Toon posts:

Diablo 2 expansion

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 313 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Jaja, 22 juni komt ie d'r aan... zou ik er mijn 60 zuurverdiende guldens aan besteden?

Verwijderd

zou het maar doen als ik jou was.....als ik mezelf was ook trouwens :X

Verwijderd

ik denk dat als ik mezelf was dat ik daar ook wel 60 zuurverdiende guldentjes aan ga besteden, dat spel roelt zo hard >:)

• Nacho_Man
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-11 12:33
Ik ga hem zkerz kopen :)

(kep Diablo 2 normaal niet eens uitgespeeld ;) )

• Kwai_gon_jinn
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Kwai_gon_jinn

[-geen icon-]

Op dinsdag 19 juni 2001 23:45 schreef Nacho_Man het volgende:
Ik ga hem zkerz kopen :)

(kep Diablo 2 normaal niet eens uitgespeeld ;) )
Whehehehehe :o ( sorry, auhm... )

'k ga m'n zuur gespaarde geld ook uitgeven aan de expansion set.. Vraag me af hoe ut in act 5 gaat dan met al dat ijs en kastelen ( dungeons !! ) en vooral met diablo ( in act 4 toch al gekilled?? ( hardnekkig ventje |:( , I like it *D )).

Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Als het goed is kun je wel beginnen in Act 5 als level 1..

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• SimonBenson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 22:03
Op woensdag 20 juni 2001 08:37 schreef aXe het volgende:
Als het goed is kun je wel beginnen in Act 5 als level 1..
??

Je gaat gewoon verder alsof je act IV (Diablo verslagen) af hebt. Maar niet met level 1, hou je volgens mij nog geen seconde vol.. ;)
Nog 2 nachtjes slapen, en dan kick-some-butt.. :)

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Op woensdag 20 juni 2001 08:51 schreef SimonBenson het volgende:

[..]

??

Je gaat gewoon verder alsof je act IV (Diablo verslagen) af hebt. Maar niet met level 1, hou je volgens mij nog geen seconde vol.. ;)
Nog 2 nachtjes slapen, en dan kick-some-butt.. :)
Je kan gewoon met je oude char verder in act5, maar als je een nieuwe char begint dan moet je gewoon weer in act1 beginnen

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Heb hem al gereserveerd.

Kan ik eindelijk verder met mijn pala zeal + fana.

There is no art to find the minds construction in the face

• SimonBenson
Op dinsdag 19 juni 2001 20:20 schreef jdvanwijk het volgende:
Jaja, 22 juni komt ie d'r aan... zou ik er mijn 60 zuurverdiende guldens aan besteden?
Amazone zegt trouwens 29/6, Dynabyte zegt 22/6 ... ???

Wat is het nu?

• Muppet

Muppet

Dacht zelf ook gehoord te hebben 29/6

• SimonBenson
Blizzard zelf meldt nog steeds 1st half 2001.
29/6 ... KEN NEH.. ;)
Ik kijk er echt naar uit, hoop dat 800x600 op mijn systeempje een beetje wil draaien :?
Zijn er trouwens mensen die 2 verschillende instalaties gaan draaien? Gezien de veranderingen die gaan plaatsvinden en er nog 'veel' mensen op B.net rondlopen die wellicht die 60 piek niet onmiddelijk kunnen schuiven..

• Muppet

Muppet

Nou hopelijk kunnen al die Koreanen het geld niet missen.

Wat ik ook gehoord heb is dat ze op hetzelfde tijdstip als wanneer de exp uitkomt de servers gaan upgraden. 3x meer bandbreedte etc. Ja dat is lekker komt hij uit wil je spelen en dan is Europe een week down.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm... hij zou er gisteren al geweest moeten zijn... vandaag was hij er ook niet... :'(

:? Zou Amazon dan toch gelijk hebben? :?

