Ontbrekende Windows 10 driver - AMD Radeon HD 6720G2

Pagina: 1
Acties:

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:22
Ik heb recentelijk mijn laptop geupdate naar Windows 10. Alleen nu heb ik blijkbaar geen werkende videokaart driver meer.

Het is een 6720G2 volgens de sticker op mijn laptop, maar hij wordt geindentificeerd als de 6520G2 door wat tools.

Volgens de AMD site zou deze videokaart gewoon drivers moeten hebben/werken. Alleen als ik Catalyst run dan zegt het programma dat er juist geen drivers voor zijn. Nou heb ik echt morgen mijn laptop nodig, dus ik ben een beetje in paniek aan het zoeken naar mogelijke oplossingen.

Is er een manier om toch nog een driver werkend te krijgen ondanks dat catalyst de driver niet kan vinden?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Windows Clients ?
[Windows 10] Ervaringen & Discussie - Deel 2 ?
[Windows 10] Installatie en Upgrade Uitdagingen ?
Notna in "[Windows 10] Installatie en Upgrade Uitdagingen" ?

Verder lees ik op http://support.amd.com/en...atalyst-windows-beta.aspx dat sommige APU's / GPU's alleen een driver kennen onder x64; door een gebrek aan info in de startpost over wat voor OS en laptop het nu gaat, is het dus niet duidelijk welke driver nu niet goed werkt bij jou.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:22
Sluit het topic maar, opgelost.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Bedankt he? Als je nou ook post wat de oplossing is, hebben anderen er morgen of over een maand ook iets aan. :/

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof