Nieuw abonnement

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sustain
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-09 14:36
Hallo Tweakers,

Mijn abonnement is vorige week afgelopen.
Ik had een abonnement bij Vodafone met ik geloof 1000MB internet (3G) oneindig SMS en 300 belminuten.
Dit abonnement kreeg ik bij mijn iPhone. In de tussentijd heb ik al een nieuwe mobiel, namelijk de OnePlusOne. Ik heb contact met Vodafone gehad en zeiden dat ik voor 15 euro p/maand door kan gaan met 1000MB internet (3G) en dan wat SMS en belminuten.

Om eerlijk te zijn SMS ik nooit. Bellen doe ik ook maar 20 minuten per maand ofzo, ik gebruik veel vaker WhatsApp en dergelijke. Ik verbruikte meestal 1~5% van mijn SMS/belminuten en 90~110% van mijn internet.

Nu heb ik wat rond lopen kijken op het internet voor abonnementen met wat meer internet en minder belminuten (en SMS hoef ik eigenlijk helemaal niet) en vind ik weinig. Ik vond alleen wat van Simpel ofzo daar kon je dan zelf alles samenstellen maar ik begreep dat ik dan niet mijn nummer kon houden.

Mijn vraag was dus of iemand hier zo misschien een abonnement kan aanbevelen (provider maakt niet uit) met een beetje goed ontvangst die vooral gefocused op het internet gedeelte is voor rond de 15euro?

Die 15euro per maand is geen probleem. Rond die prijs wil ik opzicht wel blijven. Maar ik zou liever wat meer internet willen (4G hoeft niet zo zeer) en dan eventueel wat minder SMS/Bellen.

Als de thread wat mist hoor ik het graag.

Alvast bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:21

WCA

Waarom zou je je nummer niet kunnen behouden bij Simpel?

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/kPLDK/69e9d44411.png
zijn de prijzen bij youfone, ziet er interessant uit

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sustain
GreNade schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:43:
Waarom zou je je nummer niet kunnen behouden bij Simpel?

[afbeelding]
zijn de prijzen bij youfone, ziet er interessant uit
Dat van nummer behouden had ik van iemand gehoord. Maar dat is inderdaad onzin want op de website van Simpel staat

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/kPOsE/676a6854b6.png

Maargoed, als ik het goed begrijp loopt youfone dus vai de servers van KPN en zou het bereik dus ook redelijk goed moeten zijn? Er vanuitgaand dat KPN goed bereik heeft natuurlijk. :P

Ervaring mee toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Nee geen ervaring met youfone, maar wel een goedkope oplossing zo te zien.

KPN netwerk is wel het beste naar mijn ervaring, en youfone maakt daar inderdaad gebruik van.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sustain
Oke, het ziet er zeker uit als een goedkope oplossing. Meneer van Vodafone zou me morgen terug bellen of ik een nieuw abonnement bij hun wil nemen of weg wil gaan. Ik wil dus uiteraart weg bij Vodafone aangezien al die abonnementen niet echt voor mij geschikt zijn daar. Weet jij zo of ik me dan eerst aan moet melden bij m'n nieuwe provider of dat ik morgen gewoon kan zeggen dat ik niet meer verder wil gaan met Vodafone en voor een andere provider ga? Ik weet niet hoe lang dat allemaal duurt qua overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

ik denk dat je ze daar het beste zelf voor kan bellen

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:22
Als je telefoon 4G aankan, kan je ook voor 4G gaan ( ook al zie ik dat je dat eventueel wil laten gaan ivm lagere prijs) , en zal je dataverbruik iets toenemen, is de verwachting.
Dit wellicht een keuze?
21 euro bij tmobile stel samen & stel bij : 3000GB 4G & 120belminuten in NL/EU + onbeperkt SMS
19 euro bij tmobile stel samen & stel bij : 3000GB 4G zonder belminuten-pakket
17 euro bij tmobile Basis Sim Only : 2000GB & 50 belminuten ( geen SMS)
Minder interessant, wellicht? :
17 euro bij tmobile stel samen & stel bij : 1000GB 4G zonder belminuten-pakket
12,45 euro bij tmobile Basis Sim Only : 1000GB & 50 belminuten ( geen SMS)

(Daarnaast heeft Tmobile wel buitenland internet bundels, wat budgetaanbieders soms niet hebben ..... )

KPN heeft voor 25 euro 5.000 GB 4G, maar dat zal wel teveel zijn ... ( ook omdat je na de 3000GB bij tmobile altijd nog 64kb/sec overhoudt ipv geen internet meer )

[ Voor 57% gewijzigd door Ted038 op 19-10-2015 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 21:21
Ted038 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:16:
KPN heeft voor 25 euro 5.000 GB 4G, maar dat zal wel teveel zijn ... ( ook omdat je na de 3000GB bij tmobile altijd nog 64kb/sec overhoudt ipv geen internet meer )
Bij KPN zal je ook tegen 64kb kunnen internetten als je bundel op is.
Heb je ook andere KPN abonnementen? Als je nog een mobiel abonnement hebt krijg je beide 5€ korting en met Internet thuis kan je een verdubbeling van je bundel kringen. Je kan ook, als je geen mobiele abonnementen hebt maar wel Alles-In-1, 5€ korting krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordje
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:47
Ik zit sinds een paar maanden bij Youfone en bevalt tot nu toe prima. Geen storingen o.i.d. gehad en de dekking is in mijn ervaring iets beter dan bij Vodafone.

Echter er ligt me bij dat bij het 'Eindeloos' belminuten je administratiekosten in rekening krijgt als je onder een bepaald verbruik zit. Let daar dus even op.

Je kan je trouwens gewoon bij een nieuwe provider aanmelden en voor nummerbehoud kiezen, dan zeggen zij je oude abonnement op. Het is afhankelijk van je huidige provider en abonnement hoe lang dit duurt.

Edit: Gevonden
Youfone Eindeloos
Alle gesprekken worden per seconde afgerend. Bij een bel/sms verbruik onder de €10,00, wordt er €2,50 per maand aan administratiekosten in rekening gebracht. Bekijk de tarieven voor meer informatie.

[ Voor 24% gewijzigd door jordje op 19-10-2015 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 11:42
jordje schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:57:
Ik zit sinds een paar maanden bij Youfone en bevalt tot nu toe prima.

Edit: Gevonden

[...]
Wel vaag dit soort kleine letters: "Bij een bel/sms verbruik onder de €10,00, wordt er €2,50 per maand aan administratiekosten in rekening gebracht."

Ik blijf nog wel even bij Simyo (ook KPN netwerk) hangen. Net als bestaande klant weer een mooi aanbod gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:32
Check ook dit topic voor Youfone ervaringen: Youfone
Youfone rond data verbruik af naar boven toe, elke sessie wordt afgerond naar 100 kB.
Pagina: 1