Wijziging user review - Stefanbosje aan Meulendijks89

Pagina: 1
Acties:
  • 1.030 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:27
Ik bied een gratis powerbank aan via V&A omdat ik er zelf niks mee doe.

In de advertentie heb ik gezet dat het gratis is maar excl. verzendkosten en ik vraag om een beoordeling. Stefanbosje reageerde vrijwel direct na het plaatsen dat hij interesse heeft in de Powerbank. Ondertussen ging ik de advertentie aanpassen omdat ik vergeten was te vermelden dat het aanbod alleen voor mensen met een beoordeling is.. dit heb ik ook meteen naar Stefanbosje gestuurd.

Helaas plaatst Stefanbosje meteen een negatieve beoordeling omdat hij het er niet mee eens is.

Ik wil deze beoordeling graag verwijderd hebben.

Ik heb Stefanbosje op de hoogte gesteld van deze post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-10 23:18
Waarom eigenlijk alleen aan Tweakers met een goede beoordeling?
Wil je dit puur als extraatje doen voor de betrouwbare Tweakers of is er een andere reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:55
Opzich vind ik de feedback niet eens zo verschrikkelijk negatief. De koper legt goed uit was er is gebeurd, en bovendien naar waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-09 17:04
Er heeft geen transactie/deal plaats gevonden waardoor de beoordeling niet geheel terecht is.

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Wouter lucassen schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:53:
Opzich vind ik de feedback niet eens zo verschrikkelijk negatief. De koper legt goed uit was er is gebeurd, en bovendien naar waarheid.
Naja hij was vergeten toe te voegen aan de advertentie dat de gratis powerbank niet voor eendagsvliegen is bedoeld. Ik heb zelf ook 'slechte' ervaringen met redelijk nieuwe Tweakers met betrekking tot iets gratis weggeven. Zo heb ik voorheen gratis Oneplus One invites weggegeven die vaak doodleuk werden doorverkocht door mensen die net pas een account hadden met 0 beoordelingen. Verder voelt het ook goed om een betrouwbare Tweaker van dienst te kunnen zijn, een soort privilege is het :) Daarom begrijp ik Meulendijks reactie volkomen.

Overigens is er geen echte transactie geweest en omdat het om een in feite gratis product gaat vind ik de V&A beoordeling ook wat krom. De koper voldoet niet aan de eisen die de verkoper stelt, maar was dit per ongeluk vergeten te melden in de advertentie; via PM heeft hij dit echter opgehelderd naar de 'kopende' (lees: gratis krijgende) partij. Ik begrijp de teleurstelling bij de koper, maar een negatieve handelsbeoordeling vind ik niet op z'n plaats in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Ik geef het gratis weg, dat ik dat dan wil doen aan Tweakers met goede beoordelingen mag ik toch zelf kiezen het is niet bedoeld voor eendagsvliegen.. niet dat ik mensen zonder beoordelingen niet vertrouw hoor.. was gewoon een keuze van mij.

Ik heb enkele hoesjes voor de S6 Edge weg gegeven en ook hier vroeg ik om tweakers met goede beoordelingen en totaal geen problemen mee gehad.

Ja ik ben het vergeten te vermelden en heb dit ook meteen veranderd, maar Stefan was er snel bij dus meteen gereageerd dat het voor Tweakers is met goede beoordelingen maar de beoordeling stond al op mijn profiel dus.. Daarnaast heeft er geen deal plaats gevonden, als ik nou een deal sluit en daarna pas meld dat ik het alleen doe voor goed beoordeelde tweakers had ik er mee kunnen leven maar dit vind ik gewoon erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Quadradial schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:56:
Er heeft geen transactie/deal plaats gevonden waardoor de beoordeling niet geheel terecht is.
stin00 schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:58:
[...]

