Mobiele weergave geen mogelijk schrijven V&A feedback

Pagina: 1
Acties:

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Op IOS althans, in safari op zowel iPad als iPhone. Wat is hier de reden van??

[ Voor 30% gewijzigd door WouterL op 13-10-2015 21:15 ]

• Koen179
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:45
Op Android 5.0 lukt het mij ook niet, nadat de mobiele weergave wel weer aangepast is. Graag zie ik de optie weer terug :).

• WouterL
  • Nu online
Ja, echt bloedirritant. Werk 90% op mobiele apparaten en het is echt zeer hinderlijk nu dit weg is..

• WouterL
  • Nu online
Een mod hier commentaar op?

• WouterL
  • Nu online
Ik heb het gevoel dat iets aankaarten in dit forum praten is tegen een muur. Zou in ieder geval fijn zijn als ik het idee had dat het wordt gelezen. Een eerdere topic van mij is ook gewoon verdwenen zonder enige reactie uit het mod vlak. Het zou kunnen dat dit soort dingen wel of bewust niet worden opgepikt maar een tikkie feedback zou erg fijn zijn.

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Of je leest even de Stoute Bugs FAQ en leest dat topics kicken niet nodig is omdat er vanzelf iemand langs komt. Zeker niet tweemaal binnen 24u. Totaal onnodig; grote kans dat men minder zin heeft te reageren als je zo ongeduldig bent.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

mods kunnen hier niets mee, alleen devvers (en wij zijn doorgaans razend druk ;))

Ik gok dat er bij het aanpassen/fixen van de responsive variant iets niet helemaal goed is meegenomen. Ik zal daar een ticket voor aanmaken. In de tussentijd kan je de desktop versie proberen te forceren, of mogelijk dat het met je device in landscape ook zichtbaar is (ik ben niet heel bekend met dat stukje functionaliteit).

Intentionally left blank

• WouterL
  • Nu online
Migrator schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:23:
Of je leest even de Stoute Bugs FAQ en leest dat topics kicken niet nodig is omdat er vanzelf iemand langs komt. Zeker niet tweemaal binnen 24u. Totaal onnodig; grote kans dat men minder zin heeft te reageren als je zo ongeduldig bent.
Ik doel dan ook niet op dit topic maar een topic van een maand terug, (ruil optie aanvinken afwezig bij selectie criteria mobiele weergave)

Fijn! (: Bedankt. Mis dat stukje functionaliteit enorm. Desktop weergave forceren is misschien ook een idee.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Wouter lucassen schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 01:32:
[...]

Ik doel dan ook niet op dit topic maar een topic van een maand terug, (ruil optie aanvinken afwezig bij selectie criteria mobiele weergave)
[...]
Voorstel: te ruil indicatie mobiel platform bedoel je waarschijnlijk? Die is er dan ergens tussendoor geglipt, maar ook daar zal ik een ticket voor maken :)

edit: dat topic was zo te zien oorspronkelijk ook niet in dit forum geopend maar is hier later naartoe verplaatst en was toen denk ik al te ver naar beneden gezakt om door ons opgemerkt te worden. Doorgaans houd ik dit forum dagelijks in de gaten en lees alle topics. Dat topic kon ik me echter niet herinneren ;)

[ Voor 25% gewijzigd door crisp op 16-10-2015 08:55 ]

Intentionally left blank

Pagina: 1