Tweakers kanaal op YouTube

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste redactie,

Bij deze een korte vraag. Ik ben al een tijd geabonneerd op het Tweakers YouTube kanaal en tot voorheen keek ik de reviews meestal in de ochtend op mijn PS3 via de YouTube app. Helaas is nu echter zo dat sinds 31 maart (dus ruim 3 maanden) er geen enkele video meer is geupload. Ik snap uiteraard dat jullie de meeste viewers op de eigen website willen hebben maar voor bepaalde apparaten (Smart TV's, PS3 etc) is er geen mogelijkheid om de videos op de Tweakers website te bekijken.

Zijn er plannen om binnenkort weer te beginnen met het uploaden van Tweakers videos op YouTube?

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:13

TradeMarkNL

Videoproducer
Goed om te horen dat je onze video's graag kijkt :) Het is absoluut onze bedoeling om het YouTube-kanaal redelijk up-to-date te houden. Door drukte is het er de laatste tijd even bij ingeschoten, maar ik ga de boel zsm weer bijwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:23
Ja ik vond het ook erg jammer dat er niks meer verscheen op het YT kanaal. Goed dat er weer wat online komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Ook van deze kant zie ik dat graag terug. Ik heb nu vaak dat de videos slecht doorladen en alleen het begin laten zien. Een YT video gaat wel goed dus dan kan ik daar kijken. Maybe een linkje naar YT voor mensen die problemen hebben met de videos? Met tekstje als mocht je problemen hebben met het bekijken van deze video klik dan hier.

*empty*