Naja hij was vergeten toe te voegen aan de advertentie dat de gratis powerbank niet voor eendagsvliegen is bedoeld. Ik heb zelf ook 'slechte' ervaringen met redelijk nieuwe Tweakers met betrekking tot iets gratis weggeven. Zo heb ik voorheen gratis Oneplus One invites weggegeven die vaak doodleuk werden doorverkocht door mensen die net pas een account hadden met 0 beoordelingen. Verder voelt het ook goed om een betrouwbare Tweaker van dienst te kunnen zijn, een soort privilege is het :) Daarom begrijp ik Meulendijks reactie volkomen.

Overigens is er geen echte transactie geweest en omdat het om een in feite gratis product gaat vind ik de V&A beoordeling ook wat krom. De koper voldoet niet aan de eisen die de verkoper stelt, maar was dit per ongeluk vergeten te melden in de advertentie; via PM heeft hij dit echter opgehelderd naar de 'kopende' (lees: gratis krijgende) partij. Ik begrijp de teleurstelling bij de koper, maar een negatieve handelsbeoordeling vind ik niet op z'n plaats in dit geval.
Dit dus, bedankt voor je reactie stin00 en Quadradial
Wouter lucassen schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:53:
Klopt maar er heeft geen deal of transactie plaats gevonden, ik Stefan meteen gemeld hoe het zit maar de beoordeling stond er al zo snel... Ik vind dat de beoordeling verwijderd moet worden. Als ik nou een deal had gesloten en achteraf had gezegd dat het niet doorgaat omdat ik alleen aan goed beoordeelde tweakers wil weggeven had ik hem gelijk gegeven maar in dit geval niet.
Audiowaste schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:49:
Waarom eigenlijk alleen aan Tweakers met een goede beoordeling?
Wil je dit puur als extraatje doen voor de betrouwbare Tweakers of is er een andere reden?
Omdat het niet voor eendagsvliegen bedoeld is.. dus die probeer ik dan op deze manier te mijden, daarmee wil ik niet zeggen dat Stefan een eendagsvlieg is hoor maar ik denk wel dat je begrijpt wat ik bedoel.

Ik heb Stefan een bericht gestuurd dat we er nog wel uit kunnen komen dus even afwachten wat hij zegt.. ik ben niet zo lastig maar zo snel een beoordeling plaatsen moet je gewoon niet doen.

[ Voor 39% gewijzigd door DM89 op 28-09-2015 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Er vindt nu alleen een denkfout plaats. Dat je product gratis is doet niet af aan het feit dat er wel degelijk juridisch een overeenkomst tot stand is gekomen. Een schenkingsovereenkomst wel te verstaan. Ik begrijp jouw redenatie absoluut maar dit stond niet als voorwaarde in jouw advertentie beschreven. In technische zin is de feedback naar mijn mening terecht.

[ Voor 6% gewijzigd door WouterL op 28-09-2015 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Wouter lucassen schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:13:
Er vindt nu alleen een denkfout plaats. Dat je product gratis is doet niet af aan het feit dat er wel degelijk juridisch een overeenkomst tot stand is gekomen. Ik begrijp jouw redenatie absoluut maar dit stond niet als voorwaarde in jouw advertentie beschreven. In technische zin is de feedback naar mijn mening terecht.
Ik kan toch iets vergeten, ik heb dit meteen aangepast alleen Stefan had al heel snel gereageerd waarop ik meteen een reactie terug gestuurd had dat het alleen voor tweakers met positieve beoordelingen bedoeld is.. Ik vind de beoordeling helemaal niet terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Meulendijks89 schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:18:
[...]

Ik kan toch iets vergeten, ik heb dit meteen aangepast alleen Stefan had al heel snel gereageerd waarop ik meteen een reactie terug gestuurd had dat het alleen voor tweakers met positieve beoordelingen bedoeld is.. Ik vind de beoordeling helemaal niet terecht.
Persoonlijk ben ik het met je eens. Naar de regels van V&A stond het meneer echter wel vrij feedback achter te te laten. Er is namelijk wel gewoon, ook al heb je dit misschien niet zo beoogd, een overeenkomst tot stand gekomen. Bovendien kan iedereen zijn conclusies zelf wel trekken uit die feedback, leugens staan er namelijk niet.

