Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wat is er mis met deze Medion gamelaptop?

Pagina: 1
Acties:

• Enai
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-10 21:05
Mijn zoektocht naar een acceptabele game/creativitylaptop zet zich verder.

Requirements: GTX 980M (enige GPU die competitief is met desktops zonder beroep te doen op onbetaalbare SLI-oplossingen), 17.3-inch, any i7, 16 GB of uitbreidbaar, een SSD of vervangbaar, en geen addertje onder het gras.

Deze versie van de MSI GT72 bevalt me. Maar die prijs! €2000 of meer, zelfs op Amazon, is toch wel een flinke slikker. Hetzelfde toestel bestaat in varianten met 8 GB of zonder SSD voor net onder €2K, maar je zou wel een uilskuiken moeten zijn.

Asus? Ongeveer hetzelfde verhaal. Gelijkaardige specs, gelijkaardige prijs, overal moeilijk of niet te krijgen, niet terug te vinden in de Pricewatch.

BTO? Hun GTX 980M is blijkbaar van massief goud waardoor de prijs nog een stuk boven de €2K uitkomt. Afgekeurd.

Alienware 17? €2400, met in plaats van het alien-logo een trollface op het deksel. Afgekeurd.

En toen was er de Medion Erazer x7835. €1600 voor dezelfde specs als de MSI, een minimaal tragere CPU, meer batterijcapaciteit en, toegegeven, een kleinere SSD en een kinderachtige sticker. En zelfs meteen beschikbaar zonder te moeten wachten tot de zon uitdooft (!!).

Wat is er mis? Op welke manier probeert Medion me in de val te lokken? Is er een probleem met deze laptop dat je niet gemakkelijk in de specs terugvindt? Of is de concurrentie gewoon te duur?

Merci _/-\o_

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Detmer

Professioneel prutser

Probeer de zoekknop eens voor de overige topics over dit type ;)

Medion Erazer x7835 goed genoeg?
MEDION ERAZER X7835

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

• Enai
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-10 21:05
Dat heb ik gedaan en er zijn enkele mensen die rapporteren dat hun/ze gehoord hebben dat Medion goed/slecht is. Het meervoud van "anekdote" is echter geen "data". :(

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-11 18:01

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Hoi, helaas ik heb geen ervaring met Medion-laptops.
Dus ik kan je niet helpen.
Alleen Akoya desktops

[ Voor 25% gewijzigd door MedionAkoya op 23-09-2015 19:00 ]

Trein?