Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Prijsbepaling verkoop huidige computer

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views

• moemmers
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22-04-2022
Goede morgen,

Ik heb een beetje problemen met het bepalen van een correcte verkoopprijs voor mijn huidig systeem.

Aangezien ik het niet voor niks wil verkopen maar ik ook geen mensen wil afschrikken met (onrealistische) verwachtingen van mijn kant zou ik hulp willen vragen aan jullie om tot een objectieve raming te komen.

Ik heb het prijsbepaling onderwerp gelezen en wat opzoekingen gedaan maar ik geraak er niet echt uit.

Beschrijving van het systeem : alle onderdelen behalve de voeding zijn minder dan 3 maanden geleden aangekocht en genieten dus nog garantie.

Behuizing : Corsair Carbide 200R bk ATX met 2 ingebouwde fans

Extra fan : Corsair Fan SP120 PWM Single 120x120x25

Voeding : Corsair enthusiast 750m (750 watt) (geen garantie meer, wel factuur)

RAM : 16 Gb kit Crucial Ballistix Sport DDR3-1600mhz

Grafische kaart : EVGA GTX 980 4Gb SC ACX 2.0

Moederbord : Asus Maximus VIII Ranger Gaming MB

Processor : Intel core i7-4790K 4Ghz met stockkoeler

SSD : 128 Gb 850 EVO (OS staat hierop)

HDD 1 data schijf : 1 TB WD Black 64 mb cache

HDD 2 backup schijf : 500 Gb Seagate Barracuda 7200

WLAN Asus PCE-N15 N300 300/PCIe/11n

Alle onderdelen samen zit je aan een nieuwprijs (huidige prijs) van +-1600 euro (voeding uitgesloten)

Kunnen jullie hier je licht over laten schijnen, deze vraag is gewoon ter informatie, ik weet dat iedereen zelf de prijs bepaalt maar ik zou graag een objectieve raming maken.

Groetjes,

Raf

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:04

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Gooi het eens in een Pricewatch lijstje en ga uit van 60%-80% van de nieuwwaarde.
Dan blijft er natuurlijk de eerste vraag over welke bij iedereen opkomt : Waarom je deze na 3 maand alweer verkoopt?

HANDTEKENING!!!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-11 11:45

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

• moemmers
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22-04-2022
Bedankt voor de reactie, ik zal zien of ik zo tot een objectieve schatting kan komen.

Waarom is eigenlijk stom/triest : 3 maanden geleden heb ik de herfinanciering van mijn hypotheek in gang gezet.

In Belgie is dat een dure bedoening en dien je best eigen kapitaal in te brengen.

Ik had geld opzij staan maar na financiele tegenslagen (auto noodherstelling en boiler reparatie) schiet daar weinig van over :-(

Daarom verkoop ik het met pijn in het hart

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Taxaties zijn echter niet toegestaan op het forum, dus bij deze gaat dit topic op slot. Gebruik de gangbare tweedehands kanalen en de PW om tot een gefundeerd bedrag te komen :)

Dit topic is gesloten.