Toon posts:

Ziggo CI+ module voor Sony KDL-40NX710

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Omdat ik het aantal apparaten bij mn tv wil beperken denk ik er aan om mijn ziggo mediabox te vervangen voor een CI+ module. Gisteren heb ik contact gehad met een medewerker van Ziggo. De medewerker vertelde mij dat wanneer ik zelf de CI+ module koop en de smartcard uit mn mediabox gebruik het geheel niet gaat werken. Oftewel ik moet de module voor 2 euro p/m huren.

Klopt dit verhaal? En zo niet, welke module kan ik het beste voor mijn type tv aanschaffen?

Groeten,

Alex

• Lunaminica
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:52
Alex,

De eerste Module of mediabox is gratis.
Vanaf de 2e module betaal je 2e p/m.
Je kan dus gewoon 1200 bellen en aangeven dat je graag een CI module wil IPV. je mediabox.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi pvnzoest,

Dit heb ik gevraagd, maar mij werd verteld dat wanneer ik de mediabox wil vervangen ik alsnog 2 euro p/m kosten moet betalen. Mij bekruipt soms het gevoel bij UPC/Ziggo dat ze niet altijd (bewust) even volledig zijn in het beantwoorden van een vraag.

• BBM
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-01 15:39

BBM

Ik zou eerst even rond neuzen op het net voor mogelijke problemen met de CI+ modules en je TV-type/model.
Er zijn nl. wat issues tussen de Ziggo CI+ modules en een aantal Sony TV's. Is een bekend probleem inmiddels.

Onze eigen TV (Bravia 40BX400) heeft veel problemen met de CI+ module sinds een paar maanden.
Zo valt er niet meer (normaal) te zappen tussen de digitale zenders. 1 of 2 keer zappen lukt nog net vaak, maar daarna moet je de kaart even eruit trekken of de TV uit en aan zetten.

We zijn nu in overweging om zo'n mediabox te nemen. Maar uiteraard niet voor een vast bedrag per maand. Ik ga niet constant betalen omdat iets ineens niet meer werkt van Ziggo's kant.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

BBM schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 23:40:
Ik zou eerst even rond neuzen op het net voor mogelijke problemen met de CI+ modules en je TV-type/model.
Er zijn nl. wat issues tussen de Ziggo CI+ modules en een aantal Sony TV's. Is een bekend probleem inmiddels.
Er is zelfs een topic voor :) --> Sony TV icm CI en Ziggo.

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 10-10-2015 10:20 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde