Mediaplayer, Netflix, Ethernet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ik zoek een?
Ik zoek een kleine mediaplayer die Netflix kan spelen, en een bekabelde ethernet aansluiting heeft. Ik heb een WD Live die bijvoorbeeld prima voldoet, maar ik heb er nog 1 nodig. Helaas worden ze niet meer verkocht.

Wat is je budget?
Zo min mogelijk. De WD Live had een prima prijs (+/- 100 euro). Meer mag wel, maar liever niet.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ga hem alleen voor Netflix gebruiken. Elke andere functie is me eigenlijk geen cent waard. :)

Wat heb je zelf al gevonden?
Een WD Live, maar die is niet meer leverbaar. Voor meer geld is er van alles mogelijk natuurlijk: Ik kan ook een PS4 of XBOX kopen, maar ik ga er nooit een spel op spelen. Android sticks zijn er, maar die zijn vaak te bewerkelijk: Ik zoek plug & play en een eenvoudige bediening. De Roku 3 ziet er goed uit, maar is niet voor Nederland.

Welke vragen heb je hier nog over?
Geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logico
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-10 09:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:04
Chromecast?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-10 10:17

Kiwi

Gadgetfreak

In de Tweakers PW staat hij inderdaad niet meer, maar is dit niet het apparaat wat je zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
2e-hands Apple tv (2012 model). Kun je vinden voor 4 tientjes en simpeler, sneller en zuiniger kun je nauwelijks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

EcoR schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 23:44:
2e-hands Apple tv (2012 model). Kun je vinden voor 4 tientjes en simpeler, sneller en zuiniger kun je nauwelijks vinden.
Zou ik liever de nieuwe Apple TV scoren of een Chromecast 2.

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 09-10-2015 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

De LG SP520 zou daar prima aan voldoen maar ik ben bang dat ie nergens meer te vinden is. Voor iets meer dan €20,- is dit een uitstekende Netflix speler. Heb er destijds meteen een stuk of 6 gekocht voor dat geld.

Eens kijken of ze nog te vinden zijn.

Edit: Op MP staan er nog diversen, maar daar vragen ze ook maar wat.

[ Voor 34% gewijzigd door hardware-lover op 10-10-2015 00:01 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Bedankt voor alle reacties!
Ah, die had ik niet goed genoeg bekeken. Ik dacht dat hij geen ethernet had, maar dat heeft hij wel. Dit lijkt mij een prima optie. Later deze maand komt een nieuwe versie uit lees ik. Misschien die maar aanschaffen.
Geen ethernet.
Kiwi schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 23:42:
In de Tweakers PW staat hij inderdaad niet meer, maar is dit niet het apparaat wat je zoekt?
Dat is volgens mij de WD Live Personal, een nieuwere versie, die geen Netflix ondersteunt.
hardware-lover schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 23:56:
De LG SP520 zou daar prima aan voldoen maar ik ben bang dat ie nergens meer te vinden is. Voor iets meer dan €20,- is dit een uitstekende Netflix speler. Heb er destijds meteen een stuk of 6 gekocht voor dat geld.

Eens kijken of ze nog te vinden zijn.

Edit: Op MP staan er nog diversen, maar daar vragen ze ook maar wat.
OK, zeker interessant, maar lijkt dus ongeveer aan hetzelfde beschikbaarheids probleem te lijden als de WD Live.

Apple TV lijkt het meest interessant. Er zitten toch geen addertjes onder het gras? Zoals dat ik een iPhone 6s nodig heb om het te besturen of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:28

mr.paaJ

generatie cmd+z

Nee hoor, komt met een simpele AB dus klaar voor gebruik.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 13:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irminsul
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 16:13
Geen V&A op het forum.

[ Voor 87% gewijzigd door FeaR op 13-10-2015 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:40
AppleTV heb er eentje en echt top voor Netflix. De nieuwe gaat wat meer kunnen maar weet niet of je hier het geld voor over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 13:43
DonJunior schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:59:
[...]

Hier staat dat de Pi helemaal geen Netflix ondersteunt:
Netflix op Raspberry Pi :?
Correct, er is wel een app, maar die is niet stabiel.
Plex daarentegen wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:11
KopjeThee schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 06:55:
Bedankt voor alle reacties!

[...]

Geen ethernet.
Is er wel alleen nog niet beschikbaar in de EU http://arstechnica.com/ga...rdwired-ethernet-adapter/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:51
Da's hendig! Enig idee toevallig wanneer deze beschikbaar komt in de EU? Of ook niet?

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
DonJunior schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:47:
[...]

Da's hendig! Enig idee toevallig wanneer deze beschikbaar komt in de EU? Of ook niet?
Nee geen idee, volgens mij ook nog niet bekend of het uberhaubt naar de EU komt.

nieuws: Google komt met ethernet-adapter voor Chromecast

Dit oude artikel zegt dat er al wel een productpagina is maar hij nog op niet beschikbaar staat.

[ Voor 30% gewijzigd door Bartske op 27-10-2015 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
Bartske schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:50:
[...]

Nee geen idee, volgens mij ook nog niet bekend of het uberhaubt naar de EU komt.

nieuws: Google komt met ethernet-adapter voor Chromecast

Dit oude artikel zegt dat er al wel een productpagina is maar hij nog op niet beschikbaar staat.
Heb net even contact gehad met een medewerker van Google (via de Google Helpdesk) maar ze zijn er nog mee bezig. Op het moment is de adapter nog niet beschikbaar maar hij ging het nog een keer aankaarten.
Ergo.. dat ding gaat er voorlopig niet komen ben ik bang. :'(

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
DonJunior schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:37:
[...]

Heb net even contact gehad met een medewerker van Google (via de Google Helpdesk) maar ze zijn er nog mee bezig. Op het moment is de adapter nog niet beschikbaar maar hij ging het nog een keer aankaarten.
Ergo.. dat ding gaat er voorlopig niet komen ben ik bang. :'(
Dat klinkt alsof het een bedrijf van 50 man is waar de helpdeskmedewerker even de vergadering met de CEO binnenloopt om te vragen hoe het zit met die ethernetadapters :'). Nee ik zou er (voorlopig) maar niet op rekenen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:04
Je kan gewoon zelf zo'n adapter op ebay bestellen voor minder geld, zoek ffe welke chipset er in zit. Staat ook wel in het Chromecast topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
Bartske schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:40:
[...]

Dat klinkt alsof het een bedrijf van 50 man is waar de helpdeskmedewerker even de vergadering met de CEO binnenloopt om te vragen hoe het zit met die ethernetadapters :'). Nee ik zou er (voorlopig) maar niet op rekenen inderdaad.
Ik ben bang dat ik mijn woorden moet terugnemen.. Heb zojuist van Google een reactie ontvangen in de mail :
i Don,

This email is in regards to 5-9354000009267 -

I would like to inform you that the Ethernet Adapter for Chromecast is now available in the following countries : United States, Canada, United Kingdom, Germany, France, Netherlands, Sweden, Norway, Finland, Denmark, Japan.

Requesting you to please check the Google Store at https://store.google.com/...?sticky_source_country=NL
En verek, het ding is nog beschikbaar ook!!

Wat een super service!

[ Voor 8% gewijzigd door DonJunior op 27-10-2015 18:00 ]

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
DonJunior schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:59:
[...]

Ik ben bang dat ik mijn woorden moet terugnemen.. Heb zojuist van Google een reactie ontvangen in de mail :

[...]

En verek, het ding is nog beschikbaar ook!!

Wat een super service!
Nouja zeg dat is wel echt het laatste wat ik had verwacht. Super service inderdaad!
Pagina: 1