Hey guys! Ik ben van plan om een gaming PC in elkaar te zetten. Helaas heb ik 0,0 verstand van onderdelen kopen, welke ik nodig heb, welke beter zijn dan anderen, en welke het goedkoopste zijn. Ik hoop dus dat jullie mij hiermee kunnen helpen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, Streamen, Adobe PS etc, muziek maken dmv Ableton. Meeste games moeten soepel lopen (60fps) in middelmatig/hoge settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000-1100 euries.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Gaming muis + muismat, 1 monitor (niet extreem goed)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals ik al zei, onderdelen etc heb ik echt totaal geen verstand van...
Hiermee heb ik zeker hulp nodig. Ik heb ook nog een toetsenbord nodig (dit hoeft geen overpriced led lichtjes toetsenbord te zijn, maar graag wel een fatsoenlijke) en een 2de monitor (het liefst wordt de nieuwe mijn main monitor).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik hoor altijd van mensen dat NVIDIA een aanrader is met videokaarten. Of dit waar is? geen idee. Surprise me!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals ik al eerder zei: Meeste nieuwe games moeten 60 fps halen op medium/high settings.
Ga je overklokken?
You tell me. Is dit een aanrader?
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met onderdelen zoeken voor mijn gaming PC die ik in elkaar wil zetten. Ik heb er weinig verstand van dus ik hoop dat er een aantal experts mij hiermee willen helpen.
Alvast ontzettend bedankt!
Mvg,
Luuk
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, Streamen, Adobe PS etc, muziek maken dmv Ableton. Meeste games moeten soepel lopen (60fps) in middelmatig/hoge settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000-1100 euries.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Gaming muis + muismat, 1 monitor (niet extreem goed)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals ik al zei, onderdelen etc heb ik echt totaal geen verstand van...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik hoor altijd van mensen dat NVIDIA een aanrader is met videokaarten. Of dit waar is? geen idee. Surprise me!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals ik al eerder zei: Meeste nieuwe games moeten 60 fps halen op medium/high settings.
Ga je overklokken?
You tell me. Is dit een aanrader?
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met onderdelen zoeken voor mijn gaming PC die ik in elkaar wil zetten. Ik heb er weinig verstand van dus ik hoop dat er een aantal experts mij hiermee willen helpen.
Alvast ontzettend bedankt!
Mvg,
Luuk