Ik ga een pc bouwen voor iemand die overstapt vanaf de laptop. Zelfs de age of empires 3 liep niet meer soepel namelijk.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De eisen zijn niet heel hoog maar het moet een solide systeem zijn waar bij hij games kan spelen op medium.
Wat mag het systeem gaan kosten?
400 euro maximaal omdat er ook nog wat randapperatuur bij moet. zoals een monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Windows kan ik zelf aan komen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje
De SSD hoeft niet groot omdat hij er maximaal 4 spellen op speelt en wat basis programma's zoals Office.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb het lijstje gebasseerd op de budget game pc uit de BBG van July 2015. Dat is inmiddels al (deels) verouderd. Dus ik verwacht feedback op mijn lijstje omdat er misschien betere/goedkopere alternatieven zijn voor een budget game pc. Alle input is welkom!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De eisen zijn niet heel hoog maar het moet een solide systeem zijn waar bij hij games kan spelen op medium.
Wat mag het systeem gaan kosten?
400 euro maximaal omdat er ook nog wat randapperatuur bij moet. zoals een monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Windows kan ik zelf aan komen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje
De SSD hoeft niet groot omdat hij er maximaal 4 spellen op speelt en wat basis programma's zoals Office.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb het lijstje gebasseerd op de budget game pc uit de BBG van July 2015. Dat is inmiddels al (deels) verouderd. Dus ik verwacht feedback op mijn lijstje omdat er misschien betere/goedkopere alternatieven zijn voor een budget game pc. Alle input is welkom!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon X4 860K Boxed | € 70,95 | € 70,95 |
| 1 | MSI A78M-E45 | € 59,95 | € 59,95 |
| 1 | Club 3D Radeon R9 270 royalQueen | € 147,- | € 147,- |
| 1 | Zalman Z1 | € 30,- | € 30,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 36,99 | € 36,99 |
| 1 | Antec VP350P | € 33,95 | € 33,95 |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 45,- | € 45,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 423,84 | |