Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-10 13:55
Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of je Netflix kan gebruiken op de Rasberry Pi na wat googlen ben ik nog geen meter verder de ene website zegt Nee het kan niet (http://blog.oscarliang.net/netflix-on-raspberry-pi/) en de andere zegt ja het kan wel (http://rasplex.com/about/what-is-rasplex.html) heeft iemand hier het getest en kan mij met zekerheid vertellen dat het wel of niet werkt voor dat ik de raspberry Pi aanschaf en er dan achterkom dat het niet kan.

const { signature } = await fetchProfile()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-10 20:58
Ik was toevallig gisteren aan het kijken naar een Raspberry Pi om zo netflix te kunnen gebruiken en kwam op volgende link uit:

http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=176565

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 15:49
Wat ik begrepen heb gaat Netflix Nederland niet werken op de Pi. Ben er zelf ook druk mee bezig geweest maar de distro's die ik heb getest kan/zit het niet. Raspbmc, Xbian, Rasplex etc.

Ik zeg bewust Netflix Nederland wat Rasplex schijnt het wel te kunnen met Netflix USA, omdat voor de USA de API wel is vrijgegeven.

Als het je puur om Netlfix gaat wat je met de Pi wil doen, waarom kijk je niet naar een Chromecast? Heb er nu twee via Amazon.de (50 euro) en dat werkt echt als een droom!

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-10 13:55
Ralphie schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:38:
Wat ik begrepen heb gaat Netflix Nederland niet werken op de Pi. Ben er zelf ook druk mee bezig geweest maar de distro's die ik heb getest kan/zit het niet. Raspbmc, Xbian, Rasplex etc.

Ik zeg bewust Netflix Nederland wat Rasplex schijnt het wel te kunnen met Netflix USA, omdat voor de USA de API wel is vrijgegeven.

Als het je puur om Netlfix gaat wat je met de Pi wil doen, waarom kijk je niet naar een Chromecast? Heb er nu twee via Amazon.de (50 euro) en dat werkt echt als een droom!
Heb ik ook naar gekeken maar vond de RPI wel leuk om wat mee te spelen als ik geen netflix kijk :).
maar denk dat ik dan maar een chrome cast ofzo koop en een RPI voor de lol erbij ^^

const { signature } = await fetchProfile()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi Ralphie,

Wat houdt dat Chromecast precies in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarrin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-10 04:29
Probeer anders eens Netflix desktop. Dit een programma voor Linux, wat Wine en Firefox opstart om zo Netflix op Linux te krijgen. Ik weet alleen niet of dit ook op ARM werkt.

http://www.compholio.com/netflix-desktop/#install

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theocm
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-07-2018
Ik heb net een Raspberry Pi 2B gekocht met als bediening een Logitech K400 toetsenbordje met touchpad. En e.e.a. in gebruik genomen via mijn TV. Dat werkt probleemloos. Het zou alleen handig zijn als ik ook Netflix NL via de Raspberry binnen kon krijgen want ik heb nu nog op mijn (wat verouderde) TV mij WD mediaplayer nodig om Netflix te kunnen zien.

Weet iemand of Netflix NL binnenkort ook via de Raspberry Pi kan worden gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelation
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-10 15:30

Xelation

Bendable Poseable

Nee helaas niet, niet alleen NL trouwens. Netflix support Raspberry Pi simpelweg helemaal niet.

Wat men wel doet is via PlayOn Netflix en Hulu streamen vanaf Windows naar de Pi maar dat schiet voor mij het doel voorbij helaas.

Echt zonde want dat is het enige wat niet werkt helaas. Nu kom je met Genesis ook wel een eind, maar ja is geen Netflix natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:02

CeesKees

I rest my Kees

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik denk dat Timmeh het antwoord, nadat nu ruim een jaar verstreken is, inmiddels ook wel weet ;)

Testing, one, two ...

Pagina: 1