As designed of tag issue?

Pagina: 1
Acties:

• _Garu_
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 28-12-2024
[bug]

Als je een review aanmaakt staat in de FAQ dat je
kunt gebruiken om een line break aan te maken, maar in de praktijk werkt dit niet, zowel
als [/br] werken niet. Ik weet niet of jullie in reviews kunnen kijken die nog niet gepubliceerd zijn, maar in mijn moederbord review is dit in de eerste alinea al te zien.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Over welke FAQ heb je het? Ik heb net even gekeken maar [br] staat op dit moment niet in het lijstje van toegestane tags voor productreviews...

Intentionally left blank

• _Garu_
http://gathering.tweakers.net/forum/faq/ubbOverzicht van UBB-codes

Ik was op zoek naar een lijst met toegestane tags en vond bovenstaande. Als dit niet de juiste is, waar moet ik dan zijn?

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

_Garu_ schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:16:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq/ubbOverzicht van UBB-codes

Ik was op zoek naar een lijst met toegestane tags en vond bovenstaande. Als dit niet de juiste is, waar moet ik dan zijn?
Dat zijn de tags die je op het forum kan gebruiken. Er is volgens mij geen recente FAQ mbt de productreviews. In ieder geval wordt daar maar een subset van de tags toegestaan die we op het forum hebben, om kort te zijn zijn dat deze:

'b','i','s','u','sub','sup','small','url','quote','list','offtopic',
'abbr','acronym','edit','me','norml','html','nohtml','nosmilies',
'autolinks','linelimit','email',
'table', 'center', 'left', 'right', 'justify', 'img',
'video', 'anchor', 'jump', 'pwlinks', 'heading', 'toc'

:)

Intentionally left blank

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:38

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
crisp schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:28:
[...] In ieder geval wordt daar maar een subset van de tags toegestaan die we op het forum hebben,
Waarom is hiervoor gekozen?

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

rens-br schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:43:
[...]

Waarom is hiervoor gekozen?
De frontpage gebruikt een andere parser welke niet alle tags ondersteunt. Daarbij zijn bepaalde tags ook echt alleen nuttig op het forum. Eerlijk gezegd vind ik de [br]-tag ook niet uitermate nuttig ;)

Intentionally left blank

• _Garu_
Ik zou persoonlijk graag meer mogelijkheden hebben qua tags en CSS gebruik dan nu mogelijk is. Opmaak aanpassen kan nu alleen met plaatjes, zelfs simpele tabelvorming - oer html - ziet er slecht uit omdat de paddings e.d. niet aan te passen zijn.

Is hier een balletje over op te gooien?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

_Garu_ schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:22:
Is hier een balletje over op te gooien?
Uiteraard, maar niet verstopt in een bugreport van iemand anders ;)

Daar hebben we een feature-requestforum voor. Het zal alleen geen triviale aanpassing zijn, dus de kans dat het op heel korte termijn is klein. Ook kan het zijn dat we niet alles kunnen of willen maken dat jij en anderen gaan vragen, al is het alleen maar omdat het ook backwards compatible moet blijven.
Pagina: 1