Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firewatch is nu in de aanbieding in de Playstation Store, maar is die game de moeite waard voor 12,99 (PS+ prijs)?

Overigens blijft het eeuwig zonde dat die thema bundel nimmer in onze Store uitgebracht zal gaan worden. Wellicht dat ik hem dan via een andere store nog kan aanschaffen, maar de games heb ik toch liever op mijn primary account.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik vind van wel, het is die 13 euro zeker waard voor die paar uur lol die je er aan hebt.

Het heeft zeker zijn zwakke kanten, maar ze vragen dan ook niet de hoofdprijs.

Overigens heb ik de PC versie gespeeld, ik heb geen PS4. Maar ik neem aan dat het inhoudelijk hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GekkePrutser schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 15:42:
Ik vind van wel, het is die 13 euro zeker waard voor die paar uur lol die je er aan hebt.

Het heeft zeker zijn zwakke kanten, maar ze vragen dan ook niet de hoofdprijs.

Overigens heb ik de PC versie gespeeld, ik heb geen PS4. Maar ik neem aan dat het inhoudelijk hetzelfde is.
Even een update. Ik heb de game afgelopen weekend gekocht tezamen met 2 andere adventure games (Abzu en Everybody's Gone to Rapture). Ik hoop er deze week mee te kunnen beginnen.

De performance heeft een boost gekregen middels een update, dus verder zou de game hetzelfde moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barista
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:01
Gisteravond uitgespeeld na 4 uur spelen. Het spel heeft wel iets. Een goeie sfeer, leuke omgeving... Maar het mist toch een beetje spanning en ergens voelde het verhaal voor mij oppervlakkig. Zal niet spoilen maar zo lyrisch als de reviews die ik tegenkwam, ben ik niet... Maar 13 euro was het wel waard (Steam Sale).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - peter -
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Las net dat Firewatch ook naar XBox One komt deze maand (21 september). Goed nieuws dus voor de Xbox One eigenaars, die het spel graag willen spelen, zoals ik ;)

[ Voor 4% gewijzigd door - peter - op 03-09-2016 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenj
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-04-2023
Firewatch is op zich al een game waarin je kan free-roamen, alleen het verhaal stuurt je enigszins op een lineair pad. Daar gaat over enige tijd verandering in komen via een update die Campo Santo gaat uitrollen.
De game is al even uit voor de PlayStation 4 en zal later deze maand verschijnen op de Xbox One. De Xbox One versie zal als extra een audio tour krijgen evenals dat de game kort na de release een free-roam modus zal ontvangen.
Deze modus zal later ook naar andere platformen komen, maar daar moeten we dus nog even op wachten. Met de free-roam modus kun je vrij rondwandelen in de speelwereld en daarbij genieten van een volledige dag- en nachtcyclus. Om het interessant te houden zijn er nog wat geheimen verborgen.
Wanneer de free-roam modus naar de PlayStation 4 versie komt is op dit moment nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de update. Via PS4 zal het via een patch moeten gebeuren en dat is altijd een proces waar nooit mededelingen over gedaan worden qua termijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:17
Net met mijn derde playthrough begonnen, maar nu niet op de PC, maar op de PS4. Ik blijf dit toch een erg fijne game vinden. Ik probeer iedere keer weer net wat andere dingen uit over de radio om te kijken wat het effect daarvan is. Ik merk wel dat ik nu meer op ontdekking ga, dan door het verhaal heen speel.

De Free-Roam mode heb ik nog niet gezien, misschien dat dit in het menu onder special features (of hoe de onderste optie ook maar heet) staat. Maar dat menu heb ik nog niet ingekeken.

--edit--
Op mijn PC versie is Free Roam nu inderdaad beschikbaar onder de special features. Dit zal dan op de PS4 versie ook wel zijn. Ik ga daar eerst het verhaal uitspelen en kijk daarna nog wel even naar de Free Roam, net op de PC zag ik bij de eerste stash wel dat er inderdaad wat extra's zijn toegevoegd. Benieuwd of ik dan alles kan vinden.

[ Voor 26% gewijzigd door YdieresiS op 21-08-2017 16:58 ]

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolf1234
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 04-01-2024
Neem alsjeblieft de regels van Tweakers eens door. Wat je bedoelingen ook zijn, warez/illegaal downloaden bespreken is hier niet toegestaan.

[ Voor 94% gewijzigd door Grotman op 29-08-2017 10:33 ]

Pagina: 1 2 Laatste