Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Opstellen van review + toevoegen product

Pagina: 1
Acties:

• Jaapmans
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-11 17:55
Geachte redactie,

Na aanschaf van een splinternieuwe laptop dacht ik zo "laat ik ook eens een review schrijven". Ik vond geen handige "zo schrijf je een review" topic op Tweakers (tenzij ik deze gemist heb natuurlijk) met suggesties van do's en dont's, met software (links) naar handige benchmark software. Is het een idee om dat toe te voegen? Wellicht dat dat tot meer reviews leidt.

Ik heb nu een review klaarliggen voor een laptop die pas sinds een week bekend is en kan deze dan ook niet toevoegen. Hoe werkt dat? Kan ik dat hier melden? Is het de bedoeling dat ik dat ergens anders meld?

Het gaat om een HP Spectre x360 Convertible 13-4159nd (Special Edition).

Dank alvast voor de reactie!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 17:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Voor een handleiding: Handleiding "User Productreview" (draft)

Voor het toevoegen van een product: http://tweakers.net/pricewatch/addproduct/ (rechtsonderaan de pricewatchpagina). :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Jaapmans
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-11 17:55
Dank!