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 15:58 schreef jdvanwijk het volgende:
Hmm... hij zou er gisteren al geweest moeten zijn... vandaag was hij er ook niet... :'(

:? Zou Amazon dan toch gelijk hebben? :?
www.blizzard.com -->29/6
lijkt mij het meest betrouwbaar :)

Verwijderd

hahahah Ik heb hem al een maand gereserveerd lekker hakken met assain of druide wie zal ik nemen stem er nu op

1 voor assain
2 voor druide

hoor het wel

Verwijderd

Ik ga Paladin.
Is nu dus echt de beste class, want:
De aura fanatisicm, daar kan dus niks aan tippen.
Je pakt een vortex shield in je klauwe met een Elite Scepter, als je holy shield (level 20) dan doet heeft dat shield opeens 1000 defense
Geen 1 class heeft Zeal, ja de barb heeft whirlwind, maar dat werkt niet meer (je draint te weinig mana)

Nou, en de barbarian kan met masteries + de ww damage al niet de aura biijhouden.
De amazon zuigt nu ook, te weinig mana drain.
De sorceress is bar saai en doet weinig damage.
De necromancer is ook minder goed geworden.
Van de druid verwacht ik niet veel
Met damage en defense bonussen haalt de assasin ook al niet de paladin in.

Nou, eehh...... de paladin ROELT!! >:) :7

Verwijderd

Ben ik het gedeeltelijk mee eens iefje..

De Paladin vind ik ook het beste karakter. Maar de Sorceress en Necromancer zijn zeker ook niet slecht.

Sorceress is wel saai... Je leert Blaze en Firewall en je wint bijna altijd.. :(

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op zondag 24 juni 2001 10:55 schreef Sigma het volgende:
Ben ik het gedeeltelijk mee eens iefje..

De Paladin vind ik ook het beste karakter. Maar de Sorceress en Necromancer zijn zeker ook niet slecht.

Sorceress is wel saai... Je leert Blaze en Firewall en je wint bijna altijd.. :(
totdat je hell act 4 inkomt, waar alle monster dus fire resist zijn :)

dan duurt het du veel langer om ze te killen :)

daar kan je beter gewoon static en iceorb gebruiken

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:15
Ik ga denk ik eerst ff verder met m'n level 26 paladin (niet echt zo goed maar ja!) en dan ga ik die druid maar is proberen :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Verwijderd

weet iemand de installatie vereisten soms??
Hoeveel Mb extra moet je erbij nemen?

• Muppet

Muppet

Zelfde als Diablo.

Als je diablo in 800x600 kan spelen kan je LOD ook spelen.

Verwijderd

Topicstarter
Maaruh... hij komt dus 29/6 uit? :(

• Muppet

Muppet

Maaruh Blizzard

Verwijderd

29/06 was de dag en Blizzard houdt zich aan die dag; (ze weten wat er mis ging met Diablo II (2 jaar te laat)

• Boekster
  • Laatst online: 28-10 21:43

Boekster

Naimoholic

Blizzard is eigenlijk altijd te laat. Kijk maar naar warcraft III, die ook al 1,5 jaar geleden uit had moeten zijn.
Maargoed, ik heb hem gelijk de dag dat ie er is. Kan ik eindelijk mijn barb weer ff laten groeien. En ook weer es een pally gaan fixen. Wel op closed B.net, of course.

Music Addicted

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Ik vraag me af of mensen hem al hebben.

Want ik denk niet dat die datum van Dynabyte uit de lucht kwam vallen... (Precies een week voor de officiele release)

Het is nl. een wereldwijde release op 1 dag. En het lijkt me uit het oogpunt van de logistiek te zien vrij onmogelijk omdat allemaal donderdag of vrijdag te verzenden.

Vandaar dat misschien Dynabyte ze zeker wel de 22ste binnen heeft gekregen met een interne memo dat ze hun strot dicht moeten houden tegen klanten en hem nog ff lekker onder de balie moeten laten liggen. Maar het is maar een theorie.

Zijn er misschien werknemers in de -ikverkoopgames- branche die wat meer weten?

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Hij komt meestal 1 a 2 dagen voor de officiele release binnen en dan mag hij offiecieel nog niet verkocht worden, maar het wordt wel gedaan. ron de 27, 28 zullen de meeste winkels hem dus hebben.

Music Addicted

• WarMaster
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

En waar werk je Boekster?

