Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, opnemen, bewerken (kortom: youtube kanaal beginnen) en af en toe wat voor school
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de 1000 euro, meer of minder mag. Het mocht het iets meer kosten, niet meer dan 1.500€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, het gaat een compleet nieuwe computer worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hier zelf geen verstand van, maar een krachtige computer zou wel handig zijn
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil er ark survival, cs: go, minecraft, league of legends, dota, reign of kings, ect. Op kunnen spelen, een iets wat kleurrijkere (zoals led lampen in het systeem) is altijd welkom.
Ga je overklokken?
?
Wat verwacht je van ons?
Dat ik hierna een gaming pc kan aanschaffen die bij mij hoort
Gamen, opnemen, bewerken (kortom: youtube kanaal beginnen) en af en toe wat voor school
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de 1000 euro, meer of minder mag. Het mocht het iets meer kosten, niet meer dan 1.500€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, het gaat een compleet nieuwe computer worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hier zelf geen verstand van, maar een krachtige computer zou wel handig zijn
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil er ark survival, cs: go, minecraft, league of legends, dota, reign of kings, ect. Op kunnen spelen, een iets wat kleurrijkere (zoals led lampen in het systeem) is altijd welkom.
Ga je overklokken?
?
Wat verwacht je van ons?
Dat ik hierna een gaming pc kan aanschaffen die bij mij hoort