Een tijd terug werd er op mijn computer 'word' gedownload, dit bleek dus een virus te zijn. Ik krijg het echt niet weg, van alles geprobeerd enzo. Het maakt het nog lastiger dat alles van dat virus chinese tekst heeft dus dat ik het echt niet weg krijg... Iemand tips? (Zelfde probleem: Krijg chineestalige software niet verwijderd. )
Laat in het topic waar je naar linkt, nou precies de oplossing staan.
Hier kunnen we vrij weinig mee. "Een Chiness virus" zegt niet echt heel veel. Ik heb niet echt het idee dat er maar één Chiness virus is. "Van alles geprobeerd" is ook wel redelijk ruim.
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
We moeten ook aannemen dat je een PC/laptop hebt met Windows? Of gaat het om een nieuwere versie van het virus wat op jouw Macbook terecht is gekomen?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Format: C en clean install doen...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Je moet echt wel veel duidelijker zijn wil je degelijke support krijgen.
Informatie over je systeem (besturingssysteem bijvoorbeeld), en WAT heb je al geprobeerd? Welke programma's al?
Als ik het goed gok, denk ik dat dit soort malware, Adware is (Advertising Malware). Zeer vervelend zoals je al ondervonden hebt, maar over het algemeen vaak onschuldig. Probeer de tool "AdwCleaner" is.
Gewoon de Executable downloaden en dubbelklikken, niet eens een installatie nodig.
https://toolslib.net/downloads/
En gebruik ook een anti-malware tool, MalwareBytes Anti-Malware is sowieso de beste, buiten dat: Wat is je huidige Anti-Virus programma?
Informatie over je systeem (besturingssysteem bijvoorbeeld), en WAT heb je al geprobeerd? Welke programma's al?
Als ik het goed gok, denk ik dat dit soort malware, Adware is (Advertising Malware). Zeer vervelend zoals je al ondervonden hebt, maar over het algemeen vaak onschuldig. Probeer de tool "AdwCleaner" is.
Gewoon de Executable downloaden en dubbelklikken, niet eens een installatie nodig.
https://toolslib.net/downloads/
En gebruik ook een anti-malware tool, MalwareBytes Anti-Malware is sowieso de beste, buiten dat: Wat is je huidige Anti-Virus programma?
Welkom op GoT 
Met de gegeven info kunnen we inderdaad niet helpen. 'Help dokter ik heb iets dat pijn doet, ik heb van alles geprobeerd om het op te lossen' geeft geen hints aan de arts of hij nu een pil voor de hoofdpijn moet pakken, of gips voor het gebroken been. Al is het ook mogelijk dat beide vallen onder 'van alles geprobeerd' en het iets heel anders is
Zonder info over de concrete situatie & oplospoging ontspoort het topic. Ik stel voor dat je een nieuw topic opent met meer info zoals bijv wat ONiel vraagt, en met feedback op wat de verschillende tips opleverden (incl. die in dat andere topic). Dan kunnen we een stuk beter meedenken dan nu het geval is
Met de gegeven info kunnen we inderdaad niet helpen. 'Help dokter ik heb iets dat pijn doet, ik heb van alles geprobeerd om het op te lossen' geeft geen hints aan de arts of hij nu een pil voor de hoofdpijn moet pakken, of gips voor het gebroken been. Al is het ook mogelijk dat beide vallen onder 'van alles geprobeerd' en het iets heel anders is
Zonder info over de concrete situatie & oplospoging ontspoort het topic. Ik stel voor dat je een nieuw topic opent met meer info zoals bijv wat ONiel vraagt, en met feedback op wat de verschillende tips opleverden (incl. die in dat andere topic). Dan kunnen we een stuk beter meedenken dan nu het geval is
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()