[ Voor 7% gewijzigd door WouterL op 28-09-2015 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-10 13:12

Hokkie

Hello

Geef hem dat ding onder de voorwaarde dat hij zijn review aanpast, probleem opgelost. Principieel zal je dit niet gaan doen, denk ik.

Opmerkelijk blijft dat je nieuwkomers dus benadeeld en je met een argument; "daar heb ik op dat moment voor gekozen" niet sterk overkomt. Deze nieuwkomers kunnen overigens integerder zijn dan doorgewinterde gebruikers alhier...

Lijkt wel een vluchtelingen discussie ;)

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
Wouter lucassen schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:13:
Er vindt nu alleen een denkfout plaats. Dat je product gratis is doet niet af aan het feit dat er wel degelijk juridisch een overeenkomst tot stand is gekomen. Een schenkingsovereenkomst wel te verstaan. Ik begrijp jouw redenatie absoluut maar dit stond niet als voorwaarde in jouw advertentie beschreven. In technische zin is de feedback naar mijn mening terecht.
Onzin!

Een overeenkomst = Een meerzijdige rechtshandeling, waarbij een of meer partijen jegens een of meer andere partijen een verbintenis aangaan.

Het feit dat iets gratis is betekend niet automatisch dat er een overeenkomst is.
Tevens is het altijd nog aan de aanbieder om te kiezen wie iets "gratis" krijgt.

Dus nogmaals: Er heeft geen overeenkomst plaats gevonden waardoor de feedback onterecht is.

[ Voor 10% gewijzigd door Quadradial op 28-09-2015 12:37 ]

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Hokkie schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:24:
Geef hem dat ding onder de voorwaarde dat hij zijn review aanpast, probleem opgelost. Principieel zal je dit niet gaan doen, denk ik.

Opmerkelijk blijft dat je nieuwkomers dus benadeeld en je met een argument; "daar heb ik op dat moment voor gekozen" niet sterk overkomt. Deze nieuwkomers kunnen overigens integerder zijn dan doorgewinterde gebruikers alhier...

Lijkt wel een vluchtelingen discussie ;)
Dit heeft hij mij en ik wederzijds aangeboden, ik wacht nu op een reactie.

Ik heb ee eigenlijk altijd voor gekozen als ik besluit gratis weg te geven dit aan tweakers te doen met positieve beoordelingen.. dat wil niet zeggen dat nieuwkomers of tweakers zonder beoordelingen slecht zijn. Het is gewoon een keuze van mij wat moet ik er anders van zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10 20:14

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Meulendijks89 schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:39:
[...]

Dit heeft hij mij en ik wederzijds aangeboden, ik wacht nu op een reactie.

Ik heb ee eigenlijk altijd voor gekozen als ik besluit gratis weg te geven dit aan tweakers te doen met positieve beoordelingen.. dat wil niet zeggen dat nieuwkomers of tweakers zonder beoordelingen slecht zijn. Het is gewoon een keuze van mij..
Ik begrijp je keuze voor de voorwaarde, echter zou ik uit coulance toch overwegen om hem de powerbank aan te bieden en in het vervolg de advertentie 3x checkt voor je hem plaatst.

Tuurlijk is het je eigen keuze, maar dan heeft hij in mijn optiek ook het recht om de recensie te plaatsen, hij is overigens gewoon heel eerlijk en heeft het niet erger gemaakt dan het is.

Bij het gratis weggeven van spullen zijn mensen gewoon heel erg snel.

Overigens top dat je dit soort dingen gratis terug geeft aan de community!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Lawwie schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:49:
[...]

Ik begrijp je keuze voor de voorwaarde, echter zou ik uit coulance toch overwegen om hem de powerbank aan te bieden en in het vervolg de advertentie 3x checkt voor je hem plaatst.

