Toon posts:

Help: mobo fx 8320 - r9 380

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag, eigenlijk een hele simpele vraag voor jullie ervaren tweaker reagluurders,
Ik zoek het beste moederbord onder de 80 euro, duurder is niet altijd beter, zou het liefst de goedkoopste willen maar heb tog een aantal eisen en ik ben oliedom qau computers dus hier is jullie taak:

16-32 GB ram support
Am3+
Pci Support voor of een r9 380 of een gtx 960
Lichte overclock mogelijkheden (voor in de toekomst)

Bij de mycom gaven ze het advies een msi 970 g43 maar ik heb het idee dat ze gewoon van dit moddeletje af willen want ik lees online dat de heatsink gewoon het laat afweten......tog ik zou al het advies aannemen

Bij voorbaat dank

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Alstu

Lees voor de zekerheid even *Algemeen Advies* Welk moederbord moet ik kopen? door maar het lijkt erop dat ze bij MyCom niet dom zijn; nog even wat verkopen ivm nieuws: MyCom, iCentre en Dixons failliet verklaard

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik had het gelezen beste man maar ik kan me nog best redden met proccesor vergelijken, videokaarten vergelijken maar als ik een BIOS zie dan zijn dat zoveel nummertjes en afkortingen, dat duizelt mij gewoon.......en Nice dat mycom failliet gaat, hopelijk doen ze al het spul in de eindsale zodat ik goedkoop alles kan aanschaffen

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 23:16:
...maar als ik een BIOS zie dan zijn dat zoveel nummertjes en afkortingen, dat duizelt mij gewoon..
Ik heb je net 17 opties gegeven die exact voldoen aan jouw vraagstelling. Door de ontzettend handige opsite van Pricewatch, kan je nu heel makkelijk zelf vergelijken welke borden wel/niet aan jouw wensen voldoen. Ook kan je van elke optie even de handleiding downloaden en die doorlezen (PDF ofzo) zodat je meer uitleg krijgt over bepaalde functies van elk bord.

Op basis van al deze informatie kom je er zelf snel achter welke 3 of 4 borden voor jou nog overblijven en dan kan je kijken waar je die het snelste/goedkoopste kan kopen.

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 11-10-2015 23:21 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:55
Er is maar 1 optie, en dat is de pricewatch: Gigabyte GA-970A-UD3P

De goedkoopste AM3+ moederbord met degelijke support voor de energiehongerige octacores.

Die MSI is idd geen goed idee: 4+1 powerphase is te weinig voor de octacore (en mogelijk ook hexacores)