We hebben een nieuwe woning gekocht, en er hangen in deze woning in verschillende ruimtes al boxen (denk aan keuken, badkamer, terras buiten en in kelderruimte). De draden hiervan zijn overal keurig in de muur verwerkt en komen, in de betreffende ruimte, keurig uit de muur om direct aan te sluiten. Ik zou graag de boxen aansluiten op een apparaat en dan middels de smartphones deze kunnen bedienen met het Spotify account. Ik heb de Sonos Connect Amp gevonden, en de Heos Amp van Denon, maar ik vind dat behoorlijk prijzig als ik dit 4 keer moet aanschaffen ....
Zijn er alternatieven die een stuk aantrekkelijker qua prijs zijn, maar toch vergelijkbare functionaliteit bieden ? Of desnoods maar iets minder functionaliteit, maar toch relatief eenvoudig wel dit effect kunnen bereiken ?
Zijn er alternatieven die een stuk aantrekkelijker qua prijs zijn, maar toch vergelijkbare functionaliteit bieden ? Of desnoods maar iets minder functionaliteit, maar toch relatief eenvoudig wel dit effect kunnen bereiken ?