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

• Muppet

Muppet

Stuur mij er ook 1 op :)

• Infinitive
  • Laatst online: 25-09-2023
de paladin het beste karacter :?
het slechte zul je bedoelen,
ik heb een babarian met schade met bash tussen de 300-600... en life&mana steal :)

en ook m'n sorceres met lvl20 strafe kan er wat van (damage zo tussen de 100-200 maar als je het aantal pijlen ziet...).

m'n paladin sucks, z'n damage krijg ik niet boven de 50... (met might hooguit 100)

necromancer is wel koel... alleen gebruik ik eigenlijk alleen bone-spear + skelletten en golem.

(misschien niet helemaal representatief omdat ik wegens tijdgebrek met zo'n cheat programma van character-class wissel).

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 15:01 schreef Boekster het volgende:
Hij komt meestal 1 a 2 dagen voor de officiele release binnen en dan mag hij offiecieel nog niet verkocht worden, maar het wordt wel gedaan. ron de 27, 28 zullen de meeste winkels hem dus hebben.
Ik hoop dat je gelijk hebt, en dat het dus niet nog eens een week duurt voordat we hier in NL over D2EX beschikken... je moet die "worldwide release" -data in de meeste gevallen met een korreltje zout nemen...

Maar als het er wél is a.s. vrijdag (kan haast niet wachten), kan ik eindelijk weer eens mijn Necromancer lvl 63 en mijn Barbarian lvl 52 aan het werk zetten :)

• WarMaster
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Ik hoop ook dat hij eerder beschikbaar is... Ik ga namelijk 2 juli op vakantie... :( :(

En 2 maten van me zitten me constant te treiteren... (MZA & MarcK) De pikken :)

IK WIL DE EXPANSION!! :) :+

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Ik werk in Delft, bij IKEA, hoezo?

Uhm, geloof dat hier een klein misverstandje is. Ik werk dus niet bij een softwarezaakofzo. Het gebeurt gewoon. Ik heb ook wel eens dingen voor de release date, als je een beetje mazzel hebt. Sorry jongens:D.

[ Voor 5% gewijzigd door Boekster op 30-04-2004 00:53 ]

Music Addicted

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-10 15:55

Dizzy

Where am I?

voor de mensen die het nog niet wisten..
met de illigale versie kan je niet online..
er is dus wel een serienummer bij de expansion...

helaas voor de warez kiddies...

ik probeer de gekraakte wel, kan ik vast oefenen met de druid en assassin..
zodra die in .nl verkrijgbaar is koop ik em wel en ga ik verder online op battle.net :)

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 23:44 schreef Dizzle het volgende:
voor de mensen die het nog niet wisten..
met de illigale versie kan je niet online..
er is dus wel een serienummer bij de expansion...

helaas voor de warez kiddies...

ik probeer de gekraakte wel, kan ik vast oefenen met de druid en assassin..
zodra die in .nl verkrijgbaar is koop ik em wel en ga ik verder online op battle.net :)
Idd, wat dat betreft is die online key wel een prima beveiliging.
Maar, hij is dus al in omloop, (www.isonews.com) zal wel een winkelier zijn geweest die hem toch maar stiekum mee naar huis heeft genomen ;)

Geeft me iig goede hoop voor de release hier in NL :)

• PringleMaster
  • Laatst online: 03-11 18:41

PringleMaster

A.K.A. Delta

jongens...de expansion is al uit..maar helaas nog niet in nederland :(
check de ladders maar eens...er staan al characters in de expansion set ladder :)

kaasz | specs | i kick ass for the lord

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Op dinsdag 26 juni 2001 17:01 schreef Infinitive het volgende:
de paladin het beste karacter :?
het slechte zul je bedoelen,

m'n paladin sucks, z'n damage krijg ik niet boven de 50... (met might hooguit 100)
Ik ben ook een pala begonnen, nu lvl33.
Max damage van 750.... ik denk dus dat je je skills niet echt goed gebruikt hebt >:)

Enne, sommige mensen hebben de expansion al, een vriend van mij heeft eens zo'n ventje aangesproken (gisteravond dus) en die gozer werkte dus in een winkel en had 'm meegebietst :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Muppet

Muppet

Op woensdag 27 juni 2001 02:14 schreef PringleMaster het volgende:
jongens...de expansion is al uit..maar helaas nog niet in nederland :(
check de ladders maar eens...er staan al characters in de expansion set ladder :)
Dat zullen vast de beta testers zijn

Verwijderd

zijn geen beta testers, ga maar eens naar lord of destruction europe-1 daar komen de expansion ladder spelers wel eens en ze hebben em gewoon uit de winkel,
en het zijn niet gasten met zon skin hack gewone echte chars uit de expansion..