Tuurlijk is het je eigen keuze, maar dan heeft hij in mijn optiek ook het recht om de recensie te plaatsen, hij is overigens gewoon heel eerlijk en heeft het niet erger gemaakt dan het is.

Bij het gratis weggeven van spullen zijn mensen gewoon heel erg snel.

Overigens top dat je dit soort dingen gratis terug geeft aan de community!
Dit heb ik inmiddels aangeboden.

Ik zal in het vervolg beter opletten maar zoals ik al zei ging het allemaal zo snel.. maar goed ik wacht even af op zijn reactie. Heb de advertentie inmiddels op gereserveerd gezet.

[ Voor 9% gewijzigd door DM89 op 28-09-2015 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Quadradial schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:32:
[...]

Onzin!

Een overeenkomst = Een meerzijdige rechtshandeling, waarbij een of meer partijen jegens een of meer andere partijen een verbintenis aangaan.

Het feit dat iets gratis is betekend niet automatisch dat er een overeenkomst is.
Tevens is het altijd nog aan de aanbieder om te kiezen wie iets "gratis" krijgt.

Dus nogmaals: Er heeft geen overeenkomst plaats gevonden waardoor de feedback onterecht is.
Misschien moet je je feiten nog eens nachecken. Schenking is een bijzondere OVK uit boek 7 BW, maar wel degelijk een OVK. Hier wordt in jip en janneke taal helder uitgelegd wat een schenking precies, juridisch, inhoudt.
http://www.wetrecht.nl/schenking/
Of dit een rechtens afdwingbare OVK is, is een tweede vraag ;)

Het gaat er overigens niet om of IK vind dat TS gelijk heeft (ik neig naar "ja" namelijk) maar over de vraag of de feedback gever onterecht feedback heeft geplaatst. Naar mijn mening niet.

[ Voor 22% gewijzigd door WouterL op 28-09-2015 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
Wouter lucassen schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:57:
[...]

Misschien moet je je feiten nog eens nachecken. Schenking is een bijzondere OVK uit boek 7 BW, maar wel degelijk een OVK. Hier wordt in jip en janneke taal helder uitgelegd wat een schenking precies, juridisch, inhoudt.
http://www.wetrecht.nl/schenking/
Of dit een rechtens afdwingbare OVK is, is een tweede vraag ;)

Het gaat er overigens niet om of IK vind dat TS gelijk heeft (ik neig naar "ja" namelijk) maar over de vraag of de feedback gever onterecht feedback heeft geplaatst. Naar mijn mening niet.
Misschien moet jij je feiten nog eens nachecken.
Bij een schenking bepaald de schenker naar wie het product gaat niet die "eiser"

Dus mijn statement is nog steeds valide. Geen overeenkomst/schenking = geen recht op feedback geven.

Tevens vind ik het wel jammer van je dat je het eerst een overeenkomst noemt en daarna een schenking om toch je gelijk probeert te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10 20:14

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Meulendijks89 schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:53:
[...]

Dit heb ik inmiddels aangeboden.

Ik zal in het vervolg beter opletten maar zoals ik al zei ging het allemaal zo snel.. maar goed ik wacht even af op zijn reactie. Heb de advertentie inmiddels op gereserveerd gezet.
Als iets gratis is zijn ze er als de kippen bij. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanbosje
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-09 14:19
Zoals ik al in mijn eerdere beoordeling heb getypt:

Ik gaf het 2 sterren, omdat Meulen in eerste instantie niet aan had gegeven dat het betreft tweakers gaat met goede beoordeling.

Na communicatie wil ik dan mijn review aanpassen zoals ik als aanvulling heb geplaatst.

Beschrijving: 5 ster.
Communicatie : 4,5 ster.
Aflevering: Komt nog.

