Lieve vrienden van Tweakers: vanochtend plaatste ik nog een bericht in het abonneeforum, maar deze is nu opeens verdwenen uit mijn lijst. Ligt dat aan mij? Mis ik iets?
Mijn abonnement liep nog tot 3 oktober, dus ik snap het niet helemaal...Je hebt geen toegang tot dit forum
Dit is een besloten forum. Voor toegang tot dit forum moet je in ieder geval ingelogd zijn.
(interne identificatie: forum::get_forumdata::forum_not_allowed)
Ah, dan even wachten op een adje
☻/
/▌
/ \
Laatste reactie van @zeef was dat hij je abbo met een maand verlengt had, gok dat daar iets fout mee gegaan is.
Ik denk dat er iets mis is gegaan. Zeef schreef dat hij je maand extra had gegeven ivm een oplossing te vinden voor de legacy abo'sposttoast schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:19:
[...]
Mijn abonnement liep nog tot 3 oktober, dus ik snap het niet helemaal...
39
Ik heb zeef even DM gestuurd over dit topic
☻/
/▌
/ \
tnx. Het lijkt inderdaad niet helemaal goed te gaan, krijg ook overal ads nu opeens
Weet niet of je er iets aan hebt: maar ik heb nu een "Extra" abonnement, ik dacht dat die überhaupt niet meer bestonden
Dat was ook het probleemposttoast schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:31:
Weet niet of je er iets aan hebt: maar ik heb nu een "Extra" abonnement, ik dacht dat die überhaupt niet meer bestonden
Intentionally left blank
Driewerf hulde mannen, tnx voor de snelle fix
Het is weer raak
Mijn abonnement is verlopen. Is er inmiddels vordering mbt die Karma features?
Had je abo for life? In dat geval kijk hier even:posttoast schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:42:
Het is weer raakMijn abonnement is verlopen. Is er inmiddels vordering mbt die Karma features?
Karmastore features toch weg bij donatie
Zo niet, dan kan je inderdaad niet in het abo forum zonder abonnement.
Mocht je het opgelost willen zien kan je het best zeef even een berichtje sturen, dat is meestal de snelste weg.
Voor alle duidelijkheid: Er is/was geen 'abo for life'. In 2009 is bij de opening van de karmastore gezegd dat de toenmalige abonnees voor altijd de karmafeatures zouden krijgen. Dat is in maart van dit jaar kapot gegaan bij de introductie van de nieuwe abonnementen en dat wordt nu hersteld. Het ABO forum en de paarse template zijn geen karmafeature. Die krijg je ook niet for life. Het gaat dan puur om de karmafeatures zoals ze in 2009 in de karmastore stonden.IdieEasy schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:04:
[...]
Had je abo for life? In dat geval kijk hier even:
Karmastore features toch weg bij donatie
Zo niet, dan kan je inderdaad niet in het abo forum zonder abonnement.
Mocht je het opgelost willen zien kan je het best zeef even een berichtje sturen, dat is meestal de snelste weg.
Ah, mijn excuses. Ik had de gelinkte post te snel gelezen. Dan heeft deze jongen er dus niets aan.zeef schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:19:
[...]
Voor alle duidelijkheid: Er is/was geen 'abo for life'. In 2009 is bij de opening van de karmastore gezegd dat de toenmalige abonnees voor altijd de karmafeatures zouden krijgen. Dat is in maart van dit jaar kapot gegaan bij de introductie van de nieuwe abonnementen en dat wordt nu hersteld. Het ABO forum en de paarse template zijn geen karmafeature. Die krijg je ook niet for life. Het gaat dan puur om de karmafeatures zoals ze in 2009 in de karmastore stonden.
Ik hoop dat je toch je antwoord vindt @posttoast!
Pagina: 1