Wijziging User Review - Pandemic marcostal

Pagina: 1
Acties:
  • 408 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-09 22:13
Ik heb vandaag een advertentie geplaatst voor de verkoop van mijn tweedehands PC. Gezien het gevraagde bedrag stroomde de reacties binnen.

Hierop ben ik in onderhandeling gegaan met meerdere partijen die reageerden om uiteindelijk te kiezen voor een user met een concreet aanbod en een nette reactie. Hierop uiteindelijk besloten de PC aan hem te verkopen voor het gevraagde bedrag van 200,-. Dit zou bij de kopende partij te verifiëren zijn mocht dat nodig zijn.

Vervolgens begint de heer marcostal op de pagina van de advertentie zelf een woordenwisseling met een geïnteresseerde over wie al dan niet eerst reageerde. Ik post even later dat de pc gereserveerd is en vanavond word opgehaald.

De reactie hierop van marcostal is veelzeggend:
"lekkere rat ben je dan...
we waren in overleg.
mooi blacklisted "

We waren in overleg bestond uit 1 reactie van mij naar zijn kant waarna ik niet meer verder heb gereageerd want pc al verkocht. Het verdere verloop is te zien in de berichten op de sale pagina http://tweakers.net/aanbo...ante-game-pc-te-koop.html

Nu heeft deze user, aan wie ik geen product heb verkocht en die ik op geen enkele manier benadeeld heb een belachelijke recensie achtergelaten op mijn profiel die in mijn ogen volkomen onterecht is.

Ik verkoop bijna nooit wat, maar toch wil ik die review graag gewijzigd/verwijderd zien.

Ik breng marcostal op de hoogte van dit topic via DM.

Groet, Pandemic

P.S. onze berichten wisseling:

Beste Pandemic,

Onderstaand bericht is een reactie op 'Interresante game PC te koop' (http://tweakers.net/aanbo...ante-game-pc-te-koop.html).

----------

hoi interesse!

----------

Dit bericht is verstuurd via de website van Tweakers. Informeer jezelf goed over veilig handelen op internet, voordat je een aan- of verkoop doet. Lees voor meer informatie How to - Veilig handelen

--------------------------------------------------------------------------------
woensdag 14 oktober 2015 12:31
--------------------------------------------------------------------------------
Pandemic

Hoi,

Fijn om te horen, ik wil er graag vanaf.

Ik twijfel alleen of ik de HD er bij lever omdat ik het zo'n gedoe vind om die "echt" leeg te maken. Maakt dat wat uit voor je?

Groet, Tom

woensdag 14 oktober 2015 12:35

marcostal

hoi tom,
De interesse is voor een maatje van mij en ik denk dat de hd wel interessant is :)
maar een low level format is toch zo gebeurd?
ik ga eerst even horen of het haalbaar is aangezien je wel een eind weg woont :)

woensdag 14 oktober 2015 13:29

marcostal

hoi, we zouden hem graag komen ophalen bij dit weekend.
is dat haalbaar?
En hoeveel voor het scherm erbij?

[ Voor 35% gewijzigd door Pandemic op 14-10-2015 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcostal
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 17:00
Ik heb inderdaad met een rotgevoel overhaast gehandeld en uiteraard onterecht.
Het mooiste zou zijn als de hele discussie verwijderd zou worden want het is allemaal niet fraai.
de review is dan ook niet terecht en zoals goed opgemerkt van een andere user "voor iemand uit 1972 behoorlijk kinderachtig"
En dat klopt.
heel graag een reactie van een modje.
Ik heb een modje ook gemailed met dit verhaal gisteravond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-09 22:13
Akkoord met verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-10 20:54

InFamous

excommunicado

De twee feedbacks zijn verwijderd. Zand erover en doorgaan.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcostal
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 17:00
InFamous schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 17:30:
De twee feedbacks zijn verwijderd. Zand erover en doorgaan.
top!

Dit topic is gesloten.