Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Cat 6A kabel vol koper
Wat is je budget?
70
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Internet aansluiting router > computer.
Momenteel bezig met het inslaan van de juiste kabel om straks thuis mijn internet voor de toekomst al geschikt te hebben. Hiervoor had ik Cat6A op het oog en kwam ik momenteel uit op de volgende locatie om te bestellen: http://www.netwerkkabel.e...el-soepel-50m-koper-blauw
Nu lees ik e.e.a aan slechte recensies omtrent deze website maar gezien ik na ontvangst kan betalen lijkt het me weinig risico te hebben.
Mijn vraag is nu of er iemand een andere aanbeveling kan geven voor een rol van 50meter 100% koper SFTP cat6A kabel of dat ik bovengenoemde kabel gewoon kan bestellen zonder angst te hebben dat hier een aluminiumdraad met koper bedekt is.
Ik zoek een?
Cat 6A kabel vol koper
Wat is je budget?
70
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Internet aansluiting router > computer.
Momenteel bezig met het inslaan van de juiste kabel om straks thuis mijn internet voor de toekomst al geschikt te hebben. Hiervoor had ik Cat6A op het oog en kwam ik momenteel uit op de volgende locatie om te bestellen: http://www.netwerkkabel.e...el-soepel-50m-koper-blauw
Nu lees ik e.e.a aan slechte recensies omtrent deze website maar gezien ik na ontvangst kan betalen lijkt het me weinig risico te hebben.
Mijn vraag is nu of er iemand een andere aanbeveling kan geven voor een rol van 50meter 100% koper SFTP cat6A kabel of dat ik bovengenoemde kabel gewoon kan bestellen zonder angst te hebben dat hier een aluminiumdraad met koper bedekt is.