• SimonBenson
Op woensdag 27 juni 2001 09:40 schreef C0d3X het volgende:
zijn geen beta testers, ga maar eens naar lord of destruction europe-1 daar komen de expansion ladder spelers wel eens en ze hebben em gewoon uit de winkel,
en het zijn niet gasten met zon skin hack gewone echte chars uit de expansion..
Van de site:
Why are there characters on the Diablo II Expansion Ladder Already?
Some Battle.net gamers have noticed that the Diablo II: Lord of Destruction ladder already has characters listed. We are currently testing the ladders in preparation for the Expansion launch. The ladder will be reset Thursday evening, prior to the expansion's release this Friday.

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Hij is inmiddels al uit in de warez scene :) op de site van blizzard zelf staat de 29e..

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• WarMaster
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Ben vandaag al op zoek...

Bruna en de intertoys hebben hier in het dorp niet. Nu ff alles in Arnhem afbellen voordat ik er na toe ga :)

WHAHAHAHA

Dynabyte: Uitgesteld tot 2 Juli... Sukkels

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 10:23 schreef SimonBenson het volgende:

[..]

Van de site:
Why are there characters on the Diablo II Expansion Ladder Already?
Some Battle.net gamers have noticed that the Diablo II: Lord of Destruction ladder already has characters listed. We are currently testing the ladders in preparation for the Expansion launch. The ladder will be reset Thursday evening, prior to the expansion's release this Friday.
euhm, et zijn geen test plyrs. misschien een aantal maar in een aantal duitse shops is lod al te kopen...

• WarMaster
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Als het niet in het duits was geweest, was ik hem daar gaan halen!!

Herrschaft des Vertilgung

Nee dank je

Verwijderd

Volgens blizzard was ie 22 juni gold, maar de wereldwijde release is de 29e, vandaar dus dat sommige winkels 22/6 zeggen...

Wat mij het allergrofste lijkt is niet alle aanpassingen aan de characters, ik speel wel gewoon met mijn lvl28 necromancer, maar de hirelings. Ze hebben eindelijk die gasten (of gastinnen) een beetje uitgebreid, zoals dat je ze wapens kan geven, hun eigen experience, je kan ze meenemen naar andere acts/difficulties, als ze dood gaan kan je ze respawnen, nu zullen ze niet zo snel dood gaan want je kan ze health potions geven, en hun mana raakt nooit op. Ik ga dus zo grof weer ff terug naar actIII om daar zo'n sorcerer te halen, eentje met botte cold-damage >:)

Ik vraag me alleen af of ze ook een inventory hebben, kunnen ze al m'n troep dragen...

Wat ook wel goed is is dat de stash 2x zo groot is geworden.

• SimonBenson
Heb nu vrijwel de gehele Summit doorgenomen. In mijn opzicht is het geen expansion meer, maar een compleet spel (waar je toevallig ook de D2 voor nodig hebt)... :)
Er zijn zoveel wijzigingen, teveel om op te noemen. Dat de hirelings nu ook 'equiped' kunnen worden vind ik erg gaaf, en inderdaad zo'n hireling van act3 zijn stoer.
Denk echter dat ik van vooraf aan begin, beetje stoeien met de nieuwe char's (vooral assasin).. Ondertussen eens kijken wat mijn lvl50+ char's er van bakken.
Vrijdag net klaar met verhuizen.. :) Komt mooi uit, heb wel wat frustraties :r die ik wil wegwerken!!!
Ben alleen vergeten te kijken of Europe er ook een server bij krijgt.. :? Iemand??

Verwijderd

europe krijgt er geen server bij, de bandbreedte word alleen groter gemaakt zodat er meer mensen op kunne met minder lag

• Infinitive
  • Laatst online: 25-09-2023
en inderdaad zo'n hireling van act3 zijn stoer.
kan je ze nu wel van de ene acte naar de andere slepen?