Met vriendelijke groeten,

Stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-10 13:12

Hokkie

Hello

Quadradial schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:14:
[...]
Bij een schenking bepaald de schenker naar wie het product gaat niet die "eiser"
Is er überhaupt een overeenkomst gesloten? Product is niet geleverd en de verkoper heeft aangegeven niet te leveren aan de koper. Schenking of niet, de onderhandeling is nog bezig en hier komen ze niet uit. Feitelijk stopt het daar...

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
[...]

Dus mijn statement is nog steeds valide. Geen overeenkomst/schenking = geen recht op feedback geven.

Tevens vind ik het wel jammer van je dat je het eerst een overeenkomst noemt en daarna een schenking om toch je gelijk probeert te halen.
Omdat een schenking een overeenkomst is. Jammer van jou dat je mijn woorden verdraait. Gezien een schenking onder bijzondere overeenkomsten. Jammer hoe je in onkunde mijn woorden in kwaad daglicht verdraait. Er is aanbod (een schenkingsaanbod) en aanvaarding (DM). Dat dit om niet geschied doet hier geen afbreuk aan. Volgens mij ben jij hier drukker bezig je gelijk aan het halen dan ik. De stellige bewering dat een schenking geen OVK is is onjuist. Dat er in dit geval wellicht op andere gronden geen sprake is van een OVK verdiend een andere toelichting.

[ Voor 8% gewijzigd door WouterL op 28-09-2015 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Hokkie schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:34:
[...]

Is er überhaupt een overeenkomst gesloten? Product is niet geleverd en de verkoper heeft aangegeven niet te leveren aan de koper. Schenking of niet, de onderhandeling is nog bezig en hier komen ze niet uit. Feitelijk stopt het daar...
Dat kan nog wel opgeworpen worden(:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Wouter lucassen schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:34:
[...]

Omdat een schenking een overeenkomst is. Jammer van jou dat je mijn woorden verdraait. Gezien een schenking onder bijzondere overeenkomsten valt. Jammer hoe je in onkunde mijn woorden in kwaad daglicht verdraait. Er is aanbod (een schenkingsaanbod) en aanvaarding (DM). Dat dit om niet geschied doet hier geen afbreuk aan. Volgens mij ben jij hier drukker bezig je gelijk aan het halen dan ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanbosje
Mensen,

Laten we dit even als volwassenen oplossen a.u.b

Ik zal eerste instantie wel met Meulen onderhandelen en verder communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als volwassenen oplossen? Daar is het nu al te laat voor.
Je hebt kans dat je iets gratis krijgt, daar blijkt dan een misverstand te ontstaan, en dan doe je gelijk een negatieve beoordeling? Dat vind ik echt dieptriest.
En nu, door een soort van chantage, wil je toch die accubank krijgen, want dan gaat die negatieve review weg. Nog triester.
Ook mag je helemaal geen review achterlaten, als er geen overeenkomst is.
Trieste shit. Beoordeling weg, sloeber krijgt helemaal niets, klaar. Degene die die beoordeling geschreven heeft, verdient echt geen gratis spullen. Totaal niet. En dat was denk ik ook het punt, van het weggeven aan een doorgewinterde tweaker. Die heeft het een beetje verdient. Correct me if im wrong ;)
Hij geeft ***** iets weg man. En dan kom je met allemaal gezeik te zitten. Hij zal nog wel eens nadenken voordat hij weer iets weggeeft denk ik.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2015 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanbosje
Xeonfan.

Je zit al een lange tijd op Tweakers, maar dat geeft je geen recht om mij als sloeber neer te zetten. Ik vond het een leuk dat hij een Powerbank weggaf voor een leuke review. Dat is de reden dat een bericht stuurde naar Meulen.

En ja ik had even moeten wachten met het plaatsen van een beoordeling, maar dit was puur omdat ik handelde uit mijn aspect.

Maarja mensen zoals jou zouden ze niet eens op Forums moeten hebben. Zo smerig uit de hoek komen met sloeber etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stefanbosje schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:09:
Xeonfan.

