Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik wil games spelen in 1080p/60fps, verder wil ik er 3D animaties mee kunnen maken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond de 800-900€ met windows erbij.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik krijg van een vriend een GT 640, die wil ik gebruiken voordat ik een betere gpu koop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Ik wil 1 videokaart, 1 ssd en uiteindelijk 1 HDD in mijn pc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken?
Ik zou graag een i5-6600K willen omdat die over veel nieuwe functies beschikt.
Ik zou ook graag (uiteindelijk) een Nvidia gpu willen, ik sta wel open voor mad gpu's, maar geen amd cpu's.
Ik zou ook graag een Asus moederbord willen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ja, ik wil dat de build stil is.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Ik zou graag willen overclocken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Of jullie een betere pc kunnen samenstellen.
Dit heb ik zelf samengesteld:
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik wil games spelen in 1080p/60fps, verder wil ik er 3D animaties mee kunnen maken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond de 800-900€ met windows erbij.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik krijg van een vriend een GT 640, die wil ik gebruiken voordat ik een betere gpu koop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Ik wil 1 videokaart, 1 ssd en uiteindelijk 1 HDD in mijn pc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken?
Ik zou graag een i5-6600K willen omdat die over veel nieuwe functies beschikt.
Ik zou ook graag (uiteindelijk) een Nvidia gpu willen, ik sta wel open voor mad gpu's, maar geen amd cpu's.
Ik zou ook graag een Asus moederbord willen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ja, ik wil dat de build stil is.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Ik zou graag willen overclocken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Of jullie een betere pc kunnen samenstellen.
Dit heb ik zelf samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 258,90 | € 258,90 |
| 1 | Asus Z170-A | € 142,95 | € 142,95 |
| 1 | NZXT H440 Wit | € 112,90 | € 112,90 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 32/64bit, USB | € 111,95 | € 111,95 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 25,95 | € 25,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX424C15FBK2/8 | € 58,25 | € 58,25 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 620W | € 81,- | € 81,- |
| 1 | Crucial MX200 2,5" 250GB | € 91,- | € 91,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 882,90 | |