Ik heb een font welke ik graag in een navigatie menu wil gebruiken. Hij bestaat helaas niet in het GoogleFonts overzicht, anders had ik voor het gemak die import url wel gebruikt.
Ik gebruik deze CSS code:
In Firefox werkt het font prima als ik enkel de regel van TTF erin zet. Zet ik de woff regel erboven (zoals voorrbeeld), werkt het niet meer. In IE11 werkt het sowieso niet. Bij de enkele regel van de TTF kreeg ik een beveiligingsfoutmelding, maar als de .woff toevoeg of als enkele regel instel, werkt dat niet en ik krijg ook geen foutmelding. De fonts staan in dezelfde map.
Ik heb ook al de .htaccess aangepast met
Header set Access-Control-Allow-Origin "*"
Ik heb de eot/woff2 files niet van het font anders kon ik dat ook proberen. Wat kan ik nog meer doen?
Ik gebruik deze CSS code:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| @font-face { font-family: 'name'; src: url('../segoesc.woff') format('woff'), src: url('../segoesc.ttf') format('truetype'); ; } .bla{ font-family: 'name'; } |
In Firefox werkt het font prima als ik enkel de regel van TTF erin zet. Zet ik de woff regel erboven (zoals voorrbeeld), werkt het niet meer. In IE11 werkt het sowieso niet. Bij de enkele regel van de TTF kreeg ik een beveiligingsfoutmelding, maar als de .woff toevoeg of als enkele regel instel, werkt dat niet en ik krijg ook geen foutmelding. De fonts staan in dezelfde map.
Ik heb ook al de .htaccess aangepast met
Header set Access-Control-Allow-Origin "*"
Ik heb de eot/woff2 files niet van het font anders kon ik dat ook proberen. Wat kan ik nog meer doen?
[ Voor 1% gewijzigd door RobIII op 09-10-2015 09:56 . Reden: Code tags toegevoegd ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12