Je zit al een lange tijd op Tweakers, maar dat geeft je geen recht om mij als sloeber neer te zetten. Ik vond het een leuk dat hij een Powerbank weggaf voor een leuke review. Dat is de reden dat een bericht stuurde naar Meulen.

En ja ik had even moeten wachten met het plaatsen van een beoordeling, maar dit was puur omdat ik handelde uit mijn aspect.

Maarja mensen zoals jou zouden ze niet eens op Forums moeten hebben. Zo smerig uit de hoek komen met sloeber etc.
Als je allerlei chantage doet om dan toch maar aan die powerbank te komen, vind ik je een sloeber ja.
Je moet mijn andere forumposts maar eens lezen. Ik ben niet zomaar zo. Dit is gewoon dieptriest.
Moeten wachten met een beoordeling? Wat dacht je van het helemaal laten? Iemand die iets gratis weggeeft een negatieve beoordeling geven. Kom op nou.
Mensen zoals jij, zouden we niet op tweakers moeten hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2015 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanbosje
Als jij normaal niet zo bent, reageer dan ook niet zo! Ik ben totaal geen sloeber, maar vind gratis spullen wel leuk ;) En ik zie nergens in de regels staan dat ik geen eerlijke beoordeling mag plaatsen van een product/dienst.

En als laatste : Laten we het leuk houden op de forums in plaats van bekvechten.
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:11:
[...]

Als je allerlei chantage doet om dan toch maar aan die powerbank te komen, vind ik je een sloeber ja.
Je moet mijn andere forumposts maar eens lezen. Ik ben niet zomaar zo. Dit is gewoon dieptriest.
Moeten wachten met een beoordeling? Wat dacht je van het helemaal laten? Iemand die iets gratis weggeeft een negatieve beoordeling geven. Kom op nou.
Mensen zoals jij, zouden we niet op tweakers moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 12:29
Wouter lucassen schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:57:
[...]

Misschien moet je je feiten nog eens nachecken.
[...]

Misschien moeten jullie beide eens de FAQ lezen:

Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers.

How to - Feedback laten aanpassen

;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
ChojinZ schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:26:
[...]

[...]

Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers.

;)
pot verwijt de ketel O-) maar je hebt helemaal gelijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stefanbosje schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:17:
Als jij normaal niet zo bent, reageer dan ook niet zo! Ik ben totaal geen sloeber, maar vind gratis spullen wel leuk ;) En ik zie nergens in de regels staan dat ik geen eerlijke beoordeling mag plaatsen van een product/dienst.

En als laatste : Laten we het leuk houden op de forums in plaats van bekvechten.

[...]
Ik vind dit gewoon diep en dieptriest. Daarom reageer ik zo.
Je mag een eerlijke beoordeling plaatsen, maar dan moet er wel een overdracht zijn van goederen/dienst. Dat is hier niet gebeurt, dus is een beoordeling niet op zijn plaats.
En zoals ik al zei, dit vind ik gewoon chantage, en daar zijn beoordelingen natuurlijk helemaal niet voor bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
ChojinZ schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:26:
[...]

[...]

;)
Ik ben een jurist :| Anyhow we hebben het al genoeg OT gehouden. Volgens mij was het al opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Jongens laten we allemaal rustig blijven :P.. Stefan heeft te snel geoordeeld dat is heel jammer maar ik ben er inmiddels uitgekomen met Stefan daarnaast heeft hij zijn excuses aangeboden..

[ Voor 13% gewijzigd door DM89 op 28-09-2015 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanbosje
Ik ga verder akkoord met het verwijderen van mijn huidige beoordeling, zodat ik een nieuwe kan plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Stefanbosje schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:27:
Ik ga verder akkoord met het verwijderen van mijn huidige beoordeling, zodat ik een nieuwe kan plaatsen :)
Fijn om te lezen, de beoordeling mag dus verwijderd worden en dit topic mag gesloten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:26

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Modbreak:Wat is er nou niet duidelijk aan de topicwarning die we onder elke van dit soort topics plaatsen?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op: