Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gamen! ik speel ontzettend veel verschillende games en wil dan ook dat hij veel aankan (niet alles hoeft perse op MAX settings, maar hij moet het in ieder geval aankunnen)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb voor deze onderdelen ongeveer 600 euro over, daarnaast hoef ik geen videokaart te kopen wat ik heb nog een prima videokaart thuis liggen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb de volgende videokaart al thuis liggen
En toetsenbord en muis heb ik al:)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Naast deze videokaart heb ik verder gewoon een volledige build nodig!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor merken, als het maar goede betrouwbare merken zijn waar ik nog lang mee door kan!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben niet zo heel kieskeurig als het gaat om geluid en andere zaken, ik wil gewoon dat het goed werkt, en niet belachelijk duur word (al heb ik er wel veel voor over)
Ga je overklokken?
Nop, alles blijft standaard
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen of mijn huidige lijst nog beter kan, en of er aanpassing aan gemaakt worden die het beter/ prettiger maken! Alle tips zijn welkom!
Mijn huidige lijst:
Ik heb voor de fx-8350 gekozen omdat deze toch wel krachtiger is dan de meeste intel processors van deze prijsklasse, daarbij hoorde ik wel dat hij heel warm wordt, dus het ik ook een nieuwe cpu koeler op het lijstje gezezt
Ik wil gamen! ik speel ontzettend veel verschillende games en wil dan ook dat hij veel aankan (niet alles hoeft perse op MAX settings, maar hij moet het in ieder geval aankunnen)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb voor deze onderdelen ongeveer 600 euro over, daarnaast hoef ik geen videokaart te kopen wat ik heb nog een prima videokaart thuis liggen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb de volgende videokaart al thuis liggen
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Sapphire R9 280 3GB GDDR5 OC DUAL-X with Boost | € 245,06 | € 245,06 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 245,06 | |
En toetsenbord en muis heb ik al:)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Naast deze videokaart heb ik verder gewoon een volledige build nodig!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor merken, als het maar goede betrouwbare merken zijn waar ik nog lang mee door kan!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben niet zo heel kieskeurig als het gaat om geluid en andere zaken, ik wil gewoon dat het goed werkt, en niet belachelijk duur word (al heb ik er wel veel voor over)
Ga je overklokken?
Nop, alles blijft standaard
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen of mijn huidige lijst nog beter kan, en of er aanpassing aan gemaakt worden die het beter/ prettiger maken! Alle tips zijn welkom!
Mijn huidige lijst:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8350 Black Edition | € 177,- | € 177,- |
| 1 | ASRock 970 Extreme3 R2.0 | € 73,- | € 73,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 88,- | € 88,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 40,95 | € 40,95 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 79,95 | € 79,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 620,75 | |
Ik heb voor de fx-8350 gekozen omdat deze toch wel krachtiger is dan de meeste intel processors van deze prijsklasse, daarbij hoorde ik wel dat hij heel warm wordt, dus het ik ook een nieuwe cpu koeler op het lijstje gezezt