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

• SimonBenson
YEP, je kunt b.v. die jonge dame van de Rogue Camp helemaal meenemen naar act 3. Act 4 wil geloof ik niet lukken..
Check anders de site van Blizzard.
CU on B.net.. :)

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

releasedatum NL bij cd-express is 2 juli.

en dat is iig precies 1 weekend te laat :'(

Nog niemand een vroegere datum gehoord, gezien?

• WarMaster
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Op elcheapo.nl zag ik wel enkele online aanbieders die ze volgens hun zeggen al de 22ste hebben/hadden.

Maar vervolgens staat er bij levering dat alles binnen 14 dagen binnen moet zijn... (Niet alleen met D2E/LOD) Dus dat schiet ook niet op.

Vandaag stad en land afgeweest, geen resultaat. :( :( :(

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 14:49 schreef SimonBenson het volgende:
YEP, je kunt b.v. die jonge dame van de Rogue Camp helemaal meenemen naar act 3. Act 4 wil geloof ik niet lukken..
Check anders de site van Blizzard.
CU on B.net.. :)
Nee, kan niet, ookal zeggen ze dat wel op Blizzard.com, maar, ze zijn een van de eerste quests van ActIII vergeten, daar krijg je gratis een hireling, die dus je eerste vervangt |:( ... nogal dom van ze om dit te vergeten.

En ja, ze kunnen wel in ActIV... ze volgen je overal want je kan ze ook meenemen naar ActV, dus MOETEN ze wel mee Diablo slachten (ik vraag me af hoe sterk zo'n vent wel niet moet zijn om Diablo op Hell te overleven, of Baal, als die sterker is)

• SimonBenson
K-Mile: mag ik vragen waar je die info vandaan hebt?
Ik heb inderdaad alleen de Summit bekeken, en mij lijkt dat je dan in act3 de mogelijkheid krijgt geboden om een nieuwe hireling te nemen ja/nee.. :? Ga er even niet vanuit dat Blizzard zoiets over het hoofd zou zien.
Dan staat er ook nog ergens gemeld dat mercaneries/hirelings niet 'voor enkel geld' act4 binnenstappen.. ??
I'm confused :?

• WarMaster
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Kan iemand mij vertellen op welke site ik ABSOLUUT niet mag komen om daar de ISO oid te downloaden. :)

• SimonBenson
Op woensdag 27 juni 2001 16:21 schreef WarMaster het volgende:
Kan iemand mij vertellen op welke site ik ABSOLUUT niet mag komen om daar de ISO oid te downloaden. :)
LOL

Wacht een paar daagjes, die 60 piek moet je toch ook niet zo'n pijn doen.. :)

• WarMaster
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

No way...

Ik koop altijd van Blizzard... Ongeacht de prijs. (zo lang het binnen de norm valt natuurlijk)

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 14:52 schreef Azqi het volgende:
releasedatum NL bij cd-express is 2 juli.

en dat is iig precies 1 weekend te laat :'(

Nog niemand een vroegere datum gehoord, gezien?
Ik heb een aantal winkels afgebeld hier in Groningen, en twee daarvan zeggen hem a.s. vrijdag / zaterdag écht te moeten hebben... (Drent CDROM shop en Dimension Plus)...

Dynabyte heeft 'em idd pas 2 juli... (ga je zeker met een onrustig gevoel op vakantie hehehe ;) )

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Waar ik hem vandaan haal hebben ze hem ook zaterdag.
En da's idd nogal dom van bliz. Gebeurt trouwens in act I al. Je kan je dooie hirelings wel ressen bij de verhuurder. Da's pas service :) .

Music Addicted

Verwijderd

weet iemand nog winkels in de omgeving van zwolle waar ie ZEKER vrijdag in de winkel ligt?

• JungleJim
  • Nu online
Freerecordshop heeft 'm op 29 juni staan. Je kunt op de website pre-orderen, en 'm dan of laten versturen, of 'm ophalen in de winkel.

