Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Jordymt
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 09-11 20:23
Op chineze websites staan altijd honderden soorten tablets in alle prijsklassen en met alle besturingssystemen. Hoe is de kwaliteit van deze tablets vaak. Is het een leuk klein speeltje om erbij te hebben en mee op pad te nemen of het is echt not done?

Ben zeer benieuwd want heb er enige interesse in. Deel absoluut je ervaringen!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-11 00:33

ITsEZ

parttime all-rounder

Kijk is rond in bijvoorbeeld dit topic [Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a, op GoT is zat info te vinden over dit soort tablets en de kwaliteit hiervan, verder verschilt dit heel erg per tablet dus ik zou specifiek naar het tablet dat je op het oog hebt onderzoek doen. Het is niet de bedoeling om een topic te openen met een vraag zonder enige vooronderzoek of überhaupt gebruik te maken van de zoekfunctie.

What you see is always what you get.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:32
Of even in het juiste draadje posten Het topic voor (onbekende) Chinese Windows tablets

• Jordymt
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 09-11 20:23
ITsEZ schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 18:44:
Kijk is rond in bijvoorbeeld dit topic [Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a, op GoT is zat info te vinden over dit soort tablets en de kwaliteit hiervan, verder verschilt dit heel erg per tablet dus ik zou specifiek naar het tablet dat je op het oog hebt onderzoek doen. Het is niet de bedoeling om een topic te openen met een vraag zonder enige vooronderzoek of überhaupt gebruik te maken van de zoekfunctie.
Dit topic heb ik absoluut gezien, maar kon ik niet helemaal aansluiten op mijn vraag.
Dit is wat ik zocht :X

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:32
Veel plezier dan, er is al een hoop over geschreven 😉

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hier zijn dus al topics voor :)
Pagina: 1