GTX979 voor game pc met 3570

Pagina: 1
Acties:

• LordTyrion
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-04-2021
Ik wil een nieuw grafische kaart kopen voor mijn pc. Ik zit te denken aan de MSI GTX 970 gaming 4gb

Mijn systeem:

Processor: Intel core i5 3570 3,4 Ghz
Videokaart Asus GTX 660
Moederbord: asus P8B75-M
Geheugen: 8 GB ram
SSD: kingston 120 gb
HDD: Western Digital 1TB
Voeding: Coolermaster 700W

Heeft het zin om een GTX 970 aan te schaffen en werkt deze goed i.c.m. de i5 3570?

Alvast bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door LordTyrion op 02-10-2015 09:55 ]

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-02 19:01
Heeft een betere videokaart zin? Dat ligt er aan wat je met het systeem doet.

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1124775

Heb je het algemeen advies videokaart aankoop al bekeken?

[ Voor 44% gewijzigd door acemoo op 02-10-2015 09:57 ]

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Vertel ook even welke voeding je exact hebt. Dus niet alleen het merk, maar ook het type en model.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-02 10:54

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Je wilt een nieuwe grafische kaart, dus je wilt duidelijk gamen, maar welke games, op welke resolutie, en met welke settings?

Op basis daarvan kunnen we je een goed onderbouwd advies doen

Kalm aan! En rap een beetje!

• LordTyrion
.

[ Voor 100% gewijzigd door LordTyrion op 02-10-2015 10:01 ]

• LordTyrion
Op 1080p en very high tot ultra. Het gaat hierbij om games als Assassins Creed Syndicate, Star Wars battlefront, Rise of The Tomb Raider etc.

• LordTyrion
Ik heb de Cooler Master B700 als voeding

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Jouw i5 voldoet nog prima met games. Met een AMD R9 280X kom je denk ik ook wel ver. Maar als je budget het toelaat dan zou ik lekker voor een R9 290/390 gaan, of voor een GTX 970.

• LordTyrion
Thanks!! Weet een van jullie ook of deze kaart in cooler master k350 kast past?

• Jean Paul
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-10-2025

Jean Paul

Reservebelg

Welkom op GOT :)

Wij apprecieren het ten zeerste wanneer je de Wijzig-knop gebruikt als je de laatste bent die heeft gereageerd. Daarbij helpt het altijd het regelement eens door te nemen alvorens te posten.

Je wilt weten of het een goed idee is om de 970 te kopen, geeft verder geen indicatie (totdat het uitgevraagd wordt) en verwacht dat wij een beslissing voor je nemen of het een goed idee is? Heb je zelf al eens de verschillen opgezocht tussen de prestaties van beide kaarten en de games welke je wilt spelen? Dan heb je namelijk je antwoord al. Jij bent uiteindelijk de enige die kan beoordelen of het een goed idee is en het de ~370 euro waard is ;)
LordTyrion schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:08:
De lengte van de kaart staat in centimillimeter opgegeven in o.a. de Pricewatch, eveneens als de max ruimte in kasten. Zoek ze beide op en je hebt je antwoord. Eigen inzet wordt wel gewaardeerd :)

[ Voor 22% gewijzigd door Jean Paul op 02-10-2015 10:12 ]

Damn ye, you are a sneaking puppy, and so are all those who will submit to be governed by laws which rich men have made for their own security

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

LordTyrion schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:08:
Dit kan je zelf natuurlijk ook op zoeken hè ;). Als je je kast op zoekt in de Pricewatch. Dan staat er bij "maximale lengte videokaart". Dan kijk je bij de videokaart in de Pricewatch die je wilt, en dan kijk je ook daar bij "lengte".

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:53

D4NG3R

kiwi

:)

Gebruik niet de nummers uit de PW, die hebben het vaak genoeg niet bij het rechte eind.

Gewoon even doorklikken naar de pagina van de fabrikant voor de juiste info.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Jean Paul
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-10-2025

Jean Paul

Reservebelg

D4NG3R schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:11:
Gebruik niet de nummers uit de PW, die hebben het vaak genoeg niet bij het rechte eind.

Gewoon even doorklikken naar de pagina van de fabrikant voor de juiste info.
offtopic: ik hoop dat je bij zulke waarnemingen wel direct de "Verbeter productgegevens"-optie gebruikt :P

Damn ye, you are a sneaking puppy, and so are all those who will submit to be governed by laws which rich men have made for their own security

• LordTyrion
Jean Paul schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:08:
Welkom op GOT :)

Wij apprecieren het ten zeerste wanneer je de Wijzig-knop gebruikt als je de laatste bent die heeft gereageerd. Daarbij helpt het altijd het regelement eens door te nemen alvorens te posten.

Je wilt weten of het een goed idee is om de 970 te kopen, geeft verder geen indicatie (totdat het uitgevraagd wordt) en verwacht dat wij een beslissing voor je nemen of het een goed idee is? Heb je zelf al eens de verschillen opgezocht tussen de prestaties van beide kaarten en de games welke je wilt spelen? Dan heb je namelijk je antwoord al. Jij bent uiteindelijk de enige die kan beoordelen of het een goed idee is en het de ~370 euro waard is ;)

[...]

De lengte van de kaart staat in centimillimeter opgegeven in o.a. de Pricewatch, eveneens als de max ruimte in kasten. Zoek ze beide op en je hebt je antwoord. Eigen inzet wordt wel gewaardeerd :)
bedankt voor je reactie! Ik wou graag even wat advies van anderen horen, omdat ik er zelf niet heel veel verstand van heb en ik niet konden vinden of deze kaart goed draait met de i5 3570, maar voortaan zal ik wel beter opletten als ik iets vraag, sorry!

[ Voor 17% gewijzigd door LordTyrion op 02-10-2015 10:15 ]

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:40

Fanta

FordPerformance™️

LordTyrion schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:14:
[...]

bedankt voor je reactie! Ik wou graag even wat advies van anderen horen, omdat ik er zelf niet heel veel verstand van heb en ik niet konden vinden of deze kaart goed draait met de i5 3570, maar voortaan zal ik wel beter opletten als ik iets vraag, sorry!
Dan moet je toch beter leren zoeken, want alleen op GoT komt die vraag al tig keer per maand voorbij.

En met Google vind je ook genoeg leesvoer voor een paar dagen: https://www.google.nl/sea...-hp..7.8.1359.fRUAHxjKIc4

Daily driver | ’19 Ford Focus ST | Orange Fury
M.I.A.T.A. Is Always The Answer

Pagina: 1