Voorstel: te ruil indicatie mobiel platform

Pagina: 1
Acties:

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:56
Zelf vind ik het leuk om te zoeken naar interessante ruil voorstellen. Het tablet en desktop format staat toe om onder prijs te zoeken op : ruilen. Op de mobiele versie ontbreekt deze. Is dat een bewuste keuze? Getest op iPhone 6/LG g4 /s6.

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:37

The Executer

Lekker belangrijk!

Zonder een topic te willen kapen, iets in dezelfde strekking: in sommige categorieën (bv smartphones) ben ik bewust op zoek naar nieuwe items. Dit filter kan ik niet vinden. Zie ik hem over het hoofd of is deze er niet?

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

• _David_
  • Laatst online: 11-11 23:00

_David_

FP ProMod

llama llama duck

The Executer schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 18:18:
Zonder een topic te willen kapen, iets in dezelfde strekking: in sommige categorieën (bv smartphones) ben ik bewust op zoek naar nieuwe items. Dit filter kan ik niet vinden. Zie ik hem over het hoofd of is deze er niet?
Je kan de "Datum eerste prijsvermelding" filter gebruiken, voor de rest is er niet echt een sorteer op nieuw functie inderdaad.
Wouter lucassen schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 18:01:
Zelf vind ik het leuk om te zoeken naar interessante ruil voorstellen. Het tablet en desktop format staat toe om onder prijs te zoeken op : ruilen. Op de mobiele versie ontbreekt deze. Is dat een bewuste keuze? Getest op iPhone 6/LG g4 /s6.
Volgens mij heb je een bug gevonden :P

v&a bug

De "Nog overeen te komen" en "Ruilen" optie horen volgens mij bij de Advertentie type filter, alleen staan ze daar niet bij en worden ze inderdaad gehide op tablet en mobile.

Edit: Laat maar, "Nog overeen te komen" en "Ruilen" horen natuurlijk bij de prijs filter 8)7 Die 2 opties worden wel gehide op mobile en tablet zoals jij zei, en aan de CSS te zien is dat blijkbaar de bedoeling.

[ Voor 7% gewijzigd door _David_ op 10-08-2015 18:32 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• WouterL
Ja die zie ik persoonlijk in ieder geval heel graag terug op het mobiele platform. Maak daar erg veel gebruik van en snap niet dat die optie volledig wegvalt.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-11 08:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dit is óf een bug, óf een feature request, laat ik hem in ieder geval die kant op slingeren. :)

Lieve Adjes => Stoute Bugs

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• WouterL
Dirk schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 19:56:
Dit is óf een bug, óf een feature request, laat ik hem in ieder geval die kant op slingeren. :)

Lieve Adjes => Stoute Bugs
Bedankt (:

• WouterL
Een bug forum modje die hier graag opheldering over wilt geven?

• WouterL
Niemand :(?

• WouterL
modje?

• WouterL
Up...