Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Alleen de pc zelf rond de 900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[i]Ik wil het liefst een build met een MSI Gtx 970, ik had hier al een kleine lijst van componenten gemaakt knip, zoals te lezen valt in DAA beleid zijn linkjes naar winkelmandjes niet toegestaan. Zet de boel even om met de Handleiding Pricewatch en alles is perfect.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil het lieft een nvidia GPU
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat ik alles op High/ultra kan spelen met een mooie Fps
Ga je overklokken?
Ik ga niet gelijk overklokken, dit wordt de basis van me pc dus in de toekomst (1 a 2) maanden wil ik dingen als een betere cpu cooler (waardoor ik kan overklokken) en een ssd gaan aanschaffen
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij tips kunnen geven en mogelijke builds voor mijn prijsklasse, ook hoop ik dat jullie mij kunnen vertellen of de build die ik in gedachte had een beetje goed is.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Alleen de pc zelf rond de 900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[i]Ik wil het liefst een build met een MSI Gtx 970, ik had hier al een kleine lijst van componenten gemaakt knip, zoals te lezen valt in DAA beleid zijn linkjes naar winkelmandjes niet toegestaan. Zet de boel even om met de Handleiding Pricewatch en alles is perfect.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil het lieft een nvidia GPU
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat ik alles op High/ultra kan spelen met een mooie Fps
Ga je overklokken?
Ik ga niet gelijk overklokken, dit wordt de basis van me pc dus in de toekomst (1 a 2) maanden wil ik dingen als een betere cpu cooler (waardoor ik kan overklokken) en een ssd gaan aanschaffen
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij tips kunnen geven en mogelijke builds voor mijn prijsklasse, ook hoop ik dat jullie mij kunnen vertellen of de build die ik in gedachte had een beetje goed is.
[ Voor 11% gewijzigd door br00ky op 03-10-2015 18:06 ]