Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag gamen en streamen op Twitch
Wat mag het systeem gaan kosten?
Graag 1000-1100 liever er niet boven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit lijkt mij een leuke pc maar weet niet of dit genoeg is om te streamen en gamen. reviews: Desktop Best Buy Guide - Juli 2015
kan ik hier inplaats van deze processor de Intel Core i7-4790K kopen? of een andere betere processor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
weet niet wat het verstandigste is om te doen ben namelijk niet bekend met onderdelen en overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag wil ik een pc voor de komende jaren dat ik zonder problemen goed kan streamen en gamen ook wil ik dat mn pc snel is. Bedankt alvast
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag gamen en streamen op Twitch
Wat mag het systeem gaan kosten?
Graag 1000-1100 liever er niet boven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit lijkt mij een leuke pc maar weet niet of dit genoeg is om te streamen en gamen. reviews: Desktop Best Buy Guide - Juli 2015
kan ik hier inplaats van deze processor de Intel Core i7-4790K kopen? of een andere betere processor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
weet niet wat het verstandigste is om te doen ben namelijk niet bekend met onderdelen en overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag wil ik een pc voor de komende jaren dat ik zonder problemen goed kan streamen en gamen ook wil ik dat mn pc snel is. Bedankt alvast
[ Voor 29% gewijzigd door LeoMessiGG op 12-10-2015 22:30 ]