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

dixons krijgt het bij de volgende voorraad binne

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 20:21 schreef Bass64 het volgende:
dixons krijgt het bij de volgende voorraad binne
ook enig id wanneer de nieuwe voorrraad binnenkomt? voor et geval dat de FRS em niet heeft :)

• WarMaster
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Volgens die miep in Arnhem morgen al!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Ik zie het al weer. ik ga vrijdagavond een rondje doen FRS en dan Dixons in H'wijk.

Enne verder niemand daar dus heen, straks is ie uitverkocht. >:)

Verwijderd

ik ben hem nu aan het downloaden (zeg niet waar)
iso versie
maar
toen diablo 2 uitkwam had ik hem 3 dagen voor de officiele release gekocht bij dixons
ze waren net binnen (toen werkte vriend van mij nog bij dixons en die had mij gebeld dat ze hem binne hadden)

Verwijderd

Vraagje: Stel: je hebt een kopie van Diablo 2(ik niet natuuuuurlijk >:) ), en je installeerd de expansionpack daarbij.

1: Kan men dan online want je krijg een nieuwe serial..
2: Werkt het eigenlijk wel?

Verwijderd

nope kan dan niet online
ik wel omdat het kopie is van een maat van mij die niet online speelt maar heb het spel gekocht uit support zodat ze geld hebben om nieuwe spellen te maken
ik heb vanaf warcraft 1 alle spellen van blizzard en heb ze met alle plezier gespeeld en speel er nog steeds mee

Verwijderd

Same here, ook een kopie van een maat die niet online speelt. Ik kan dus wel online straks :)

joepie :)

Verwijderd

Ik heb vanmiddag de ISO gedownload (zal ook niet zeggen waar... daar houden ze hier niet van ;) ) maar ik kan jullie verzekeren dat dit een spel is wat je écht origineel wilt hebben, mits je natuurlijk absoluut niet van het genre houd.
Het intro filmpje van de expansion is zéér strak, lekker hoog "kippevel gehalte", wat ik sowieso bij de meeste Blizzard games heb... ennuh, 800 * 600 is helemaal geweldig!!! Ik ben nu een beetje aan het rondrennen met mijn necro. lvl 63 in act 5 (wil pas écht gaan spelen zodra ik hem origineel heb, maar een beetje verkennen kan geen kwaad toch? :) ), en hij voelt zich al aardig thuis ;)

Verwijderd

nog 59 minuten
kan niet wachten

Verwijderd

wat is er over 59 minuten?

oooh je bedoelt die download van je :)

Verwijderd

Mijn info komt gewoon van Aureat Summit, daart staat dat je het hele spel kan spelen met de eerste hireling (wat dus niet klopt, zie mijn eerdere post), dus zullen ze ook wel mee gaan in ActIV, want Blizzard beloofde mij daar heilig dat je je hireling het hele spel kan gebruiken.
Hireling Continuity
Hirelings are now willing and able to accompany you to any of the various Acts of the game. In fact, you can actually finish the entire game through all three difficulty settings using only the first Hireling received in Act I<--FOUT. You may choose to employ a new Hireling at any time, but you may not take more than one Hireling into your service at a time. If you choose to replace your current Hireling with a fresh one, your old Hireling will retire and be unavailable for further service. Before you replace a Hireling, open the Hireling Inventory and remove any items you want to keep. Otherwise, you will lose that equipment.
En over dat foutje van Blizzard, je krijgt echt die hireling, je kan hem niet weigeren ofzo, als je die quest doet, dan krijg je hem zeker... Daar baalde ik nogal van want ik had daar al vanaf het begin dezelfde dude met cold damage, echt een hele chille vent, en die was al aardig wat leveltjes omhoog gegaan met mij, totdat ik net die ene quest afronde :(

• Dizzy
  • Laatst online: 09-10 15:55

Dizzy

Where am I?

Die assassin is leuheuk....
die skills zijn goed :)
Martial arts, je kan dan bonus damage doen, ik heb die skill op level 3 staan ofzo...

als ik dan 3 keer hack (dan heb ik charge3 en doe ik 420% extra dmage) en daar een finishing move bij doe, doe ik met mijn level 11 assassin 94-193 damage :)

andariel had ik zo kapot :))))

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

• WarMaster
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Whèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèè IK WIL OOK!

