Toon posts:

Upgraden naar GTX 970

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben van plan een betere grafische kaart aan te schaffen, momenteel heb ik een GTX 650Ti zitten, maar ik zou deze graag willen upgraden naar een GTX 970. Ik vroeg me echter af of ik dan ook enkele andere onderdelen zou moeten upgraden, hierbij denk ik vooral aan mijn PSU.

Hieronder vind je de huidige specs van mijn PC:

Moederbord: Asus P8Z77-M
Grafische kaart: GTX 650Ti
Processor: Intel i7-3770
PSU: Cooler Master Silent Pro M2 520W
RAM: Corsair Vengeance 2 x 4GB DDR3
SSD: 120GB
HDD: 1TB

Alvast bedankt!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Hoi :)

Over je voeding, geen idee :P Je zou het kunnen vragen in dit topic; Voeding advies en informatie topic - Deel 31 . Hij is de voeding guru van Tweakers, wil je info krijgen moet je merk, type, wattage en leeftijd vermelden voor een zo snel mogelijk antwoord.

Dan nog een vraagje; welke kast heb je?? Misschien wat dom, maar het kan zijn dat je kast te klein is en de gewone ATX kaarten niet passen, alleen de ITX versies. Lijkt me raar, maar toch.

Verder is je huidige systeem redelijk up to date en ga je veel genieten van die 970 :D

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie!

Ik heb een Fractal Design Arc Mini als kast (pricewatch: Fractal Design Arc Mini).

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08:28
Dit is geen brak intertech voeding. Ik zou de gtx970 lekker bestellen, ik heb een soort gelijke uograde gedaan en heb er geen spijt van want elke game draait perfect op ultra!

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Je doet jezelf maar vooral ons een plezier door eerst dit eens te lezen en toe te passen: CAA beleid & Handleiding Pricewatch.

Aangezien je een kleine behuizing hebt is het belangrijk om zeker te weten dat de videokaart past.
Van de website van Fractal Design:
"Supports graphic card lengths up to 260mm when removable HDD-Bay is in place
Supports graphic card lengths up to 400mm without removable HDD-Bay"
Hou daar dus rekening mee.

Informaticus of vakkundig Googler?

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Je voeding moet het opzich wel kunnen trekken, maar topkwaliteit is het zeker niet. Als je het geld hebt, zou ik 'm gewoon preventief vervangen.

Leuke keuzes:
pricewatch: Antec VPF Series 450W basic dingetje, wel goede kwaliteit, voor een goede prijs. Nauwelijks sleeving, niet modulair.
pricewatch: Fractal Design Integra M 450W wat duurder, maar wel modulair en met sleeving.
De pricewatch: Seasonic S12G 450W en pricewatch: Cooler Master V450 Semi-Modular zijn wat duurder, maar dan heb je wel een wat zuinigere Gold voeding. De fan van de Seasonic is wat beter, maar de Cooler Master is semi-modulair.

People as things, that’s where it starts.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt iedereen voor jullie reacties!

Verwijderd

Ik heb ook een vraag over mijn 'setup'.

Ik wil ook een GTX 970 aanschaffen maar is dat mogelijk met de dingen die ik er nu in heb zitten?
(Zonder oververhitte en crashende dingen.)

- AMD FX 8320 Black Edition.

- ASROCK 980DE3/U3S3.

- 2x 4GB HyperX Fury Black.

- GTX 660 (Wil ik vervangen voor 970)

- Antec Neopower 550W.

- Sharkoon VS3-S Green Behuizing.

- 300 GB HDD

Als iemand mij hiermee kan helpen, alvast bedankt!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 18:29:
Ik heb ook een vraag over mijn 'setup'.

Ik wil ook een GTX 970 aanschaffen maar is dat mogelijk met de dingen die ik er nu in heb zitten?
(Zonder oververhitte en crashende dingen.)

- AMD FX 8320 Black Edition.

- ASROCK 980DE3/U3S3.

- 2x 4GB HyperX Fury Black.

- GTX 660 (Wil ik vervangen voor 970)

- Antec Neopower 550W.

- Sharkoon VS3-S Green Behuizing.

- 300 GB HDD

Als iemand mij hiermee kan helpen, alvast bedankt!
Zou je zelf even een topic aan willen maken met jou vraag. Nu kaap je het topic van een ander en dat is niet netjes, hoe oud het topic ook is.

Verwijderd

@ACB2401

Het leek mij alleen maar handiger. Zodat er geen meerdere topics ontstaan over 1 iets. Maar ik zal het doen.
Pagina: 1