Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Helaas is mijn laptop overleden en nu is het tijd voor iets anders. Ik speel af en toe de games. Kijk veel films en surf veel op het internet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max is 1300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
alles wordt nieuw aangeschaft
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb een pc samengesteld maar weet niet of het beetje samen wilt gaan werken en of het beetje snel zal zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
liefst intel processor. rest van de merken maakt me niet zoveel uit als het maar een A-merk is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
wil een stille snelle pc.
Ga je overklokken?
nee niet van plan?
Wat verwacht je van ons?
Processor Intel i7 4790K 4ghz
moederbord Asus Z97K
Videokaart Asus GTX950 2GB
Geheugen Kingston 16 gb DDR3 2400 MHZ
Hardeschijf Samsung 850 EVO 250 B?
WD 1 TB Black 64 MB
Voeding ???
behuizing ???
Koeling ???
heeft iemand nog tips wat ik kan verbeteren of veranderen. En welke voeding en koeling kan ik het beste nemen
Helaas is mijn laptop overleden en nu is het tijd voor iets anders. Ik speel af en toe de games. Kijk veel films en surf veel op het internet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max is 1300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
alles wordt nieuw aangeschaft
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb een pc samengesteld maar weet niet of het beetje samen wilt gaan werken en of het beetje snel zal zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
liefst intel processor. rest van de merken maakt me niet zoveel uit als het maar een A-merk is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
wil een stille snelle pc.
Ga je overklokken?
nee niet van plan?
Wat verwacht je van ons?
Processor Intel i7 4790K 4ghz
moederbord Asus Z97K
Videokaart Asus GTX950 2GB
Geheugen Kingston 16 gb DDR3 2400 MHZ
Hardeschijf Samsung 850 EVO 250 B?
WD 1 TB Black 64 MB
Voeding ???
behuizing ???
Koeling ???
heeft iemand nog tips wat ik kan verbeteren of veranderen. En welke voeding en koeling kan ik het beste nemen