doet niks ofzo, het is dus alleen ter informatie. Je kan het gewoon bekijken in een texteditor, of zoals ik al zei in M$ Excel openen, dan wordt het een nette tabel.

Verwijderd

Ligt het aan mij of is Baal op normal echt TE makkelijk voor een Lvl34 Necro?

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ja hij was echt makkelijk ik had wel problemen met de vernieuwde diablo, maar mijn 32 assasin killde baal echt makkelijk oh ja als je met een assasin 9 of 12 charges kan maken en je gebruikt dragon tail dan is hij echt het sterkste char (niet in pvp)

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:15
lijkt het nou zo of is het hele spel makkelijker geworden?? Ik heb nu een lvl 22 Sorceress en een huurling (combat nu lvl 20) uit ACT II met een paar vette items en hij sloopt iedereen voor me..ik hoef bijna nix te doen :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Verwijderd

het spel is misschien wel makkelijker geworden op de lagere levels maar waar ik nu zit (eind act 5 NM, met level 51 bowama) is het dus echt geen pretje, de monsters zijn vrij moeilijk dood te krijgen en waar ik me vooral zorgen over maak zijn de immumes op hell.. nah ja.. nog maar ff levelen dan

• HitmanWVU
Je MOET je char nu ook beetje uitbreiden met magic, want anders kon je in hell niet ver.. omdat daar veel physical immunes zijn :(
Pagina: 1 2 Laatste