Please stuur me ff een ICQ msg met de link.

Ik ben nl helemaal niet thuis in de warez en welke sites flex zijn.

• Muppet

Muppet

Op donderdag 28 juni 2001 00:26 schreef MaReVin het volgende:

Het intro filmpje van de expansion is zéér strak, lekker hoog "kippevel gehalte", wat ik sowieso bij de meeste Blizzard games heb... ennuh, 800 * 600 is helemaal geweldig!!!
Ik speel al 2 weken in 800x600 :) in Diablo classic.

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Frs en Dixons in h'wijk gaan hem morgen of zaterdag dus nog niet krijgen. :(

Heb hem nu gepreorderd op de site van frs.

Ben benieuwd of ik hem zaterdag nog binnenkrijg. Duim Duim.

• WarMaster
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

FRS heeft hem dus nog niet :(
Ik ben nu alles aan het afbellen...

Ik heb hem wel weer ergens gereserveerd, en ze bellen als hij binnenkomt... En volgens de verkoper kan dat heel goed vandaag nog zijn!! *HOOP HOOP*

Verwijderd

geen enkele winkel heeft em vandaag al gekregen, en of ie morgen er komt hebben al die winkels hun twijfels over.. wordt dus afw8en of ie er morgen zal zijn

• WarMaster
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

$?#!!%#*!!

Damn... Dat vind ik nou zo klote hier in NL.
Alles gaat RETE traag.

Importeurs die uit hun neus zitten te vreten terwijl het geld binnenstroomt. Is het niet fantastisch, monopolie??

Let op: Morgen heeft ook geen hond hem... Hoop natuurlijk van wel... Maar ja..

Verwijderd

Was zojuist in Zwolle (voor mijn werk) en ben daar ff het centrum in geweest. Een games-shop aldaar zei dat hij hem écht morgen binnenkreeg (vanmiddag bevestiging gekregen van zijn leverancier)... stom is alleen dat ik de naam van dat winkeltje alweer vergeten ben |:(

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 19:31 schreef MaReVin het volgende:
Was zojuist in Zwolle (voor mijn werk) en ben daar ff het centrum in geweest. Een games-shop aldaar zei dat hij hem écht morgen binnenkreeg (vanmiddag bevestiging gekregen van zijn leverancier)... stom is alleen dat ik de naam van dat winkeltje alweer vergeten ben |:(
ok.. je was dus in de binnenstad neem ik aan..
omschrijf es hoe et er daar uitzag dan race ik morgen ff naar die plek toe :)
was et de winkelstraat of wat verder afgelegen?

Verwijderd

K, ik ga hem NU halen. Een vriend van mij heeft hem al gekocht bij de Discovery (vka Max) in Den Haag. :)

Verwijderd

Weet je de Dynabyte te vinden in Zwolle?

Als je daarvandaan naar het centrum zou lopen (over de brug) dan kom je aan je rechterkant (in een drukke winkelstraat) op een gegeven moment een zijstraat tegen met een speelgoedzaak op de hoek. Daar zie je dat betreffende winkeltje ook (staat in het groot "Entertainment" op... weet alleen niet precies wat de volledige naam is...) Het is een vrij klein winkeltje...

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 20:04 schreef Trashbash het volgende:
K, ik ga hem NU halen. Een vriend van mij heeft hem al gekocht bij de Discovery (vka Max) in Den Haag. :)
Neem er ook één voor mij mee... (just kidding ;) )

'k ga zo nog maar 'es de stad in geloof ik... :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 juni 2001 19:31 schreef MaReVin het volgende:
De Entertainer misschien? (Dat zijstraatje bij de speelboom) Ik heb helaas geen goede hoop voor morgen :(

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 20:21 schreef jdvanwijk het volgende:

[..]

De Entertainer misschien? (Dat zijstraatje bij de speelboom) Ik heb helaas geen goede hoop voor morgen :(
Dat zal hem wel zijn...
Ik heb ook niet zo'n goede hoop voor morgen... belde net weer een aantal winkels af en die wisten het ineens niet zeker meer... :(

When does the hurting stop?

