Toon posts:

Reviews verschillende varianten worden bij elkaar opgeteld

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/35ckgn5.png

Kan mij niet voorstellen dat al die fantastische prachtige en uiterst betrouwbare Seagate harddisks allemaal 270 reviews hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-10 18:51

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Zoals je misschien wel weet, kunnen in de Pricewatch verschillende varianten van 1 productlijn worden ondergebracht onder 1 product. In dit geval hebben we het product http://tweakers.net/product/398602/seagate-desktop-hdd/, met als een van de uitvoeringen pricewatch: Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB.

Dat in het achterhoofd houdende, is er enige tijd geleden besloten om in een aantal categorieen alle reviews van de verschillende uitvoeringen onder een product bij elkaar te tonen onder de Reviews-tab, bijvoorbeeld hier pricewatch: Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB. Je ziet daar ook een switch, net onder de Scoreverdeling, waarmee je kan schakelen tussen het tonen van reviews van alle uitvoeringen (deze is ook default) of alleen die specifieke uitvoering. De reden waarom de reviews zo onder 1 hoop worden gegooid, is omdat de verschillende uitvoeringen zoveel gelijk zijn, dat je prima een review van een 3TB schijf kan lezen, als je geïnteresseerd bent in een 2TB.

Het is een beetje gek om te zien op die plek, maar we willen ermee aangeven dat deze productgroep totaal zoveel reviews heeft. Helaas ontbreekt het aan ruimte om dat zo specifiek aan te geven op die plek, waardoor er soms misschien wat verwarring kan zijn. Maar omdat de verschillende reviews prima bij elkaar gelezen kunnen worden, zie eerdere uitleg, vinden we dat niet zo heel erg.

Ik geef dit topic een tikje naar Mooie Features, mocht je verder nog specifieke vragen hebben, kan de productmanager deze aldaar beantwoorden. Tevens wijzig ik de titel van dit topic, om de lading beter te dekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt komt hij vanuit deze aanpassing, eerste hebben we alleen voor "Tablets" gedaan, daarna voor alle productcategorieën behalve: Videokaarten, Laptops, Televisies, Voedingen, PC's, Servers, Barebones, en Solid State Drives, waar deze aanpassing niet logisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dit probleem wordt veroorzaakt doordat alle verschillende capaciteiten van een bepaalde harddiskserie onder één product worden geschaard in plaats van onder een serie. De verschillen tussen harde schijven met een verschillende capaciteit (dus verschillend aantal platters, verschillen in energieverbruik, warmteproductie en geluid) zijn wel zo groot dat je niet van één product kunt spreken. Dat is anders als bij een iPhone waar de hoveelheid opslaggeheugen niet zoveel voor de gebruikservaring doet behalve meer of minder opslagcapaciteit bieden.

WD Blue hoort mijn inziens een serie te zijn met daarin producten zoals de WD10EZEX 1TB waar dan weer uitvoeringen voor een enkele schijf en een 20-pack in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-10 11:37
Wellicht het aantal reviews aangeven met een getal voor het product en tussen haakjes het aantal reviews in die productserie? Hoewel je dan weer issues kunt krijgen met de scoreverdeling in sterren als er een zwart schaap geproduceerd is door de fabrikant (in dit voorbeeld alle 2TB schijven zijn ruk, alleen 3 en 4 TB zijn goed.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat we eens goed willen kijken naar onze groepering, vooral gaat het over definitie van Serie, Product, en Productuitvoering.
Maar ik denk ook dat er altijd discussie kan zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REV kolommen kunnen productuitvoerinkjes beste inventariseerbaar alsmede wenstlijstbaar invulbaar worden.
Pagina: 1