Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, speel momenteel op een acer x223w (1650x1050).
GTA5, Guildwars2, LoL, Dishonored, graphicaly modded Skyrim
Wat mag het systeem gaan kosten?
400, met moeite 450
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Sapphire r9 280x OC dual-x
8gb ram van een vriend van me (krijg ik nog, weet niet welk type).
Ook heb ik nog een HDD van 130gb die mee kan.
Ik ben van plan om in V&A nog wat bij te kopen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefst een modulaire voeding, maar dit past waarschijnlijk niet in het budget. Graag 4 ram sloten en een ssd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel CPU, AMD gpu
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag zo klein mogelijk, maar zonder te veel in te leveren op upgrades. Heb nu een Fractal Design Core 1000(sff) en dit vind ik een fijn formaat.
Ga je overklokken?
In dit budget past dit niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Optimalisatie van build, ik zou er graag een ssd van 250 in plaatsen als dit mogelijk is. Een andere optie is om de ssd te vervangen door een HDD en toch voor de modulaire voeding te gaan.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, speel momenteel op een acer x223w (1650x1050).
GTA5, Guildwars2, LoL, Dishonored, graphicaly modded Skyrim
Wat mag het systeem gaan kosten?
400, met moeite 450
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Sapphire r9 280x OC dual-x
8gb ram van een vriend van me (krijg ik nog, weet niet welk type).
Ook heb ik nog een HDD van 130gb die mee kan.
Ik ben van plan om in V&A nog wat bij te kopen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefst een modulaire voeding, maar dit past waarschijnlijk niet in het budget. Graag 4 ram sloten en een ssd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel CPU, AMD gpu
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag zo klein mogelijk, maar zonder te veel in te leveren op upgrades. Heb nu een Fractal Design Core 1000(sff) en dit vind ik een fijn formaat.
Ga je overklokken?
In dit budget past dit niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Optimalisatie van build, ik zou er graag een ssd van 250 in plaatsen als dit mogelijk is. Een andere optie is om de ssd te vervangen door een HDD en toch voor de modulaire voeding te gaan.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 178,- | € 178,- |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 56,57 | € 56,57 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Crucial BX100 120GB | € 61,95 | € 61,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 408,42 | |
[ Voor 0% gewijzigd door shadvet op 23-09-2015 15:03 . Reden: skyrim vergeten ]
i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000