• WarMaster
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Trashbash, WAAR in Den Haag??

Want ik ga gerust het hele land door als het moet. :)

edit:

Mijn NEDERIGE excuses, ik heb er echt overheen gelezen... Trashbash.

Overigens ik ben een tikkie bekend in Den Haag zo rond het CS en de Laan van nieuw oost indië... Daar heb ik een paar maandjes gewerkt :)

Verwijderd

Ik heb hem nu hier naast mij liggen :) :) :)

Waar? De winkel heet de Discovery en ligt in een zijstraat van de grote markt (Waar de V&D en Bijenkorf liggen).
Als je van de V&D naar de bijenkorf loopt ga je linksaf in de straat achter de bijenkorf en zie je de Discovery liggen. :)

Edit : Trashbag? He niet zo denigrerend aub :( Ik zou toch niet een verkeerde route moeten opschrijven >:) ;)

Edit2 : Geeft niet hoor warmaster, ik ben wel wat gewend :) Maar ik zou als ik jou was wel opschieten, want hij blijft niet eeuwig open.

• WarMaster
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Hell ik kan vanavond niet... Moet helemaal uit Velp (naast Arnhem) komen :)

Ennuh... Ik ga hem alleen daar halen als hij hier morgen niet is...

Maar in ieder geval thnxz.... :)

Verwijderd

voor alle mensen uit zwolle:
morgenmiddag (middag dus.. dan komt voorraad pas aan) ligt ie ZEKER bij de Entertainer in de winkel..
ik belde ze net op en zei zeiden dat ik em morgen middag op kon halen en dat er een grote voorraad was.. klinkt goed :)

• WarMaster
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Kijk DIT zijn de berichten waar we op wachten !! :) :) :)

Way the go for facts.. The hell with rumours.

Verwijderd

Morgen maar ff de stad induiken dus :P

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Ik heb 'm gereserveerd bij een klein winkeltje in Sittard, hun leverancier had 'm vandaag (donderdag) binnen gekregen en ze zouden 'm tussen 20:00 en 21:00 (koopavond) in de winkel hebben... moest ik uitgerekend deze avond werken :( ... maaaaar ik ga 'm morgen afhalen >:)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Koop hem gasten hij is ULTRA VET, heb hem net een paar uur gespeeld....moet je me wel even voor bedanken heh Trashbash :)
Geplaatst door Trashbash - donderdag 28 juni 2001 20:04

...vriend van mij...
dankuuuuu :D

...gamen blijft leuk...

Verwijderd

Topicstarter
HOERA VOOR DE ENTERTAINER!!! Echt een geweldige winkel, ook eentje waar ze verstand hebben van games ;)

• HitmanWVU
  • Laatst online: 04-08 15:36
Op donderdag 28 juni 2001 21:39 schreef C0d3X het volgende:
voor alle mensen uit zwolle:
morgenmiddag (middag dus.. dan komt voorraad pas aan) ligt ie ZEKER bij de Entertainer in de winkel..
ik belde ze net op en zei zeiden dat ik em morgen middag op kon halen en dat er een grote voorraad was.. klinkt goed :)
Mooi! dan haal ik hem daar vanmiddag op :)

• WarMaster
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Er staat geen "verwacht" meer bij Dynabyte...

Wellicht toch verkrijgbaar daar?

edit:

Gebeld, en hij komt ECHT vanmiddag binnen :)

Verwijderd

pah de dynabyte is beetje vaag.. ik zou gewoon bellen als je em daar wilt kope maar ik denk dat ie er oas 2 juli is want als ze niet ZEKER wisten dat ie op 2 juli kwam zouden ze et er ook nie neer zetten denkik :)

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Ik heb het geld zelfs tel. overgeboekt naar de frs, zodat ze hem sneller kunnen afsturen. Als ie morgen niet bij mij thuis wordt afgeleverd spring ik van een brug. ;)

Ooh en dan al die verhalen van mensen die hem al hebben. Dat steekt echt hoor. Willen jullie daar aub mee ophouden. Vooral niet zeggen hoe tof ie is. Ik zit nu te :9~ op mijn werk....
Pagina: 1 2 Laatste