Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De computer gaat gebruikt worden voor video bewerking in combinatie met adobe premiere pro cc. Het is mijn doel professioneel ogende korte budget documentaires te maken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liever niet meer dan 1000e
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige camera is een JVC GZ-HD7E 3ccd full hd camera. In de toekomst zou ik een betere camera willen aanschaffen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Veel werkgeheugen.
Is een SSD aan te raden? Misschien in combinatie met een normale HD?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het belangrijkst is dat het stabiel draait.
Wat verwacht je van ons?
Ten eerste een antwoord op de vraag of mijn budget toereikend is voor mijn doel. En zo ja, misschien een lijst met hardware zodat ik mijn pc zelf samen kan stellen. Of een bestaand model wat bij mijn eisen past. In het kort, een aankoopadvies
De computer gaat gebruikt worden voor video bewerking in combinatie met adobe premiere pro cc. Het is mijn doel professioneel ogende korte budget documentaires te maken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liever niet meer dan 1000e
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige camera is een JVC GZ-HD7E 3ccd full hd camera. In de toekomst zou ik een betere camera willen aanschaffen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Veel werkgeheugen.
Is een SSD aan te raden? Misschien in combinatie met een normale HD?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het belangrijkst is dat het stabiel draait.
Wat verwacht je van ons?
Ten eerste een antwoord op de vraag of mijn budget toereikend is voor mijn doel. En zo ja, misschien een lijst met hardware zodat ik mijn pc zelf samen kan stellen. Of een bestaand model wat bij mijn eisen past. In het kort, een aankoopadvies