Tweakers.net videos op youtube

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-09 13:10
Hi redactie,

Ik kijk geregeld met plezier de video reviews en achtergrondfeatures. Ik merk echter dat op zowel mijn android telefoon als mijn ipad (ios8) de tweakers videoplayer erg schokkerig werkt. Soepel op 720p kijken zit er eigenlijk niet in, terwijl dit op bijv vimeo of youtube prima gaat.

Vandaar dat ik me afvroeg waarom de videos op het tweakers youtube kanaal zo'n 3 weken oud zijn, en dus niet de meest recente videos bevat... Is dit ivm reclame inkomsten? Ik heb geen probleem met een reclame bij de start, als de boel maar soepel loopt daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Daar is al vaker commentaar op geweest ;) , zal zo even het antwoord opzoeken.

edit: Zie bijv.
TradeMarkNL schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 21:03:
Goed om te horen dat je onze video's graag kijkt :) Het is absoluut onze bedoeling om het YouTube-kanaal redelijk up-to-date te houden. Door drukte is het er de laatste tijd even bij ingeschoten, maar ik ga de boel zsm weer bijwerken.
in Tweakers kanaal op YouTube
TradeMarkNL schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 19:24:
[...]

Vervelend dat je problemen ondervindt met het afspelen van onze video's, dat zou natuurlijk niet de bedoeling moeten zijn. We hebben overigens een YouTube-kanaal waar onze video's ook verschijnen. Die volgen alleen altijd wat later.
in TradeMarkNL in "Video reviews e.d."

en
LukevanDrie schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:26:
Spijtig dat Tweakers niet te bekijken is vanaf werk ;)

Het YouTube-kanaal van Tweakers is helaas een beetje verwaarloosd de laatste maanden. Door drukte en focus op de eigen videoplayer van Tweakers is het uploaden naar YouTube er niet van gekomen. Dit betekend echter niet dat we het YouTube-kanaal helemaal zijn vergeten. Begin volgend jaar gaat de bezem door het YouTube-kanaal en gaan we weer verder met het publiceren van video's op YouTube.

Ik hoop dat je nog even het geduld kunt opbrengen..
in Videos van Tweakers.net

Zijn er geloof ik nog wel meer, maar deze kwam ik zo gauw even tegen.

[ Voor 92% gewijzigd door Raven op 11-10-2015 19:11 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-09 13:10
Ah ik had even beter moeten zoeken, excuus. Duidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het zijn toch Tweakers @HQ? Dan kan er toch vanuit de video-software zowel een FTP-upload naar de Tweaker-servers gedaan worden én naar YouTube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dit is een zaak van de redactie, dus:

Lieve Adjes => Geachte Redactie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Überhaupt ook wel interessant om uit te zoeken waarom de video speler van tweakers blijkbaar zwaarder is?

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

TimDJ schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 20:37:
Überhaupt ook wel interessant om uit te zoeken waarom de video speler van tweakers blijkbaar zwaarder is?
Dat heeft geen nut, er is een nieuwere versie onderweg die html5 default heeft ingesteld, dus dat wordt al een verbetering hoop ik :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Raven schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 20:49:
[...]

Dat heeft geen nut, er is een nieuwere versie onderweg die html5 default heeft ingesteld, dus dat wordt al een verbetering hoop ik :)
Duuuuurt laaang! :P

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 07:37

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Fyi, sommige video's komen op youtube ;) YouTube: tweakers

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Met de nadruk op sommige, dat is nou net het probleem :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorrit91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-05-2024
Ik wil dit probleem nog wel even een kick geven. De videoplayer geeft bij mij vrijwel altijd problemen. Op mijn werk is de verbinding traag, dus pauzeer ik het filmpje en laat 'm even bufferen. Vaak gaat 'ie vervolgens random een keer weer op play, terwijl ik me in een heel ander tabblad bevind.
Verder trekt mijn Acer Chromebook (nieuwste generatie) het vrijwel niet, waardoor ik op 720p nooit een vloeiend beeld krijg.

Ik vind het een behoorlijk ergerlijk probleem, en als ik zo de topics afga, zijn er meer klachten. Hoe kan het dat dit al zo lang zo'n issue is...? En (misschien is dit een domme vraag) waarom als alternatief niet gewoon de boel uploaden naar YouTube en embedden. Ik hoop dat er op korte termijn wat aan gedaan kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:35

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Er wordt gewerkt aan nieuwe video player door StreamOne en Tweakers, die is op dit moment in beta.

Geen idee wanneer die algemeen beschikbaar wordt, nog even geduld dus :)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Duurt wel echt al heel lang. Sowieso loopt de player (HTML5) mijlen achter op de concurrentie, wat gebruikersgemak betreft. Er is geen of nauwelijks keyboard-support, om maar wat te noemen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorrit91
Nog even iets, ik heb inmiddels de beta van de nieuwe player gezien, en dat ziet er al een stuk beter uit, maar kan iemand me vertellen waarom de boel niet gewoon op youtube gezet wordt en dan ge-embed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

jorrit91 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 08:55:
Nog even iets, ik heb inmiddels de beta van de nieuwe player gezien, en dat ziet er al een stuk beter uit, maar kan iemand me vertellen waarom de boel niet gewoon op youtube gezet wordt en dan ge-embed?
Mogelijkheid tot het toevoegen en managen en voor abo's weghalen van reclames? Zelf controle hebben over de video's?

[ Voor 64% gewijzigd door Migrator op 11-03-2016 09:30 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
jorrit91 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 08:55:
Hoezo 'gewoon' ? Waarom dan niet 'gewoon' op Vimeo of willekeurige andere videosite?

Overigens kun je met de nieuwe Tweakers-player met rechts klikken en dan kiezen voor "View video", zodat je het met de browserplayer zelf kan bekijken, als je dat fijner vind.

[ Voor 18% gewijzigd door Room42 op 11-03-2016 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorrit91
@Evest, that makes sense
@Evanescent, op je teentjes getrapt? "Gewoon" Vimeo mag ook, die player is alleen ook niet je-dat, bij YouTube heb ik nooit bufferproblemen, bij Vimeo en Tweakers wel.

En "gewoon", als in, "gewoon" gebruikmaken van de goede software van het grootste online video-platform ter wereld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:25

WoutF

Hoofdredacteur
Migrator schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:19:
[...]

Mogelijkheid tot het toevoegen en managen en voor abo's weghalen van reclames? Zelf controle hebben over de video's?
Dit. YouTube is een prachtig platform, maar we zouden veel controle uit handen moeten geven. Te veel naar onze mening.
Pagina: 1