Goede morgen,
Ik heb een beetje problemen met het bepalen van een correcte verkoopprijs voor mijn huidig systeem.
Aangezien ik het niet voor niks wil verkopen maar ik ook geen mensen wil afschrikken met (onrealistische) verwachtingen van mijn kant zou ik hulp willen vragen aan jullie om tot een objectieve raming te komen.
Ik heb het prijsbepaling onderwerp gelezen en wat opzoekingen gedaan maar ik geraak er niet echt uit.
Beschrijving van het systeem : alle onderdelen behalve de voeding zijn minder dan 3 maanden geleden aangekocht en genieten dus nog garantie.
Behuizing : Corsair Carbide 200R bk ATX met 2 ingebouwde fans
Extra fan : Corsair Fan SP120 PWM Single 120x120x25
Voeding : Corsair enthusiast 750m (750 watt) (geen garantie meer, wel factuur)
RAM : 16 Gb kit Crucial Ballistix Sport DDR3-1600mhz
Grafische kaart : EVGA GTX 980 4Gb SC ACX 2.0
Moederbord : Asus Maximus VIII Ranger Gaming MB
Processor : Intel core i7-4790K 4Ghz met stockkoeler
SSD : 128 Gb 850 EVO (OS staat hierop)
HDD 1 data schijf : 1 TB WD Black 64 mb cache
HDD 2 backup schijf : 500 Gb Seagate Barracuda 7200
WLAN Asus PCE-N15 N300 300/PCIe/11n
Alle onderdelen samen zit je aan een nieuwprijs (huidige prijs) van +-1600 euro (voeding uitgesloten)
Kunnen jullie hier je licht over laten schijnen, deze vraag is gewoon ter informatie, ik weet dat iedereen zelf de prijs bepaalt maar ik zou graag een objectieve raming maken.
Groetjes,
Raf
Ik heb een beetje problemen met het bepalen van een correcte verkoopprijs voor mijn huidig systeem.
Aangezien ik het niet voor niks wil verkopen maar ik ook geen mensen wil afschrikken met (onrealistische) verwachtingen van mijn kant zou ik hulp willen vragen aan jullie om tot een objectieve raming te komen.
Ik heb het prijsbepaling onderwerp gelezen en wat opzoekingen gedaan maar ik geraak er niet echt uit.
Beschrijving van het systeem : alle onderdelen behalve de voeding zijn minder dan 3 maanden geleden aangekocht en genieten dus nog garantie.
Behuizing : Corsair Carbide 200R bk ATX met 2 ingebouwde fans
Extra fan : Corsair Fan SP120 PWM Single 120x120x25
Voeding : Corsair enthusiast 750m (750 watt) (geen garantie meer, wel factuur)
RAM : 16 Gb kit Crucial Ballistix Sport DDR3-1600mhz
Grafische kaart : EVGA GTX 980 4Gb SC ACX 2.0
Moederbord : Asus Maximus VIII Ranger Gaming MB
Processor : Intel core i7-4790K 4Ghz met stockkoeler
SSD : 128 Gb 850 EVO (OS staat hierop)
HDD 1 data schijf : 1 TB WD Black 64 mb cache
HDD 2 backup schijf : 500 Gb Seagate Barracuda 7200
WLAN Asus PCE-N15 N300 300/PCIe/11n
Alle onderdelen samen zit je aan een nieuwprijs (huidige prijs) van +-1600 euro (voeding uitgesloten)
Kunnen jullie hier je licht over laten schijnen, deze vraag is gewoon ter informatie, ik weet dat iedereen zelf de prijs bepaalt maar ik zou graag een objectieve raming maken.
Groetjes,
Raf